Hvem er blevet 70 på Horde siden på kazzak??
Det er syret nok..
Gider ikke selv powerlvl'e så meget, er blevet helt glad for at lvl'e igen med quests, nye instances osv..: missed it
Hvem er blevet 70 på Horde siden på kazzak??
Det er syret nok..
Gider ikke selv powerlvl'e så meget, er blevet helt glad for at lvl'e igen med quests, nye instances osv..: missed it
Banai troll Warrior - Last resort
Grao Orc Rogue - Showdown(tidligere wipe)
lol. Jeg er lige kommet hjem fra Østrig, og finder ud af min computer er gået i lort mens jeg har været væk. Så når jeg endelig anskaffer BC, så skal min PC på værksted først Dårlig timing.
En på min server, Kungen lederen af Nihilum guildet dingede 70 4 dage efter release. han var på 24 timer i døgnet. Jeg er selv snart 64
Jeg rammer 68 i aften. =)
Plus fik mig lige en ny mount. (har den også i silver)
hehe... ik' for noget men jeg ville foretrække min kodo eller ulv
Fik du den ikke i den der by man skal slås med allies, og overtage byen?
hvor har du fået det mount deef? og er det horde only? ser fedt ud!
Jeg tror det er fra når man slås mod alliance om en by, jo flere man dræber, jo flere marks får man, og når man har 2000 (tror jeg nok) kam man få et hjortelignende mount.
Der er to måder at få den på. Enten via pvp (Halaa), eller ved at grinde reputation, jeg fik den via reputation da der ikke er så meget pvp endu, folk har tralvt med at grinde exp.
Både horde og ally kan få den.
Jeg har alle de andre alm. mounts så tænkte det var på tide med noget lidt anderledes.
QuoteOriginally posted by Jacorik
En på min server, Kungen lederen af Nihilum guildet dingede 70 4 dage efter release. han var på 24 timer i døgnet. Jeg er selv snart 64
Nihilium har også nok 70'ere til at raide end game
Er lige migrated til Ravencrest.. Og der er der en del i lvl 70. omkring 60 tror jeg.
Det har taget fuldstændig overhånd IMO.
Hvad der ik er blevet pjækket fra skole / taget fri fra arbejde og lignende grundet det.... er sku skræmmende.
Mange fra egen guild tog både 1 og 2 uger fri fra arbejde samt nogle valgt at pjække grundet det...
Bevares... TBC ER genialt, ingen tvivl om det, men at sætte et spil før alt andet som er betydeligt vigtigere... hmm ja okay... vel et spørgsmål om valg og konsekvenser....
Konsekvenser folk først ser når det for sent...
Jeg er i den heldige situation at jeg går ledig, så har masser af tid til at lege. Level 69 btw.
Forte's gamle members som startede et nyt guildt er kommet i gang med karazhan.. de har taget 3-4 bosser so far.. ved ikke med andre guilds.:)
QuoteOriginally posted by argargar
Forte's gamle members som startede et nyt guildt er kommet i gang med karazhan.. de har taget 3-4 bosser so far.. ved ikke med andre guilds.:)
Hvilket guild er det?
vortex Frosteyez hvis du husker ham er kommet tilbage og blevet Gmaster
vortexFrosteyez hvis du husker ham er kommet tilbage og blevet Gmaster
Aye
Er i Stygian pt. Sobba som GM
Han er faktisk grineren nok at drikke sig stiv sammen med, Mødte nogle af Wipe hovederne i Esbjerg sidste weekend
ja jeg skulle også have været i esbjerg men kunne desværre ikke:P sobba synger godt:P han sang tit på forte vt:D
ja jeg skulle også have været i esbjerg men kunne desværre ikke:P sobba synger godt:P han sang tit på forte vt:D
Duuuude! Du skulle have været der.. Så havde jeg givet en Lille Jack.. Han blev pænt venlig i de små timer
De har en skøjtebane inde på torvet! LOL, vi smed Danzka ud på den