Så forsvandt wow

• Så har jeg taget den beslutning at der ikke skal spilles mere wow indtil en gang efter sommeren er overstået! Nu måtte jeg desværre indse, at world of warcraft optager ALT for meget tid til jeg kan have mig et ordentligt liv.. det koster jo kleiner at spille og dem sparer jeg og derudover skyder jeg også mig selv i foden ved at sidde og spille halvdelen af den tid jeg er vågen..

Jeg laver både den her tråd for at høre om der er andre der har gjort det samme eller overvejer det, men også for at få det ud, så jeg ikke så let ryger i igen :)

Jeg har holdt en kortvarig pause tidligere - inden jeg fik min første level 60 character vist nok fordi jeg ikke havde råd eller lyst til at spille det.. men det er jo så meget anderledes at spille wow med en level 60er og folk man kender der kan hjælpe en og man kender det hele.. Udo ver det har spillet det siden det udkom :crazyeyes:

• Hm. har ikk stemt da jeg ikke passer ind :p
    Jeg droppede det da jeg ikke rigtig havde tid og lyst. Men efter 2 måneders tid fik jeg lyst igen og købte et gamecard, og spiller nu igen.. Altså ikke sådan mega meget, men raider da når der er raid hvis jeg kan komme til det. Men det er ikke sådan at jeg sidder konstant og spiller som det var før.

Originally posted by Lemon
    Hm. har ikk stemt da jeg ikke passer ind :p
    Jeg droppede det da jeg ikke rigtig havde tid og lyst. Men efter 2 måneders tid fik jeg lyst igen og købte et gamecard, og spiller nu igen.. Altså ikke sådan mega meget, men raider da når der er raid hvis jeg kan komme til det. Men det er ikke sådan at jeg sidder konstant og spiller som det var før.

Du passer vel meget godt ind i kategorien "Nej, jeg spiller det stadig en sjælden gang"? :) Okay datiden i spørgsmålet er måske lidt misvisende hehe..

Originally posted by KarGa

Du passer vel meget godt ind i kategorien "Nej, jeg spiller det stadig en sjælden gang"? :) Okay datiden i spørgsmålet er måske lidt misvisende hehe..

Jeg spiller det jo stort ser hver aften ;)
    Men det er alligevel ikke i stor stil .. men :P du forstår hvad jeg mener :P

Jeg spiller det jo stort ser hver aften ;)
    Men det er alligevel ikke i stor stil .. men :P du forstår hvad jeg mener :P

"Nej, jeg spiller det stadig i stor stil" er når den daglige playtime er > 6 timer
    "Nej, jeg spiller det stadig en sjælden gang" er < 6 timer..

Eller hvad du nu føler for er "stor stil"

• Interessant tråd, da vi for tiden er inde i en periode, hvor folk begynder at droppe WoW. Det på trods af, at TBC udkommer om mindre end 2 uger.

Selv stoppede jeg netop fordi det blev kedeligt til sidst.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Izaka
    Har det helt ligesom dig KarGa, og tror ikke jeg har tid/lyst til at hoppe med på Burning Crusade vognen for at være ærlig.

Det bliver ikke meget nyt. Bliver jo bare det samme som da tier 3 kom. Bare med 10 nye levels, som alligevel byder på det samme som 50-60. Og så snart alle er level 70 så er man jo tilbage til same old.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

Originally posted by Berleburg

Det bliver ikke meget nyt. Bliver jo bare det samme som da tier 3 kom. Bare med 10 nye levels, som alligevel byder på det samme som 50-60. Og så snart alle er level 70 så er man jo tilbage til same old.

Ahh det du lige sagde var ca. ligesom at slå en ordentlig skid :P får nok aldrig spillet TBC, for for at sørge for jeg ikke går igang igen sletter jeg mine characters, så jeg skulle begynde fra bunden af igen.. og det gider jeg nok ikke hehe

Men det er alligevel spændende med TBC og alt det der.. specielt fordi mange af mine venner spiller wow :boxed:

Og så alle de andre ting, nye proffs lande, items, races osv ;)

• Mange af mine venner spiller også stadig. Grunden til jeg så er stoppet er fordi jeg nåede at opleve mere hardcore indhold end dem. Når man har terpet lvl 60 endgame i mange måneder så er det sgu en kedelig fornøjelse at spille WoW.

Jeg hopper på Vanguard når det udkommer. Det har simpelthen så meget indhold at jeg tvivler på jeg nogensinde når til bunds i det. Og det er sådan set dét jeg er ude efter.

Og så alle de andre ting, nye proffs lande, items, races osv ;)

Jaja, men det vænner man sig bare hurtig til. Det er jeg sikker på. Og så tror jeg desværre det hurtigt bliver ret kedeligt igen.

Mange af mine venner spiller også stadig. Grunden til jeg så er stoppet er fordi jeg nåede at opleve mere hardcore indhold end dem. Når man har terpet lvl 60 endgame i mange måneder så er det sgu en kedelig fornøjelse at spille WoW.

Jeg hopper på Vanguard når det udkommer. Det har simpelthen så meget indhold at jeg tvivler på jeg nogensinde når til bunds i det. Og det er sådan set dét jeg er ude efter.

Hvilket man også sagde om wow dengang det udkom :P og her, efter pænt mange patches, masser af nyt indhold og snart en ny expansionpack er folk allerede trætte af det :)

• Ved jeg nu ikke om man sagde dengang. Samligner man de to spil er der meget mere i Vanguard. Man kan fx udelukkende lave en crafter. Man kan lvl sin character i 3 kategorier: Adventure, Crafting og Dimplomacy. De er fuldstændig uafhængige af hinanden. Man kan have hus, skib osv. Tror ikke jeg nogensinde får samme følelse af tomhed med VG som jeg har med WoW.