Indlæg af Splaf

    Jeg søger noget godt intro -og stemningsmusik til mit videoprojekt. Helst uden sang, da det skal bruges til underlægninsmusik. iMovies og Garagebands samples er ikke brugbare, da jeg allerede har brugt dem én gang.


    På forhånd tak.

    Jeg tror ikke helt at i forstod mit kald..


    Jeg søger efter remixen, altså hvor de to sange bliver mixet sammen.. Det er monster fedt nummer! :clap:

    Da jeg var i byen i går, hørte jeg et fedt remix med adam åååh adam-sangen og "put your hands up for detroid". Er der nogen der ved hvem der har lavet det, og i så fald hvor kan man finde den?

    Jubii.. så der kun 14 dage til super bowl!! :clap:


    I denne anledning vil jeg gerne høre, om nogle sidder inde med fede billeder man evt. kunne bruge som baggrundsbilleder. Helst widescreen! :D

    Jeg synes Dude where's my car er en super fed film. Men endnu federe kunne det være, hvis der fandtes en mp3 fil med stemmen i kina grillen. man kunne f.eks ligge den over på sin tlf og bruge den som sms-tone. Så næste gang man fik en besked, råbte telefonen: Aaaaaand Theeeeeeen?? :clap:


    Spørgsmålet er bare: findes denne fil?

    Nu kommer der snart prison break igen!!


    Hvor jeg bare elsker den serie, og intro melodien er super! - men er der nogen som kender til en remix version af den? Det kunne være monster cool, hvis den var lavet. Eller måske skulle man selv gå i gang? :idea:

    Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Ja cool lavet... Den varer i ca. 15 sek, så I har et par sek til at lave en lidt bedre afslutning ;)


    Vi kan desværre ikke lave den om nu.. Men ingen kritik?

    Hej alle..


    En ven og jeg så en reklame fra sundhedstyrelsen, om en konkurrence der handlede om at lave sin egen film. Det har vi så gjordt. Giv en ærlig stemme, og smid en kommentar i denne tråd.


    Smut ind på http://www.getmoving.dk , jeg hedder christian w. eriksen og vores film hedder."motion er som en rejse"


    Håber i kan lide den.. :O

    Hej med jer!
    Jeg har fået en dvd fra min efterskole, som gerne skal brændes.


    Hvad jeg gør er at kopiere en dvd'en til harddisken. den fylder ca. 6.8GB. Herefter har jeg brug for et program der reducere den ti ca. 4.2 GB hvilket svare til en normal DVD. 4.2 GB er formeget , derfor skal filen komprimeres ned til en VCD der er ca. 1 x 750 MB eller 2 x 750 MB


    Nogle forslag?

    Quote

    Originally posted by JuiCe
    Hmm man ska da vist ha et program (TI Connect mener jeg det hedder) og så et data kabel der er til TI's lommeregnere...


    Det har jeg.. Både program og kabel. Men hvordan får jeg spil lagt derpå?

    Hej alle!


    Jeg har lige fået en ny lommeregner, og vil gerne have lidt ekstra ud af den! :D


    Jeg har fundet frem til et par sider, der har lavet spil og andre programmer. Men jeg har ikke fundet ud af, hvordan man installere dem.


    Er der nogen der ved hvordan? Eller har en hjemmeside, men en god guide..


    Mvh
    Christian