mspaint evner
-
-
Omg det er sygt. da den var halvvejs troede jeg nu den var ved at være færdig, der er nu også mange detaljer med
-
Det er jo vildt.
-
Har svært ved at forestille mig at det er ægte - flot lavet.
-
Daaamn, han ku være med til at lave de fedeste introbilleder til bilspil til Amiga'en..
Ej det er satme nogle nice skills..
-
nice nice nice... der mangler kune en intercooler
-
Imponeret, jeg kan ikke engang lave et flag i paint.
-
Ooouh MY !
Fandme nice lavet
-
Utroligt, men nogle folk har bare for meget fritid
-
Det er for vildt lavet, men har os taget pææænt lang tid tror jeg
-
Det skider jeg på, den person har godt nok noget talent det er da uden tvivl
-
Originally posted by Angelus
nice nice nice... der mangler kune en intercoolerAaaah..
Side-Pipes ville nu heller ikke skade, og så et Roof-Scoop
Men er sq imponeret..
-
Den er fin nok og har også været postet engang før
Men kan ikke se pointen i det andet at vise han kan for det er sgu ikke nogen optimal måde at arbejde på. For bøvlet og der kan ikke arbejdes i lag så det er ikke rigtig til at ændre noget.
Fint nok lavet men pretty point less
-
Originally posted by _WHAT_
Den er fin nok og har også været postet engang førMen kan ikke se pointen i det andet at vise han kan for det er sgu ikke nogen optimal måde at arbejde på. For bøvlet og der kan ikke arbejdes i lag så det er ikke rigtig til at ændre noget.
Udover det sikkert er fedt at kunne blære sig med til sine nørdede venner
men ja sku spild af tid, dog er jeg imponeret, kan ikke engang lave en bil i photoshop
-
Den er fin nok og har også været postet engang førMen kan ikke se pointen i det andet at vise han kan for det er sgu ikke nogen optimal måde at arbejde på. For bøvlet og der kan ikke arbejdes i lag så det er ikke rigtig til at ændre noget.
Nu handler det jo nok ikke så meget om arbejdsformen og udbyttet. Tror det handler mere om, hvad et individ kan få ud af at arbejde med et program som paint. Det er jo netop i sig selv imponerende fordi han bruger et så primitivt værktøj og ikke har adgang til smarte og praktiske funktioner.
-
Hmm, det erindrer jeg ikke.. Har du et link?Videoen er fra november 2006.
-
-
Originally posted by |KTS|
Hmm, det erindrer jeg ikke.. Har du et link?Har slet ikke lige søgt efter den og er også meget er en del tid siden den var her sidst, tror faktisk at den var postet under offtopic den gang, men som sagt lige meget
-
Det er rimlig sygt
Men det slår sku alligevel ikke mine evner
-
Originally posted by Brtlsn
Det er rimlig sygtMen det slår sku alligevel ikke mine evner
Det vil jeg da gerne se