Så forsvandt wow

Originally posted by fhqwhgad
    Tog alt for meget tid. Det der med at raide instances 3-5 gange i ugen fungerede ikke så godt for min kæreste.

Så kom sandheden frem? :D ...

Jeg også selv stoppet for noget tid siden, har simpelthen brugt alt for mange timer på det... Tør næsten ikke tænke på det men det er i hvert fald 2400+ timer

• har ikke spillet i 6 mdr. det blev simpelthen for meget af det samme og det samme og det samme og det.................

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

• jeg har holdt en pause den sidste måned, men jeg begynder igen når BC udkommer, nu har jeg sgu ventet på det lort i så lang tid, så nu gider jeg ikke skrotte mine planer. Synes stadig det lyder intresandt.

• spiller stadig i helt enorm stil, hænger nok sammen med kæresten også synes det er spændende at raide 5-6 gange om ugen samtidig med at vi har et vennepar der også spiller, så det er meget cool at sidde og nørde den lidt en aften og så drikke hjernen ud bagefter :)

glæder mig vildt meget til TBC, har spurgt om ikke jeg kan få lov at holde 3 ferie-fridage fra arbejde, chefen forstår det slet ikke... men hvad fanden trænger sq til at slappe af her efter jule stresset, så hvorfor ikke gøre det med en helt masse nye 5 mands instance :)
    så jeg hænger på den gruppe der hedder "spiller det stadig i stor stil"

• Spiller stadig, og deri raiding også inkluderet.

Hopper også med på TBC vognen her lige om snart, og de "undskyldninger" med at folk ikke kan passe skole osv er kun et spørgsmål om priotering , intet andet.

Top karakterer i skole, og stadig plads til WoW og kæreste....

Dog er det tydeligt som nævnt at mange stopper, 3-5 stk af vores bedre guild members har lige sagt farvel og tak for nu. :hb:

Asus P5K
    Intel Core 2 Duo E8500
    4GB Corsair XMS2 DDR-6400
    Inno 3D 8800GT 512MB
    1x WD 500GB SATA
    2x Seagate 200GB ATA
    Creative Soundblaster X-Fi
    Chill Innovation 520W A4
    Acer 22" TFT Widescreen
    --------------------------------------------------------

• WoW for mig handler om hvor socialt det er sammen med vennerne.. når jeg sidder her og læser en tråd om hvorfor folk vil stoppe eller ikke vil, kommer jeg hurtig på den konklusion at wow for mig er rigtig kedeligt og jeg har intet tilbage at lave i det, jeg kan også kun se at man vil føre kedsomheden videre med TBC når engang man rammer de 70 stk. ærlig talt har jeg ingen argumenter for at spille wow længerer... heller ikke lyst,

men alligevel, når man så sidder i rum sammen med sine venner og man snakker om class race og om det guild vi har tænkt os at starte så springer der en lyst frem igen... så er det lige pludselig spækket op med indhold og mening... men så snart de forlader rummet så er det dødt igen... jeg har svært ved at beslutte mig om jeg skal gå med på TBC eller ej fordi jeg har set lidt screenshots af vanguard og sidder nu og henter updates til beta'en... tror det bliver et genialt spil..

for mig er World of Warcraft (TBC eller ej) et spil der bygger på community og venner og ikke dets gameplay, det tager jeg som en selvfølge nu.

• Det tager alt for meget tid, så jeg spiller ikke rigtig mere. vil hellere bruge min tid på venner, familie og kæreste :)

• ja jeg spiller stadig men lader det ikke gå ud over mit "liv" på den måde, jeg har og gør stadig de samme ting som før, når den lille er lagt i seng sætter jeg mig her foran computeren og slapper lidt af og der spiller jeg så typisk, eller sidder her inden på TWEAK og ander sider og lure lidt med, ikke altid jeg lige får skrvete noget.

men syntes det er en rart form for virkligheds flugt og kunne spille i stedfor andre drikker eller andet. syntes også det er et stort og godt spil ikke noget man sådan køre død i efter en mdr. fordi der hele tiden kommer noget nyt du kan/ skal lave.

er i gang med at spille min druide op til en lvl 60 er nu lvl 30

• Jeg stoppede engang i august/september sidste år, da jeg pga arbejde etc, ikke længere havde tid til at bruge 10-14 timer dagligt på at grinde/raide :)
    Men nu da TBC er udkommet regner jeg med at starte lidt igen sammen med en kammerat. Det er dog 100% casual denne gang.. Så det er bare for at dulme abstinenserne lidt.. :)

• Jeg stoppede i Maj sidste år.
    Jeg synes WoW er et genialt spil, pågrund af alle de forskellige muligheder man har, og de folk man møder derinde.
    Jeg var i et af de førende guild på Ravencrest, hvor vi raidede hver dag og trænede taktikker, og gerne 5+ timer om dagen.
    For at kunne være med i dette guild spillede jeg selvfølgelig meget og derfor gik der tit dage hvor der blev spillet 10+ timer, da jeg altid var med på raids, og jeg var en af "main" mage'sne i guilden.
    Tilgændgæld fik jeg så alt det gode stuff, og vi var først til at tage bosserne ned. Vi havde også et utroligt godt social miljø i guilden hvilket vi alle satte pris på.
    Men grunden til jeg stoppede var at det tog for meget tid, jeg måtte tilbage til den gamle hverdag. Hvis det ikke var pågrund af WoW var så tidskrævende, havde jeg spillet det selv den dag idag, og stadig med lige så stor interesse. :ph34r:

Originally posted by Lemon
    Har selv lige sat WoW på hylden.. det blev simpelthen for tidskrævende, og kedeligt.. man følte sig nærmest forpligtet til at spille selvom man ikke gad..

Jeg har det på præcis samme måde, og har derfor også lige lagt det på hylden.
    Hvis der er nogen der vil købe en account med en lvl63Human warrior, så gi mig en PM :p

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

Originally posted by sct_nicolaus

Jeg har det på præcis samme måde, og har derfor også lige lagt det på hylden.
    Hvis der er nogen der vil købe en account med en lvl63Human warrior, så gi mig en PM :p

:pokey:

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Mit wow er også lige blevet lagt på hylden. Jeg troede at TBC ville give mig det jeg havde manglet, men ak nej er igen kørt død i det og synes nu tiden er levet til og spille noget andet :)
    Jeg nåede op på lvl 66 med min warlock men synes det føltes mere som tvang og skulle sidde og game hver aften, så nu er det definitivt slut for denne gang:)

Så nu er jeg hoppet igang med en helt anden genre http://www.race-game.org/ :cheers:

[align=center]
    I7 6700K @4800

4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

Originally posted by Champen
    stoppede fordi jeg er taget på efterskole!! Har dog købt BC idag men skal først bruge det senere på året

Hva skal du bruge det til når du ikke er lvl 60? :P