• Vil give alle ret i at politiet er lidt irriterende i længden.. her hvor jeg bor var der en politimand der stoppede et postbud kl. 8 om morgenen.. Han tog så en alkohol test, lidt latterligt! så http://www.tweak.dk/forum/images/smilies/thefinger.gif
    the finger politiet

• han gør bare sit arbejde? postmænd er også mennesker, hvis han f.eks har været i byen dagen før evt. og kører for godt..

• Måske havde postbudet kørt af helvede til og gav betjenten mistanke? De kan vel have lige så nemt ved at tage ud og køre sprit om morgenen på arbejde som så mange andre. Super tråd sømand.

Originally posted by Flindt_DK
    Vil give alle ret i at politiet er lidt irriterende i længden.. her hvor jeg bor var der en politimand der stoppede et postbud kl. 8 om morgenen.. Han tog så en alkohol test, lidt latterligt! så http://www.tweak.dk/forum/images/smilies/thefinger.gif
    the finger politiet

Nu ved jeg ikke om postbudet var i bil eller på cykel, men hvis vedkommende har kørt råddent så skal han naturligvis stoppes. Og nu om dage tager politiet en alkoholtest som standard hver gang (officielt ihvertfald).

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• blev også lige stoppet den anden dag da jeg var på vagt. (arbejder ved militæret) og jeg skulle også blæse selv om der både lå en neuhausen 9mm pistol og et M96 karabin gevær på passager sædet. han blev også helt rundt på gulvet da han så det :crazyeyes:

Originally posted by origin
    han gør bare sit arbejde? postmænd er også mennesker, hvis han f.eks har været i byen dagen før evt. og kører for godt..

Præcis.. Manden passer sit arbejde, jeg har aldrig oplevet at politiet var til irritation, men jeg har heller aldrig haft grund til at have dårlig samvitighed overfor politiet. Stopper de mig i bil puster jeg da gerne i alkometeret og tager det som en oplevelse

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

Originally posted by Bit Phreak
    blev også lige stoppet den anden dag da jeg var på vagt. (arbejder ved militæret) og jeg skulle også blæse selv om der både lå en neuhausen 9mm pistol og et M96 karabin gevær på passager sædet. han blev også helt rundt på gulvet da han så det :crazyeyes:

Haha :cheers:

Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

• Kom nu over det... tud et andet sted for dælen da også :pokey: og, som carlsen så småt snitter, sikke da en perle af en tråd

Originally posted by Bit Phreak
    blev også lige stoppet den anden dag da jeg var på vagt. (arbejder ved militæret) og jeg skulle også blæse selv om der både lå en neuhausen 9mm pistol og et M96 karabin gevær på passager sædet. han blev også helt rundt på gulvet da han så det :crazyeyes:

Haha spas nok :D gad jeg godt ha set

Originally posted by Flindt_DK
    Vil give alle ret i at politiet er lidt irriterende i længden.. her hvor jeg bor var der en politimand der stoppede et postbud kl. 8 om morgenen.. Han tog så en alkohol test, lidt latterligt! så http://www.tweak.dk/forum/images/smilies/thefinger.gif
    the finger politiet

Hvem har da sagt de er irriterende i længden?

Fanme ik mig da.

Stopper de et postbud, har de nok en grund til det.
    Har han en promille, så skal han bøde for det - ligesom ALLE andre.

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

• nej nok ikke.. Men IMO latterlig tråd og ligegyldig :rolleyes:

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

• Hvis politiet ikk var her violle det være krig 24/7. du ville ikk være det mindste sikker i hverdagen eller noget. Jeg blev da også stoppet af politiet igår, endda med en sprunget baglygte. heldigvis havde de fanget en eller anden scooter fyr, så de så ikk mit smadrede lys :P

Originally posted by bublegum

Enig :boxed:

ENIG ...

Politiet gør jo for H...... bare deres arbejde.. get over it.. bryder du dig ikke om det. så flyt til hula bula land og bo i en lerhytte og gå med kjole og turban..
    ellers hold dig på den rigtige side a loven, så har du vel intet og frygte.. jeg syntes det er fantastisk de gider gøre en indsats imod spritbilister osv lige meget om det er postbude eller embedsmænd.. jeg ville da godt nok være ked a at miste nogen a dem jeg holder a til en spritbillist fordi politiet ikke gjorde deres arbejde..