Bedste oplevelse i wow

  • en 5 min lang kamp med en priest hvor vi have intet mana og ca. 10-20 % liv det meste af tiden. Jeg var mage. Det var faneme intenst. Der er en del andre men det er hva jeg ka huske lige nu :P

  • Den første guild jeg var i, blev jeg i til jeg var lvl 55. Fik nogle skide gode venner, som desværre er holdt op med at spille nu :)


    Men ellers er det jo sådan noget som at downe hakkar på first try med 17 mand, det var sku sjovt :D


    Eller igår da jeg spillede på min lvl 30 hunter, hvor der hele tiden var en lvl 34 warrior der prøvede og ganke mig mens jeg nakkede mobs. Han prøvede 4 gange, kitede ham rundt alle gangene og dræbte ham xD

  • har sq ikke haft nogle gode oplevelser....nogle få organiserede raids mindede lidt om taktik og koncentration niveauet fra de gamle cs dage, men generelt irriterer wow mig sq egentligt bare......og det er skiftevis dem der spiller det og blizzard der irriterer mig mest......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Tror jeg vil sige de første gange jeg var i instance, syntes der var nogle helt specielt over det, også selvom det bare var 5 mands grupper, det var bare helt vildt.

  • Første tur i ZG tror jeg .


    Det første instance jeg rigtigt prøvede - så det var vildt fedt at prøve ;)



    Ellers var det nok som lvl 49 at nappe en 60 warr, som gankede i stv. Fear virkede hver gang og så nogle dots - han løb rundt et helt minut hvor jeg stille og roligt puttede mere på :))

  • Ah come on folkens.. det var da helt klart den nat i februar det udkom! :D fed oplevelse til lan.. at forsøge febrilsk at oprette en account og så endelig lykkedes det en gang hen af kl. 2 :crazyeyes: game on!



    Woot mener du at du aldrig har været i nogle af de andre instances? RFC, WC, SFK eller hvad?

  • Jeg vil sige første MC run i green/blue gear, hvor vi wipede adskillige gange på thrash og det tog flere timer at nå frem til Lucifron. Det var bare så meget vildere end noget andet man havde oplevet på det tidspunkt.


    Første Ony kill var også en fed oplevelse!

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Ah come on folkens.. det var da helt klart den nat i februar det udkom! :D fed oplevelse til lan.. at forsøge febrilsk at oprette en account og så endelig lykkedes det en gang hen af kl. 2 :crazyeyes: game on!



    Woot mener du at du aldrig har været i nogle af de andre instances? RFC, WC, SFK eller hvad?



    mente raid så ;) - hvor VT og det hele er kørende - det er da en oplevelse første gang

  • Min fedeste oplevelse i wow var nok da jeg havde lavet min karakter, og var i gang med at logge ind, havde aldrig spillet så var fandmer spændt.
    Ellers første MC/BWL raid, og ja, første Ony kill, og så suset på VT når en ny boss får en omgang smæk :D

  • Første Takedown af diverse bosser er altid sjovt.
    Men ellers når man får lige den item man var på udkig efter, husker tydeligt da jeg fik 3rd server Vis'Kag fra onyxia dagen efter jeg havde fået brutality blade i MC. Godt nok ved at være længe siden men må nok være den fedeste oplevelse


    EDIT: og første gang i MC første moltengiant (1st mob) vi overhovedet tog, smed Nightslayer bracers, alle 9 (ja 9 rogues :D) skreg bare NEEEED