Syntes altid det er inspirerende at høre hvad folk ønsker sig til jul.
Man ender altid med at få ny/flere ønsker.
Derfor vil jeg lige høre jer hvad i ønsker jer i år.
Syntes altid det er inspirerende at høre hvad folk ønsker sig til jul.
Man ender altid med at få ny/flere ønsker.
Derfor vil jeg lige høre jer hvad i ønsker jer i år.
jeg har ingen ide endnu.. min mor spurgte mig det samme i dag.. måske en Shelby GT-500 '67
En ny conroe computer vil da ikke være kedelig... Ellers ønsker jeg mig penge/gavekort som jeg altid gør..
Har ikke rigtig nogen ønsker måske en ny deo eller to og så bløde pakker, men slet ikk noget vildt, jo og så DVD'er
Håndklæder, viskestykker, PVC-bokse til opbevaring af fødevarer..
- Og af en specifik person, blot et lille rødt bånd om hende, lige til at pakke ud..
Film og CD'er som altid.... lidt tøj, (er ved at løbe tør for sokker), flytte hjemmefra grej - tiden nærmer sig mere og mere Og så diverse små ting til bilen...
Nintendo Wii
Tøj generelt, men mest skjorter
Issey Miyake Deo/parfume
Anden på Coke
Øhm.. Penge?
QuoteOriginally posted by Ramaskriget
Nintendo Wii
Tøj generelt, men mest skjorter
Issey Miyake Deo/parfume
Anden på Coke
Øhm.. Penge?
Skjorter er et vidt begreb
Husk at præcisere lidt, hehe, de strækker sig fra 100 til temmelig mange penge.. (800 er ikke urealistisk, mener jeg min SAND kostede..)
EDIT: Mener selvfølgelig på ønskelisten, ikke overfor os andre, hehe.
Jaaah, forelskelse er jo en grim ting
Men ellers bare lidt tøj, deo og penge som altid..
jeg ønsker mig:
sager til køkkenet
ny lænestol
hylder
nyt tv
bøger
film
billiard kø med tilhørende taske
kontorstol
div. tøj
deo/parfume
mico
mus/tastatur
sengetøj
Jamen der er så meget?
hmm ......
cs 1.6
BF 2142
battlefield special forces
icemat 2nd. edeition (eller en anden god mussemåtte)
jackass the movie
jackass del 1 og del 3
tøj som bukser, bluser og strømper
penge / gavekort
ipod video/ ipod nano (regner jeg med jeg får evt. af forældre)
bærbar computer (tregner jeg ikke med jeg lige får)
har så "mange ønsker fordi jeg har fødselsdag her den 30 november"
EDIT: kom lige i tanke om at jeg også gerne vil have en kontorstol
Ønsker mig en hyggelig aften..
QuoteOriginally posted by M.Beier
Skjorter er et vidt begreb
Husk at præcisere lidt, hehe, de strækker sig fra 100 til temmelig mange penge..(800 er ikke urealistisk, mener jeg min SAND kostede..)
EDIT: Mener selvfølgelig på ønskelisten, ikke overfor os andre, hehe.
Jeg præcisere når jeg har lyst til det! Skjorter til fest, skal vi ikke bare sige det.
Så en sød en oppe i Kings & Queens, ved bare ikke om den er taget af hylderne igen. lidt over 600 kr.
Jeg ønsker mig i bund og grund bare en kæreste i år - En ting som hr. Julemand ikke syns behjælpelig med af flere årsager Så det blir nok bare sokker igen i år...
Lidt forskelligt. bukser, svømmekort, en træningsdragt, Gears of War til X360, forskellige gavekort og en laptop taske
hw til min kommende conroepc så som et eller andet godt lydkort eller maby titan amanda el lign
og et el 7800 gtx. et extra gør ikke noget slet ikke. for det gør jo kun det hele bedre såh men ellers en tagan easycon 700watts til mit kommende støjdæmpningsproject. skal lige ha købt kabinettet og måtterne først
QuoteOriginally posted by Garfield
Jeg ønsker mig i bund og grund bare en kæreste i år - En ting som hr. Julemand ikke syns behjælpelig med af flere årsagerSå det blir nok bare sokker igen i år...
Damn, så er vi sq i samme båd mester
Aagaard1000 -> Du behøver ikke gøre noget stort ud af det.. Et lille kort, en tegning - whatever, det er fint nok
Jeg har lige købt nogle Spiegelau Authentis Bourgogne rødvinsglas. Spiegelau laver de BEDSTE glas (ihvertfald indenfor et ordentligt budget.
Jeg ønsker mig lidt forskellige andre Spiegelau glas (til drinks o.lign.) og desuden en dekanter karaffel (har bare ikke besluttet mig for hvilken.
God batteridrevet boremaskine
EVA-TRIO pande (Dura line - de er sindsyg gode)
Bog: Vi, de druknede af Carsten Jensen - som sømand bør man jo læse den
Et lille råd til folk: Jeg har altid haft svært ved at finde på ønsker op til jul og fødselsdag. For et par år siden lavede jeg et worddokument som jeg ind imellem skriver en ting på i løbet af året, og indimellem bliver der slettet noget. På den måde har jeg næsten altid en ønskeseddel klar når folk skriger efter en.
- Anders
Jeg har faktisk lavet en fin liste i år, så må man håbe på julemanden kommer med de gaver man ønsker sig.
CD'er:
Eilera – Precious Moments
Eilera – Facettes
Spock's Beard – Snow
Camel – Stationary Traveller
DVD'er:
Ringenes herre trilogi – speciel version med 12 DVD'er
Alle Star Wars DVD'er
Rollespil:
10 d10 eller procent terninger i blandede farver
GURPS Alpha Centauri
GURPS Space
GURPS Space Atlas
Ting til værelset mm.:
CD/DVD taske med plads til 200+
CD holder – 100 cd'er
Kontorstol med armlæn, min. 60cm høj
3 rammer til plakater. Plakaters dimensioner 90x65.
Hardware:
Bærbar computer
200Gb + Sata harddisk
Weller loddestation WLC100
2x Zalman NP Heatpipe HDD Cooler ZM-2HC2