Ingen blod i WoW?

• har studset meget over dette? Hvordan kan det være de prøver at lave et realistisk spil, men de helt har udelukket blod? Synes det giver en meget federe effekt af at være i krig...

Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

• de ved jo at der render en masse 12 årige børn rundt.....og så kan spillet blive forbudt for folk under 16 ifølge loven....hmmmmmm måske ikke en dårlig ide.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Synes jeg netop var en god ide det blev, alt for mange småbørn der render rundt og ødelægger spillet..

Dermed ikke sagt at en 14-årig ikke kan spille WoW ordenligt, men støder tit på yngre spillere, som ikke fatter eller vil fatte taktikker i WoW fx..

Synes bare blodet mangler utrolig meget for at gøre det rigtigt realistisk..

Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

• Syns det ville ødelægge spillet totalt.. det er et rollespil ikke et eller andet random hack'n'slash spil..

Og det med at udelukke yngre spillere.. der ska du nok se Blizzard helst ser flest mulige betalende spillere ;)

Originally posted by KarGa
    Syns det ville ødelægge spillet totalt.. det er et rollespil ikke et eller andet random hack'n'slash spil..

Og det med at udelukke yngre spillere.. der ska du nok se Blizzard helst ser flest mulige betalende spillere ;)

Hvorfor så lave alders begrændsning? :D
    PS. Min lillebror på 10 spiller også WoW, er ved at få spat af ham nogle gange, og ja, jeg mener også det er irreterende at mange yngre børn spiller WoW.
    Mener også at blod ville være fedt.

• Der er ikke blod i WOW fordi det er et børnespil :))

Originally posted by Butcher
    Vil nu ikke sige at de prøver ligefrem at lave et realistisk spil ;)

joh joh ... og julemanden bor på grønland :))

Originally posted by KarGa

Ja, jo yngre jo bedre ... Det er aldrig for tidligt at ligge bilet ind på mælkepengene :crazyeyes:

• Realistisk spil? hehe. Jeg ved nu ikke, jeg tror det ville være mere på sin plads at kalde det mere realistisk end warcraft udgivelserne før WoW. Jeg mener, Skeletter med punk frisurer. Sværd 1½ gange så høj som en mand, som man kan tage i offhand. Wirts Third Leg. såå

Med hensyn til blod, så synes jeg nu at der er nok. Mange spil hvor der indgår blod har jo en overdreven mængde af det. Og jeg synes faktisk ikke det gør noget. Jeg tror bare det ville ødelægge stemningen i de forskellige områder af spillet, hvis der var meget blod.

/Elt

• En af mine venners lillebror på 7 år spiller wow 8o

Waanaz : 70 human mage - Azjol-Nerub
    Gnaveren: 50 Night elf hunter - Azjol-Nerub
    Zikito: 34 night elf rogue - Azjol-Nerub
    Sprity: 32 tauren shaman - Twisting Nether

Originally posted by Renegade
    har studset meget over dette? Hvordan kan det være de prøver at lave et realistisk spil, men de helt har udelukket blod? Synes det giver en meget federe effekt af at være i krig...

Realistisk spil med "orc'er" og "undeads", ja klart.

Jeg kan nu heller ikke forstå du siger der ikke er blod, der er masser af blod, hver gang en arms warrior critter sprøjter det ud med blod til alle sider.

Synes ikke der er behov for mere blod end der allerede er.

• Et "realistisk" spil vil jeg nu mene godt kan indeholde orker og undead. Jeg synes nu mere det har noget at gøre med udseendet på modellerne. Om de ligner noget fra en tegneserie (som i WoW), eller de rent faktisk er bygget "realistisk".

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Ja det kan der være noget om. Som du selv er inde på er WoW meget "cartoon" præget, så langt fra realistisk i min bog.