kender i det der med at man vågner mandag morgen og bare kan fornemme at det bliver en dårlig dag. sådan havde min kæreste det i dag. og ja... lad os se. til at starte med opdager jeg at min bil har fået det ene dæk skåret op, da jeg skal ned til bageren efter morgenmad. nå så må jeg jo op på min cykel. da vi har spist vil jeg lig tjekke lidt nyheder på min computer og da jeg kommer ind til den kan jeg se at den er slukket. hmm tænker jeg. jeg havde da ikke slukket den inden jeg gik i seng. anyway tænker ikke mere over det og trykker på power knappen og smutter i bad. ude i badet starter jeg med at sparke til kanten i brusekabinen så det begynder at bløde fa min storetå og neglen flækker godt og gundigt. jeg kommer ud af badet og får noget tøj på og går ind til min computer igen, for bare at finde ud af den ikke er startet op. underligt tænker jeg og pøver at tænde for den igen. der sker så det at den tænder ganske kort fo så at gå ud igen. faaark man nu begynder jeg efter hånden at blive lidt små knotten nå men jeg får lortet skildt ad. der er dog ikke noget at se eller lugte ud over at den er godt støvet til. så jeg prøver at hive alle de forskellige dele ud af den og puste støvet af med komprimeret luft og samler det hele igen. det virker dog stadivæk ikk. PIS OG LORT råber jeg ud af vinduet og folk kigger underligt på mig. nå nu har jeg så fundet ud af at det nok er min cpu der er feset af. så jeg smuttede ind på edbpriser.dk og sikken en lorte dag. alle dual core cpu'er med socket 939 som er over 2 ghz er udsolgte og kommer først på lager igen omkring den 28 dec. dog har de en ved shg som godt nok koster lidt mere end de andre steder men den kommer først på lager den 22 dec.
nu har jeg så taget min bærbar og smidt mig på sofaen og gider slet ikke mere dårlig karma fra omverdenen idag. jeg gentager JEG HADER MANDAGE

hader mandage
-
-
Ej lyder squ bittert, men er det så nu jeg ska sige jeg lige har fået juleferie i dag? :hb:
-
Lyder godt nok trist -- har du også ødelagt din "enter" knap
noget af en smøre at læse hehe
Har selv haft en fin dag, omend jeg har stresset lidt rundt, har siddet og skrevet opgave og opdager så jeg ikke har den bog som jeg troede jeg havde (må jo ha solgt den eller noget) så måtte fare på biblioteket mit i det hele som heldigvis havde en udgave hjemme af den puha... men ellers har min dag været fin hehe
-
Originally posted by KarGa
Ej lyder squ bittert, men er det så nu jeg ska sige jeg lige har fået juleferie i dag? :hb:Sku da tidligt
På htx her i byen får vi først d. 21.....
-
det eneste lyspunkt er at jeg har haft ferie i en uge indtil videre og føsrt skal starte på arbejde igen den 16 jan :p
-
Du skal bare se positivt på det.
En mandag hvor du ikke skal arbejde - du har fået morgenmad fra bageren - du har fået rodet med din største interesse => Computeren og så har du fået dit årlige bad
-
Lol, sad lige og tænkte på om det var fordi du havde glemt at tænde på stikkontakten
Min dag har sku været fin ;b
Jeg får ferie på torsdag.
Den eneste dårlige ting var da vi skulle øve dans foran 8 klasse
Fedt at gå i niende klasse, og skulle danse foran hele skolen
Ps. WebT, læs nu din pm boks
-
Har haft en fin dag idag.... ikke det helt store, bortset fra at vi får kanelsnegle til servering (på min efterskole) i dag.
Har først ferie den 22. -
Kender godt de mandage.. desvære er det ikke kun mandage der kan være sådan.. Men jah.. sikke en lorte mandag du har haft
..
-
Øv - træls dag!
Min dag har ikke været noget særligt... oppe på skolen og aflevere eksamensprojekt... forbi Aldi på hjemvejen og købe pasta + et par nye vanter :))... Hjem og snuppe sig en morfar på et par timer, og efterfølgende dase lidt ved pc'en...
QuoteOriginally posted by Aerial
Du skal bare se positivt på det.En mandag hvor du ikke skal arbejde - du har fået morgenmad fra bageren - du har fået rodet med din største interesse => Computeren og så har du fået dit årlige bad
*LOL* - Nice one
-
Min har heller ikke være alt for heldig.
Vågner lidt sent til morges, skynder mig ud af døren og glemmer hanskerne så mine hænder var følelsesløse da jeg kom ned til toget. Da jeg kommer op i skolen og vil starte den bærbare på opdager jeg til min skræk at windåse er gået i kaje, og oven i det hele er jeg fuldstændig i zombie-tilstand. Og i morgen skal der afleveres teknologi projekt - som self ligger på den bærbare !
Rigtige mænd tager ikke back-up, men fuck hvor er jeg bitter over det lige nu !
-
Originally posted by Tha Priest
Min har heller ikke være alt for heldig.Vågner lidt sent til morges, skynder mig ud af døren og glemmer hanskerne så mine hænder var følelsesløse da jeg kom ned til toget. Da jeg kommer op i skolen og vil starte den bærbare på opdager jeg til min skræk at windåse er gået i kaje, og oven i det hele er jeg fuldstændig i zombie-tilstand. Og i morgen skal der afleveres teknologi projekt - som self ligger på den bærbare !
Rigtige mænd tager ikke back-up, men fuck hvor er jeg bitter over det lige nu !
Come on! Keen Commander kommer da og redder dagen -
Originally posted by KarGa
Come on! Keen Commander kommer da og redder dagenHåber jeg fandme han gør ! Ellers kan han få en på skallen !
For kan ikke lige overskue at skulle skrive 30 sidders teknologi rapport hen over natten.
-
Skulle skrive et referat til noget på skolen, og opdager så at det usb stik jeg har lagt det ind på sjovt nok er blevet væk
Tænker så "Kors, nu gir rektor mig en med spanskrøret"
Men heldigvis var deadline ikke i dag...Hmmm, skal vist lære at huske lidt bedreMen alt i alt...En helt almindelig mandag
-
Jeg knækkede min anden tand på 2 uger i nat, så jeg gik ned til tandlægen for at få den ordnet men da jeg ikke havde betalt de 1200 for visdoms tanden endnu ville de ikke hjælpe mig endnu, så jeg har gået hele dagen med en knækket tand.
Håber jeg får fat i banken imorgen så jeg kan få den ordnet der
-
Eneste triste ting er følgende:
Jeg havde fået pumpet mit bagdæk godt op efter i LAANG tid at havet cyklet på et halvfladt hjul. Glad var jeg, det var virkelig fantastisk at cykle så smooth igen, jeg nærmest lyste af glæde, men det skulle ikke holde for evigt, ved Scala så hører jeg et højt BAAANG!!!, og inden jeg ved af det er hjulet HELT fladt. Bliver ikke rigtig sur, og er det stadig ikke, tager let på det, men stadig en smule trælst
-
Originally posted by shahid_2dk
Eneste triste ting er følgende:Jeg havde fået pumpet mit bagdæk godt op efter i LAANG tid at havet cyklet på et halvfladt hjul. Glad var jeg, det var virkelig fantastisk at cykle så smooth igen, jeg nærmest lyste af glæde, men det skulle ikke holde for evigt, ved Scala så hører jeg et højt BAAANG!!!, og inden jeg ved af det er hjulet HELT fladt. Bliver ikke rigtig sur, og er det stadig ikke, tager let på det, men stadig en smule trælst
Nitte.. men så er det fordi slangen er gammel eller bare dårlig.. for en cykelslange skal ha mere tryk end et bildæk.. og en cykelslange ska faktisk ha til den ikke kan tage mere.. -
Så er vi to der hader mandage.
Der skal altid ske et eller andet lort hver mandag, som bare gør at man kommer til at hade dem yderligere.
Ting som er sket mandage:
Cyklen punkterer
Folk jeg har været tæt på at køre ned, fordi de er nogle kvajpander
Folk der har været tæt på at køre mig ned, fordi de er nogle kvajpander
Chaufføren i bussen blev overfaldet af en flabet kunde
Man ofre sig og bliver alligevel behandlet som lort
Kommer til skade
Glemmer ting, som på en eller anden måde var betydningsfulde
Vandkølingen i computeren springer læk!Den eneste ting som kan rede min dag, er hvis jeg skal på arbejde. Men det sker yderst sjællent, da jeg arbejder om torsdagen.
-
Kan ikke sige min har været så trist som din, har været i skole, fixet projekt, været i baren og så hygget med venner/veninderne til den sene nat..
Desværre er der et par ting galt, på trods af det er et universitet er slader noget som forekommer, og om mig som yderst social aktiv person på universitetet er det u-undgåligt..
- Damen jeg har føltelser for er er åbenbart blevet alm. kendt at jeg har, på trods af dette først skulle fixes efter eksamenerne i januar...
- Enkelte individer har åbenbart omtalt mig kritisk i det jeg er meget stræber mht. skolen og ligeledes er kendt for at have temmelig styr på det med computer-hardware, som jeg ej ligger skjul på..Idag er følgende så sket galt..
På trods af jeg ikke ville have folk skulle have kendskab til det ømme punkt i min sjæl, er det blevet udbredt, og det pirrer mig, det pirrer mig i den grad, for er ikke engang ajour med om hun overhovedet er interesseret, men opfattes som en selvfølge af mange at hun er reserveret til mig, og bryder jeg mig slet ikke om, da jeg virkelig har høje tanker om hende..- Sidst men ikke mindst, sidder jeg på nettet kl.3:45 om natten efter en bytur, og godt beruset, og ved jeg skal møde med min studiegruppe kl.9:10 imorgen tidlig, frisk og veludhvilet, samt veloplagt..
-
Årh mand, lyder godt nok skod!!
Havde også selv en lorte mandag. Maxien ville ikke starte, jeg fik olie udover mine helt nye røde bukser. Og ja, blev godt gal..
Men ja, så lad os i kor synge lidt efter denne sang, selvom handlingen er lidt anderledes end vores
..