Bedste minder du har !

  • Må være 10. klasse.


    Det væreste er at det der frembringer minderne derfra meget, det må være den der tudedårlige "numma numma Yææææ" sang, Dragostia eller noget :))

  • tja bukkemand..
    blev vraget for en ustabil lille 15årig møgtøs :(
    og tak, karga!

  • Quote

    Originally posted by Carina
    tja bukkemand..
    blev vraget for en ustabil lille 15årig møgtøs :(
    og tak, karga!


    Altid trist at det sker, men hvis han falder for en anden, så var han jo nok heller ikke en værdig fyr til dig.. Som Karga skriver.. Op med humøret.. Det er ikke værd at spilde sin energi på nogen som åbenbart ikke er som man havde forventet.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Der er mange, og det er svært sådan lige at komme på hvad der er dét bedste.


    Dog kan nævnes en kæmpe oplevelse jeg havde i sommeren 2001 hvor jeg sammen med mine forældre var en tur i Egypten, og se bl.a. Karnak Templet i Luxor og Kongernes Dal. Det var en kæmpe oplevelse da Egyptologi er en stor interesse :)

  • Quote

    Originally posted by SeePee
    Der er mange, og det er svært sådan lige at komme på hvad der er dét bedste.


    Dog kan nævnes en kæmpe oplevelse jeg havde i sommeren 2001 hvor jeg sammen med mine forældre var en tur i Egypten, og se bl.a. Karnak Templet i Luxor og Kongernes Dal. Det var en kæmpe oplevelse da Egyptologi er en stor interesse :)


    Det lyder nu også spændende selv hvis man ikke har stor interesse for egyptologi :D

  • Et af mine bedste minder var da jeg sidste år var på skiferie med min efterskole, og jeg for første gang lavede en 360 mute på snowboard :clap: Selve ferien var også enormt cool fordi vi lå bare i sengene og snakkede til langt ud på natten, og vågnede op til en ny og spændende dag i sneen.
    (dette er et mute grap)http://www.publispain.com/snowboard/fotos/mute.gif

  • Mit 6mdr lange forhold med en pige som ja, droppede mig fordi hun troede jeg var vild med en anden , hvor jeg efter stor " :boxed: og ;(" Og har savnet hende lige siden ...



    OGså er det år jeg havde på min Efterskole, det glemmer jeg aldrig!!

  • De bedste minder i mit liv var da jeg begyndte at se "Engel" her inde.. Vi har nu været sammen i i over et år nu og jeg har aldrig haft noget bedre.. Han er mit et og alt <3 ..

  • LOL Carina så bipper du bare mig så ska jeg gi dig nogle gode minder :boxing:


    Hehe nej spøg til side.. selvf kan det være svært og miste en man elsker.. det er det vel altid.. jeg har da selvf også minder omkring nogen a mine ex'er .. men men men, syntes ik de høre inde under mine bedste eller mest specielle minder. gjorde de det var vi vel stadig sammen, og ja så var det jo ik minder. hehe. men har da en del gode minder fra tidligere forhold..

  • Quote

    Originally posted by Angel-Lover
    De bedste minder i mit liv var da jeg begyndte at se "Engel" her inde.. Vi har nu været sammen i i over et år nu og jeg har aldrig haft noget bedre.. Han er mit et og alt <3 ..


    Nårh snøft :roller:

  • Quote

    Originally posted by Angel-Lover
    De bedste minder i mit liv var da jeg begyndte at se "Engel" her inde.. Vi har nu været sammen i i over et år nu og jeg har aldrig haft noget bedre.. Han er mit et og alt <3 ..


    og ikke et øje er tørt :crazyeyes:

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2