Jeg er i gang med at forsøge at finde den her, Heebee Geebee - men vil dog gerne se om jeg kan finde en butik hvor de forhandler den. Nogen der ved hvor den kan skaffes? Ved de har haft den i gadgets.dk

HeeBee GeeBee
- The_Dude
- Lukket
-
-
-
Originally posted by GrillRotten
http://www.gadgets.no/product_info.php?products_id=553Ups - der skulle have stået fysisk butik - dvs. en jeg kunne besøge enten i dag eller i morgen...
Men tak for linket
-
Originally posted by The_Dude
Ups - der skulle have stået fysisk butik - dvs. en jeg kunne besøge enten i dag eller i morgen...
Men tak for linket
Der er ingen butikker i Hundredemeterskoven der har den. Det vil jeg godt garantere.
-
Der er ingen butikker i Hundredemeterskoven der har den. Det vil jeg godt garantere.
Lol - så kbh da... (tåger tilsyneladende ret meget i dag - men det må man vel godt på første dag i ferien?)
-
Tror jeg heller. Ham jeg kender der har en købte den i tyskland og jeg har ikke set den i nogen butikker her hjemme
-
Originally posted by Kenny
Tror jeg heller. Ham jeg kender der har en købte den i tyskland og jeg har ikke set den i nogen butikker her hjemme
Æv, æv - så må jeg bide i det sure æble og bestille en hjem... Nå, men tak for hjælpen, drenge!
-
den er i en gadget butik i århus
-
Der er også en gadgets butik i KBH
adresse:
KØBENHAVN
Købmagergade 61
1150 København K
Telefon 2010 0244
e-mail: MailÅben: Mandag til torsdag 10-18
Fredag 10-19
Lørdag 10-17 -
Originally posted by tunfisk
Der er også en gadgets butik i KBHadresse:
KØBENHAVN
Købmagergade 61
1150 København K
Telefon 2010 0244
e-mail: MailÅben: Mandag til torsdag 10-18
Fredag 10-19
Lørdag 10-17Var derinde i dag, men de havde ikke noget...
-
Aaahhh... De har den i fields.... Kan ikke lige huske forretningen....
-
Det er nok det underligste masage apperat jeg længe har set.
-
Som der bliver sagt har de den ude i fields, så den i en udsendelse på dr2
Mvh Stubkier
-
Originally posted by Stubkier
Som der bliver sagt har de den ude i fields, så den i en udsendelse på dr2Mvh Stubkier
Præcis...
-
Originally posted by GiZzZa
Præcis...
Satans også! - nu er jeg nemlig taget afsted på juleferie... Anyways! - nu ved jeg hvor jeg kan få den! Tak for hjælpen boyos!!