QuoteOriginally posted by GrillRotten
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej !!!
-
-
forslaget har været her før og som nævnt sidst bliver det ikke en mulighed.
Vi er hovedsagligt et computer / it-forum og at vi derudover har en fantastisk offtopic forum hvor folk kan snakke om løst og fast er jo bare perfekt - denne del af forummet er jo netop også så populær fordi folk nok også føler et sammenhold, som ikke ses på andre sites
-
Jeg har også stemt nej på baggrund af at vi må trække en streg (En streg som blev overtrådt da WoW seltionen kom - imo havde jeg hellere set et akvarie forum
) for hvad der er relevant.
Når det er sagt, så mener jeg alligevel at der sagtens kan være plads til et lyserødt spørgsmål i ny og næ. Vi har set det en del gange efterhånden og det er sq da hyggeligt og absolut ingen er nogensinde blevet flamet over det
EDIT: Desuden har vi allerede "Off Topic" sektionen som jo er udemærket til sådanne tråde.
-
Originally posted by Søndergård
Jeg har også stemt nej på baggrund af at vi må trække en streg (En streg som blev overtrådt da WoW seltionen kom - imo havde jeg hellere set et akvarie forum) for hvad der er relevant.
Nu kom WOW sektionen på baggrund af et samarbejde mellem tweak.dk og wowdanmark.dk
Som alle de andre sektioner er der heldigvis ikke krav om, at man skal besøge dem alle, og netop mangfoldigheden og sammenholdet på tweak.dk er jo med til at gøre stedet så specielt.
-
Originally posted by Angelus
THe_BLacK_BIrdkan du se hvem jeg mener.... (over PM)
hahah.. kender du ham privat eller hva Angelus
Det er sku da en dum tråd den her! Sig hva du mener AngelusMvh Mads
-
Originally posted by Sensation
i min indlæg her, havde han skrevet til mig over PM om hvorfor jeg svinede ham sådan... som jeg så ikke havde gjodt, ikke direkte
Jeg sagde så bare til ham over pm at jeg syntes ikke han tænker for at taler/skriver... at hans indlæg/tråde ikke er vild gennemtænkt... så nu er han vist sur på mig eller noget over PM...
-
Originally posted by Sensation
Han kender mig ikke nej, han kan bare ikke li mig =) sådan er det. jeg Kan IKke gØrE fOr aT jEG DRIkKer i hVErDaGEN.. jO.. jeG hAR baRE minE lYsTeR.. og jEg brUgeR dE SmIlEys Jeg vIl =)
PeaCE ouT!
-
Originally posted by THe_BLacK_BIrd
Han kender mig ikke nej, han kan bare ikke li mig =) sådan er det. jeg Kan IKke gØrE fOr aT jEG DRIkKer i hVErDaGEN.. jO.. jeG hAR baRE minE lYsTeR.. og jEg brUgeR dE SmIlEys Jeg vIl =)
PeaCE ouT!
Du bruger dem ja, men så kommer en stor styk admin og siger noget til dig, men når du ikke drikker mere, og dine øjne kan se ordenligt, se bare på den måde du skriver på nu (arto.dk skrift ting) så kan du se i REGLERNE at du IKKE må... men ja, bliv endelig ved.
-
Nej, tak.
-
Du bruger dem ja, men så kommer en stor styk admin og siger noget til dig, men når du ikke drikker mere, og dine øjne kan se ordenligt, se bare på den måde du skriver på nu (arto.dk skrift ting) så kan du se i REGLERNE at du IKKE må... men ja, bliv endelig ved.
Du er så stenet.. du tror helt seriøs at jeg mener alt det jeg har skrevet i dyb alvor.. tror bare jeg sletter min bruger, så i slipper for mig..
-
nej tak.
-
Du er så stenet.. du tror helt seriøs at jeg mener alt det jeg har skrevet i dyb alvor.. tror bare jeg sletter min bruger, så i slipper for mig..
Ok jeg tror ikke der er nogle der tuder over det, men luk lige tråden først...
-
Det bar for lame det der, sorry men det er bare min mening...
-
Originally posted by Kenny
Det bar for lame det der, sorry men det er bare min mening...
Hva mener du?!?!
-
.
-
hold da kæft... man skulle tro din mor har tabt dig igen nu... seriøst... kan da godt forstå du drikker, så du kan holde dig selv ud, for dine "venner" kan da ikke hehe... Drik heller noget mere, så kan det være du kan læse REGLERNE!!! ffs
-
Hvad går der galt for knægten?
-
hold da kæft... man skulle tro din mor har tabt dig igen nu... seriøst... kan da godt forstå du drikker, så du kan holde dig selv ud, for dine "venner" kan da ikke hehe... Drik heller noget mere, så kan det være du kan læse REGLERNE!!! ffsOg så stopper du! Inden du skriver mere her på tweak.dk vil du nok også have godt af at genopfriske reglerne. Jeg vil ikke se flere indlæg i samme stil fra dig af fremover!
-
Kan denne tråd ikke blive låst evt.?
-
Og så er det vist på tide, at stikket bliver trukket ud for den her tråd.
Tråd lukket.