Prison Break - Spoilers kan forekomme

  • Nu kommer der snart prison break igen!!


    Hvor jeg bare elsker den serie, og intro melodien er super! - men er der nogen som kender til en remix version af den? Det kunne være monster cool, hvis den var lavet. Eller måske skulle man selv gå i gang? :idea:

  • Quote

    Originally posted by Splaf
    Nu kommer der snart prison break igen!!


    Hvor jeg bare elsker den serie, og intro melodien er super! - men er der nogen som kender til en remix version af den? Det kunne være monster cool, hvis den var lavet. Eller måske skulle man selv gå i gang? :idea:


    Ferry Corsten (nummer 4 dj i verden) har lavet et remix af temaet.


    http://kortlink.dk/last/3cx9


    eller


    http://www.mp3.com/albums/20107845/summary.html?from=329003

  • Quote

    Originally posted by SplatDK
    ja i har noget og glæde jer til... gad vide om der også kommer en sæson 3 :crazyeyes:


    Det gør der sikkert.


    Quote

    Jeg synes klart sæson 2 er fed, men den mangler lidt i forhold til sæson 1. Indtil videre ihvertfald.


    Det synes jeg så på ingen måder. Jeg synes det er mindst lige så godt...

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Det synes jeg så på ingen måder. Jeg synes det er mindst lige så godt...


    Ja det er ihvertfald blevet bedre, synes ikke sæson 2 startede så godt, men ligenu er den federe end sæson 1 IMO... MEGET spændende 8)

  • Ja Ferry Corsten feat. Ramin Djawadi - Prison Break Theme [Breakout Mix].


    Elsker oss den stille sang med Alexi Murdoch - Orange Sky.


    Håber der kommer en S3, og håber bare at de kan holde nivauet.
    Synes nu det er var synd at John Abruzzi døde så tidligt i 2. sæson (Peter Stormare er sg cool). I forhold er til LOST er der meget mere skrald på Prison Break :clap:

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Ja Ferry Corsten feat. Ramin Djawadi - Prison Break Theme [Breakout Mix].


    Elsker oss den stille sang med Alexi Murdoch - Orange Sky.


    Håber der kommer en S3, og håber bare at de kan holde nivauet.
    Synes nu det er var synd at John Abruzzi døde så tidligt i 2. sæson (Peter Stormare er sg cool). I forhold er til LOST er der meget mere skrald på Prison Break :clap:


    Please, spoiler alert næste gang ;(

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand



    Håber der kommer en S3, og håber bare at de kan holde nivauet.
    Synes nu det er var synd at John Abruzzi døde så tidligt i 2. sæson (Peter Stormare er sg cool). I forhold er til LOST er der meget mere skrald på Prison Break :clap:


    Helt enig, det var synd han døde så tidligt. Hans karakter i serien var egentlig ret fed.


    Hvis man er interesseret i en anden fed serie der lige er startet, kan Heroes klart forslåes.


    Edit: slå fejl

  • Håber ikke på flere sæsoner, 2 er ganske fint. Derved har man 2 solide sæsoner frem for 3-5 sæsoner, hvor suppen begynder at blive tynd og smage af ingenting.


    Synes heller ikke Prison Break eller Lost kan sammenlignes, selvom det begge er spændingsserier, så fanger de på hver sin måde.


    Håber ligeledes ikke, at Lost vil fortsætte i 5 sæsoner, da tingen simpelthen bare kommer for langt ud. Der var allerede en del fyldepisoder i sæson 2, efter min mening.


    Og en fed serie som 24 timer bliver også bare ved og ballonen mister squ lidt sin effekt, efter min mening. Vil hellere foretrække få solide sæsoner i stedet for noget som kun fungere noget af tiden.


    Endnu værre er det med Smallville, som jeg dog stadig ser, men den kunne have nøjes med 3 sæsoner og dobbelt så solid som nu, hvor den ofte er vandet.


    Derimod havde Rome sæson 1 en overraskende slutning, efter min mening. Serien har ikke rigtigt fanget mig som nogle af de øvrige, men har fulgt med alligevel.


    Nå, det var så også lidt af en sidespor, men synes bare jeg ville illustrere, at for meget ikke altid er godt. (pånær når man snakker Star Trek :hb:)

  • Sæson2 af Prison Break er rigtig fed. Meget mere fængende når det hele foregår ude i det åbne. Der er mange plot-twists som gør det vildt spændende. Dog synes jeg at personerne nogle gange er lidt 'for' uheldige. Dvs. i en stræben på at skabe så mange twists og overraskelser, mister det lidt sin troværdighed da det næsten bliver for meget igen.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • har kun selv set til og med afsnit 7 i 2. sæson, men syntes bestemt den er lige så god som første sæson, og glæder mig vildt til at få set nogle flere afsnit :clap:

  • Synes klare Sæson 1 er bedst, btw ved I hvor mange afsnit der er i Sæson 2?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Spoilers vil være at finde længere nede..:



    Synes at sæson 2 var virkelig fed, og meget af det var virkelig gennemført lavet.


    Har dog set sæson 2 færdig, og glæder mig rigtig meget til at sæson 3 starter. Skulle angiveligt starte 22. januar eller 29. januar. - men én ting er sikkert, der kommer en sæson 3.


    Ved men især hvis man har set sidste afsnit i sæson 2, for når den ene FBI agent lige pludselig vil hjælpe scofield og hans bror, ja så er serien nødt til at fortsætte :D Ret drastisk drejning må man sige.


  • hvor mange afsnit er der i sæson 2? - kan da ikke passe der kun er 13 vel? :(