Midnatsåbent i shg.dk i anledning af Burning Crusade release

  • Midnatsåbent i anledning af Burning Crusade release

    Expansion settet til World of Warcraft, the Burning Crusade udkommer den 16 Januar 2007.


    I den forbindelse holder shg.dk A/S åben for salg af spillet på frigivelsestidspunktet, altså den 16. januar 2007 kl. 00:01-01:00 er der åbent for afhentning af spillet.


    Der er kun lidt under 200 eksemplarer af spillet tilbage som frit kan bestilles

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Jeg er lidt i tvivl om man skal forudbestille, så det må du nok hellere tjekke op på, hvis du da ikke har forudbestilt.


    Mon det er muligt i blockbuster... Prøver lige at kigge på det...

  • Har bestilt mit, men skal til københavn med min skole i 3 dage de dage hvor det kommer ud -.-



    Men ok, mon ikke også det værste lag er ovre der? :))

  • Quote

    Originally posted by Brtlsn
    Har bestilt mit, men skal til københavn med min skole i 3 dage de dage hvor det kommer ud -.-



    Men ok, mon ikke også det værste lag er ovre der? :))


    Jeg kan allerede se det for mig. Servere nede i 3 dage pågrund af for meget load. :P


    Jeg har bestilt hos coolshop, de sender så jeg har det d. 16.

  • Quote

    Originally posted by Deef


    Jeg kan allerede se det for mig. Servere nede i 3 dage pågrund af for meget load. :P


    Jeg har bestilt hos coolshop, de sender så jeg har det d. 16.


    da spillet udkom for snart 2 år siden, sku man jo ind på deres hjemmeside for at aktivere sin account, og det samme skal man jo denne gang da man skal opgradere den til TBC
    jeg tør væde 100g på at deres hjemmeside fucker up igen og ikk dur i laaaang tid.
    valgte at forudbestille spillet så får det med posten, ser frem til 3 dages non-wow mindst! :crazyeyes:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • De shipper kun de kopier som er forudbestilt for at undgå server crashes osv. en uger eller to senere shipper de så resten.


    Det er kun et gæt, men har læst rygter om det rundt omkring.


    Jeg henter min kopi 9:30 om formiddagen den 16. Har fri den dag, så jeg skal have købt ind med lidt sodavand, kaffe og toast ;)

  • Quote

    Originally posted by -Sandman-
    De shipper kun de kopier som er forudbestilt for at undgå server crashes osv. en uger eller to senere shipper de så resten.


    Det er kun et gæt, men har læst rygter om det rundt omkring.


    Jeg henter min kopi 9:30 om formiddagen den 16. Har fri den dag, så jeg skal have købt ind med lidt sodavand, kaffe og toast ;)



    haha.. me too... har bestilt mit i EB games i field's :D

  • Quote

    Originally posted by CarStone


    da spillet udkom for snart 2 år siden, sku man jo ind på deres hjemmeside for at aktivere sin account, og det samme skal man jo denne gang da man skal opgradere den til TBC
    jeg tør væde 100g på at deres hjemmeside fucker up igen og ikk dur i laaaang tid.
    valgte at forudbestille spillet så får det med posten, ser frem til 3 dages non-wow mindst! :crazyeyes:


    Ja chancen er ret stor, det er sjovt så ofte EU-siden er nede, mens resten af de officelle sider bare kører derudaf. Jeg startede ca. 2 mdr. senere end alle andre for 2 år siden, så var slet ikke med på det ræs. Men det er jo det samme hver gang der sker noget stort. Feks var deres Beta-side fubar i over 14 dage...

  • har også forudbestilt mit i EB games i bruuns galleri i århus... gjorde jeg den 7-2-2006 :D

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM