Wow - Kedeligt?

• Har spillet WoW i over et år, og har syntes det var det fedeste spil ever.
    Men det er nu begyndt at kede mig en smule, har prøvet alt, pvp, pve etc.
    Har to lvl 60 chars, men ingen af dem er super fede at game på.
    Andre der har samme problem altså, ikke at kunne finde på noget at tage dig til online? udover raids, og andet sjov med guilden? :boxed:

• Det er u-undgåeligt. Kedsomheden vil indhente dig før eller siden.

Jeg har spillet 5-6 lvl 60 characters. Spillet siden open beta. Det har været en smule on/off, men stoppede for alvor for ikke mere end et par måneder siden.

WoW er utroligt ensidigt. I hvert fald når du når til lvl 60 og deltager aktivt i raids og end-game elementerne der er til rådighed der.

Spillet er kun en stor oplevelse, synes jeg, fra lvl 1 til 60. Ja, man kan sige mange rosene ord om at raide 40 mand osv. Men det vil altid ende i, at det er rutinen man kører på, og langsomt bliver man mere og mere utålmodig efter at få nogle nye items. Så kan man spørge, hvad kan man bruge disse items til? Ja, til at skaffe endnu bedre items. Således kører møllen ellers derfra. Det er simpelthen ikke "rewarding" nok, at spille det spil harcore. 'Tid brugt' i forhold til 'sjov vundet' stemmer ikke. Ikke når det til sidst blot handler om nye items og DKP. Det er da nervepirrende at klare en ny boss for første gang osv. Men det bliver hurtigt rutine også, og så er grænsen bare rykket en tand op, og derfra er det altså det samme og det samme nonetheless.

Derfor ser jeg ikke det mindste frem til TBC, da det for mig at se, blot er det samme spil, men med et par højere lvl's, sværere instances og bosser og vildere items.

Der mangler simpelthen for meget i WoW til at det er holdbart. Der er ikke nok sociale elementer, bortset fra guilds. Samtidig er atmosfæren i WoW præget af konkurrence, dvs. folk opfører sig pænt dårligt overfor hinanden og er ikke spor hjælpsomme (ihf. på PvP realms).

Personligt har jeg droppet, at spille MMO på højt (dedikeret) niveau. Pt. ser jeg frem til LOTR online, som jeg regner med at spille på et afslappet niveau. Dvs. jeg rent faktisk giver mig tid til at læse og klare quests i et ikke-rushed tempo. Vil gerne nyde spillet og dets atmosfære. Være flink overfor dem jeg møder osv.

Er træt af at stresse over et MMO. WoW lægger ikke op til andet.

PS. Ja, man kan da også nyde WoW afslappet. Men det har jeg skam gjort mange gange, og har endevendt stortset alle quests der er værd at nævne. Spillet har ikke noget at byde på for mit vedkommende, og interessen i at bruge hver aften/nat i ugen på at samle ligegyldige items er ikke nogen motivation for mig.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

• Vil helt klart give dig ret, wow er meget konkurrence præget, endda ALT for meget. Som du selv udpeger, weeiii, jeg har fået et nyt item, og hva så nu? Så skal jeg bare skaffe flere så jeg kan blære mig over for gutterne?

Tror faktisk jeg stopper med WoW, gider ikke TBC, da jeg er sten sikkert på at det bliver 100% kapløb om at opnå lvl 70 først og flyve rundt på en pipfugl eller smadre folk i arena.

LOTR online, har sku ikke hørt om det.
    Kunne du evt smide et link eller noget? Lyder spændende :D
    Nogen fast release date på det?

Ellers har jeg hørt noget om et Warhammer Online, som erstating til WoW :$

Men hva får i så ellers tiden til at gå med? Savner fandmer et godt spil man kan sidde og hygge sig med ;)

• Det sjoveste var nu fra lvl 1-60, var så, så smart at starte med at bruge hele min sommer ferie på at komme til lvl 60.

Kunne så ik' lide pve fra starten af, og kan heller ikke lige det nu. Begyndte så på pvp, som imo ikke er det værd, du syntes ikke det er sjovt, men vil stadig have alle items fra den rank af.

Jeg syntes ikke man spiller spillet for sjov i endgame raiding, men for konkurrence i at være den bedste guild på serveren.

• Jeg stoppede WoW for to måneder siden, hvor jeg så NÆSTEN ikke spillede computer... spillede lidt Css men ellers ikke.. og jeg kunne godt få tiden til at gå... er så startet igen her for en uge siden ;)

• WoW bliver hurtigt kedeligt ja, men jeg synes Blizzard er gode til at komme med nye ting der gør spillet interresant igen.

Jeg glæder mig som en vild til patchen i morgen. Skal PVP som en gal for at teste det nye system og få bedre items på min helt nye lvl 60.

• Her er lidt info om LOTR Online. Spillet er pt. i beta. Det er invitational så man skal være ekstremt heldig da de håndplukker deres beta testere pt. Dvs. folk der har gjort sig "fortjent" ved at være saglige og hjælpsomme på deres community forum.

Spillet er pt. sat til 2. kvartal 2007.

http://www.mmorpg.com/gamelist…ameId/45/setView/overview

http://www.lotro-europe.com/

Omfattende beta-reportage.
    http://lotro.onlinewelten.com/articles.php?id=123&page=2

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Jeg går ikke død aldrig.

Played 9 Days, 3 Hours, xxx .. og jeg er Level 37. (Jeg går på efterskole og WoW køre minimeret i døgndrift når jeg er hjemme - så playtime er langt fra beskrivende)

Jeg har lavet en masse PvP og har 31xx kills ...

Jeg synes raid er fedt .. Men jeg har en feeling for PvP, når jeg rammer level 70 skal jeg virkelig game PvP.. Jeg ved ikke om jeg er god til PvP eller hvad der sker men jeg owner level 39 twinks med min level 37.. og gerne flere af gangen på mit eget level...

Jeg har virkelig følelsen af in love, eneste lidt irreternde er at de fjerner mit elskede PvP rank system - men mon ikke det nye bliver sjovt.

Mit råd er (Og jeg har også gamet andre spil):

Hvis du har lyst til at pwne level 14 grise i barrens så gør det, lad være med at sætte sig mål du bare skal nå.. Så bliver lortet trivielt og kedeligt. Ellers lav en ny char og level ham langsomt og sjovt.

• spiller det sådan set kun for at hygge med de andre....spillet siger mig ikke ret meget, det er imo helt forkert bygget op....at få folk til at have det som et arbejde istedet for noget sjovt (grinding af guld honor og rep) er slet ikke noget jeg kan se det sjove i......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• wow kræver simpelthen alt for meget tid når du er lvl 60 for at du kan have det nogenlunde sjovt. og i 10. klasse på efterskole, såhar du bare ikke den tid, og så blir man bare asocial og sidder på sit værelse, så WoW farvel med dig

Originally posted by Prectar
    wow kræver simpelthen alt for meget tid når du er lvl 60 for at du kan have det nogenlunde sjovt. og i 10. klasse på efterskole, såhar du bare ikke den tid, og så blir man bare asocial og sidder på sit værelse, så WoW farvel med dig

Sikke da noget vrøvl, det er da dig der bestemmer hvor lidt eller hvor meget tid du vil bruge på og spille ikke omvendt. Der er jo ingen der siger du _skal_ være rank 14 eller grinde Naxx hver eneste aften.

• nåede til lvl 53 inden jeg droppede wow igen, når man har brugt et par måneder på endless grinding og quests går man simpelthen død i det.
    Tanken om så at skulle queste og grinde helt til lvl 70 får mig til fuldstændigt at droppe spillet.
    Har spillet Dark Age of Camelot i snart 5 år nu, og det bliver sku ved med at være sjovt :D

- Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

Originally posted by Deef

Sikke da noget vrøvl, det er da dig der bestemmer hvor lidt eller hvor meget tid du vil bruge på og spille ikke omvendt. Der er jo ingen der siger du _skal_ være rank 14 eller grinde Naxx hver eneste aften.

Det er jo det der er problemet Deef. Hvad vil du ellers bruge din lvl 60 til?

En af grundelementerne i WoW der er forkerte er, at det ikke er den der er god der opnår noget, det er den der har mest tid.

• Jeg bruger min lvl 60 til PVP når jeg lyster. Hjælper de andre i guilden med forskellige 5-10 mands instances hvis jeg ikke lige gider at PVP.

Jeg har været i et stort raid guild (som nu har clearet naxx), men synes det kostede for meget af min tid, så droppede dem til fordel for et meget mindre guild. Vi glæder os naturligvis til TBC hvor der kommer flere små instance's så som UBRS/Strat/scholo hvor man kan hygge sig uden det tager alt for meget af ens tid. Det jeg prøver at sige, for mig betyder det sku ikke noget om det er BWL eller UBRS der bliver clearet, det er jo stadig hyggen og glæden ved at spille der tæller og ikke hvor meget bling bling du render rundt med.