Er din mobiltelefon tændt altid?


  • Det er også en ting jeg bare ikke kan snuppe. Personalet plejer dog også at brokke sig hvis de ser det.


    Men hvis jeg sidder ved siden af eller tæt på en der gør det under en film siger jeg til at de godt kan slukke det er jeg sgu ikke for bleg til.


    Har selv min på vibrator i biffen men selvom den vibrer kan jeg altså godt lade den ligge i lommen.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • har den altid tændt og stortset altid på lydløs... hænder selvfølgelig at den løber tør for strøm eller den går i sort, men det er også det eneste tidspunkt den er slukket...


    hvorfor? tjaa, tror bare det er dårlig vane... men synes egentlig også det er betryggende at vide, at familie/venner kan få fat i mig hvis der skulle ske et eller andet og de derfor er nødt til at få fat på mig...

  • Min er slukket næsten lige så meget som den er tændt. På mit arbejde går det ikke at den er tændt - den kunne da godt ligge i tasken på lydløs, men vil man ha' fat i mig bliver man alligevel nødt til at ringe på mit arbejdsnr, så jeg vælger bare at slukke den.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Originally posted by Tha Priest
    Den er altid tændt, og så lader den op om natten.



    os her mester :)

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • Hvor er "Den er altid slukket" valg muligheden ??? :crazyeyes:


    naah jk, slukker den selv sjældent men glemmer altid hvor jeg ligger den

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by |Henrik|
    Min er også altid tændt, da den også bruges som vækkeur :D


    Nu ved jeg ikke lige hvilken telefon du har men nu er nokias modeller så smart indrettet at alarmen virker selvom de er slukket :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Nu ved jeg ikke lige hvilken telefon du har men nu er nokias modeller så smart indrettet at alarmen virker selvom de er slukket :D


    Min mobil er en SE K800I, og ja den burde virke med vækkeur selvom den er slukket, med den har svigtet et par gange, så derfor den altid er tændt :D. Og så vil jeg også gerne kunne kommes i kontakt med hvis der sker noget med familie/venner. ;)


    Edit: Ellers har jeg bare overhørt den, og deaktiveret alarmen i søvne. :D

  • altid tændt, pånær når jeg er i biffen.


    Den er på lydløs hele tiden, og bruger den som alarm til at komme op om morgenen.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Hmm, skulle måske have svaret "slukker den af og til", men generelt er den tændt 24/7. Den bliver kun slukket, når man som idag har været til skriftlig eksamen eller er i biffen.


    Ellers bliver lydløs anvendt meget ofte, så som på arbejde.

  • Jeg har altid min moby tændt. Det er dog ikke altid jeg tager den, der skal være plads til privatliv, så hvis jeg ikke har lyst til at snakke med nogen tager jeg den ikke. :P

  • Min telefon er praktisk talt altid tændt. Det er kun når jeg smider den på gulvet at den slukker for så falder batteriet ofte ud. Jeg har nemlig leget så meget med bagbeklædningen af coveret at det sidder temmelig løst.
    Den er dog lydløs næsten altid. Det er kun herhjemme at jeg indimellem har den på lyd.


    Personligt kan jeg ikke fordrage folk som hele tiden lader sig forstyrre af telefonen. F.eks. har vi siddet i min læsegruppe og lavet noget tværfagligt projekt i dag. Jeg arbejdede sammen med en af dem om at skrive noget og hans telefon forstyrrede hele tiden. Det er ekstremt belastende


    Jeg hørte om en undersøgelse for noget tid siden. Den viste folk der ofte lader sig forstyrre af telefoner, mails osv. har sværere ved at koncentrere sig om arbejdsopgaver end folk der ryger hash dagligt. Det er lidt tankevækkende.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------