En lille bagrund[Update]

  • Jeg synes at den bærer et hvis præg af Austin Powers.
    Er det meningen?


    Konstruktiv kritik:
    Den første ting som jeg mener vil gøre billedet bedre, ville være at den "blomstrede" del kommer højere op, og at den øverste del bliver smallere. Måske 3:1-forhold måske endda 4:1-forhold.
    En anden ting der kan ændres er font'en. Teksten kan sættes lidt højere op, og så hvis font'en kan gøres mere flydende. Ved det mener jeg en font der ikke er så stiv, noget hvor linierne er "blævrede", noget alá håndskrevet.
    En sidste ting som jeg mener der kan ændres for bedre sammenhæng ville være et motiv af en ældre bil. Ved ikke hvilken du er gået ud fra, men jeg tror at noget alá en Shelby 350GT ville pifte billedet op, hvis du ønsker at køre den gammeldags stil.
    (Kritiken er baseret på et "Austin Powers-tema")

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet 2 gange, sidst af Slammand ().

  • Synes Slammad fremhæver et par gode pointer. Med dem i baghovedet, så tror jeg billedet bliver endnu bedre :)


    Personligt, så synes jeg bilen fylder utrolig meget i billedet.


    Ellers go' stil mester. Elsker personligt denne stil, hvilket nogle af mine tidligere tråde i denne her sektion nok bærger præg af.

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Første jeg tænkte: Hippie! :D


    Der er da ikke meget hippie over de tøser der. Det er vel snarere noget disker eller hvad det hed dengang :P Desuden ved vi alle jo godt at det eneste rigtige hippiefartøj er et folkevognsrugbrød.

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Første jeg tænkte: Hippie! :D


    Det første jeg tænkte var klart Austin Powers :P blomsterne.. foxy.. det er da som taget ud af Goldmember :hb:


    Ud over det, så syns jeg af en eller anden grund - ved første øjekast - at det ligner den bil er en del af truntens røv.. ligner ihvertfald en ordentlig mås

  • Mange tak for kritikken så har jeg lige lavet en lille update ud fra nogle af de punkter i har skrevet. Austin han kom faktisk først ind ad døren da jeg syntes der manglede lidt tekst, og hvad passede bedre end de citatt:)) Hovedgrunden til jeg har lavet det her, er fordi de fleste ting jeg har lavet har været i meget mørke farver, og ret simple ting. Her har jeg presset mig ud i noget med en masse farver, som jeg egenligt bryder mig ganske godt om:) Bilen på det første billede er faktisk en aston martin DB9, såå måske vi skulle lave en lille konkurence om hvem der kan gætte den nye bil??


    [Blocked Image: http://img135.imageshack.us/im…/backtothe802kopilkh0.jpg]


    [Blocked Image: http://alcoholic.dk/view.php?id=977&thumb=true]


    EDIT: skiftede lige billederne....

  • Lige et par hårde ord fra den gamle. Lige på og hårdt - men ikke ment personligt. Mere hvad der umiddelbart springer i øjnene hos mig og ikke særlig konstruktivt. ;)
    Jeg må indrømme, at jeg synes det er tudegrimt. Farverne skriger i øjnene og irriterer. Synes ikke det virker som 80'er agtigt. Minder mere om en eller anden reklame, hvor lidt forskellige ting er klasket sammen. Men så'n er der så meget, livets pølse er speget.


    Det var så de hårde subjektive ord herfra. Men tag dem nu ikke ilde op, for det er jo kun min bedømmelse af den.[Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/55.gif]

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Lige et par hårde ord fra den gamle. Lige på og hårdt - men ikke ment personligt. Mere hvad der umiddelbart springer i øjnene hos mig og ikke særlig konstruktivt. ;)
    Jeg må indrømme, at jeg synes det er tudegrimt. Farverne skriger i øjnene og irriterer. Synes ikke det virker som 80'er agtigt. Minder mere om en eller anden reklame, hvor lidt forskellige ting er klasket sammen. Men så'n er der så meget, livets pølse er speget.


    Det var så de hårde subjektive ord herfra. Men tag dem nu ikke ilde op, for det er jo kun min bedømmelse af den.[Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/55.gif]


    Hehe det er da iorden, der skal være plads til alt:)

  • Syns slet ikke den nye bil er særligt pæn.. og teksten ska nok være lidt mere fedtet.. eller ihvertfald ha en ordentligt omgang anti-aliasing eller lignende


    Ved ikke hvorfor, men bilen minder mig om General Lee :P så mit bud vil være en Dodge Charger

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil
    Mange tak for kritikken så har jeg lige lavet en lille update ud fra nogle af de punkter i har skrevet. Austin han kom faktisk først ind ad døren da jeg syntes der manglede lidt tekst, og hvad passede bedre end de citatt:)) Hovedgrunden til jeg har lavet det her, er fordi de fleste ting jeg har lavet har været i meget mørke farver, og ret simple ting. Her har jeg presset mig ud i noget med en masse farver, som jeg egenligt bryder mig ganske godt om:) Bilen på det første billede er faktisk en aston martin DB9, såå måske vi skulle lave en lille konkurence om hvem der kan gætte den nye bil??



    EDIT: skiftede lige billederne....


    Jeg vil da godt gætte på en Ford Mustang fra starten af halvfjerserne..

  • Farverne passer fint til stilen men det er ikke 80'er det er 70'er eller sene 60'ere vi er ude i.


    Syntes ikke bilen passer så godt ind og nogle af dine farver i den nederste del hænger ikke helt sammen med resten af temaet. Dog vil jeg sige du er på rette vej.


    Med hensyn til din tekst så skal du have fat i en der passer bedre ind i resten af stilen hvis du vil holde dit tema. Det er ikke nemt at lave denne slags billeder men med lidt øvelse går det hurtigt bedre.


    Med hensyn til dine siluetter så siger man normalt at sådan nogen skal være rene altså at du ikke skal have dem til at krydse hinanden som her med piger og bil. Det gør det svære at vurdere hvad det forestiller.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • jeg vil give ret i at det virker forvirrende, når silhuetterne krydser hinanden. Nu kan man ikke se formen på damernes booty :P


    Måske du skulle placere dem lidt til venstre i det gyldne snit ;).. Det samme kunne du gøre med skillelinjen mellem de to farver, og så måske bilens forrude lige til højre for det højre gyldne snit :D

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Okai, tak for kritikken jeg vil prøve og rette det engang imorgen.... Mhs til fonten har i nogle forslag?


    EDIT: Det er forresten en Buick Riviera