Uge #48: Hvidt på Hvidt

• Åben nu lige øjne for tingene omkring jer.

Smid et stykke hvidt papir op et sted i huset/lejeligheden og går en runde i hele huset og find alt der er hvidt eller primært hvidt.

Så er det bare at starte fra en ende af se om man kan få en dagligdags ting til at blive noget fedt.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• 2 billeder indtil nu.... det er sgu da vist lidt tyndt er det ikke...

Gider folk ikke mere eller hva sker der ???

Originally posted by Burger

Jeg tror simpelthen folk har for svært ved at finde på noget de selv mener er godt. Men du kunne jo opfordre folk til at deltage ved selv at gøre det ;)

Er også planen at jeg skal have taget et i dag har et par ideer så må vi se hvad det bliver til.

Har bare haft mega travlt på det sidste. Havde en koncert + julefrokost fredag og julefrokost lørdag. Så skal også lige genoplade mit døde legeme :D

• Nu har jeg gået rundt hele ugen med mit kamera, flere gange oppe i skoven med en masse hvide genstande. Men jeg kan virkelig ikke finde på noget.

Syntes emmenet er meget "hardcore"

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by _WHAT_
    Jaja folkens i kan stadig nå det. Det her blev ikke helt som jeg lige havde tænkt det men meget sjovt alligevel :)

[align=center]A Egg for a Egg

Ved du godt det hedder An Egg? :)

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Rettet 2 gange, sidst af MvK ().

Originally posted by MvK

Ved du godt det hedder An Egg? :)

shhh når jeg laver slå fejl :T

• Hvor sødt at nogen giver denne tråd "thumbs down" bare fordi de ikke har kreativitet til at finde på noget emne. Det en ommer.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Kan virkelig ikke se det kan være så sværd et opgave. Der er jo rigeligt med hvide ting i et hus. Et stykke hvidt papir kan de fleste nok også klare...

Kan virkelig ikke se det kan være så sværd et opgave. Der er jo rigeligt med hvide ting i et hus. Et stykke hvidt papir kan de fleste nok også klare...

jeg kan da godt tag et skykke hvidt papir og smide op på vægen.. hvidt på hvidt... men er det pænt? nej, gider jeg så, nej... der er meget hvidt ja, men folk gider ikke bare tag et billede for at tag et billede, jeg gider ivertifald ikke

Originally posted by Angelus

jeg kan da godt tag et skykke hvidt papir og smide op på vægen.. hvidt på hvidt... men er det pænt? nej, gider jeg så, nej... der er meget hvidt ja, men folk gider ikke bare tag et billede for at tag et billede, jeg gider ivertifald ikke

Nej men så må man jo bruge sin lille knold og komme på en ide der kan bruges til noget, for det er muligt det er bare lige med at bruge hovedet lidt :)

Nej men så må man jo bruge sin lille knold og komme på en ide der kan bruges til noget, for det er muligt det er bare lige med at bruge hovedet lidt :)

jep ved jeg... sidder da også og tænker på hvad jeg kan tag billeder af her... men knolden gider ikke ud af kassen, så der kommer ikke så meget frem

Folk deltager i hvert fald ikke hvis de skal punkes for, at de ikke er i stand til at bruge hovedet. Så måske det var klogt at erkende, at ugens tema ikke gav ret mange lysten til at være kreative, i stedet for at blive ved med at kritisere manglen på bidrag? ;)

Originally posted by Angelus
    her er lige et, ikke vildt seriøst, men ja...

[IMG]http://i13.photobucket.com/alb…56/angelus84/IMG_0830.jpg

Hvad er det?

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless