QuoteOriginally posted by ChoSimba
Hmm, ønsker mig ikke det store i år, jeg synes listen bliver mindre og mindre for hvert år?!
Armbåndsur
Sengetøj
Tøj
hva med en mindre dum bror?
Hmm, ønsker mig ikke det store i år, jeg synes listen bliver mindre og mindre for hvert år?!
Armbåndsur
Sengetøj
Tøj
QuoteOriginally posted by Angel-Lover
Ja er oz spændt på at få den.. Men man kan kun købe den hvide ved 3 indtil Januar så går bare og venterHvilken farve har du den i?
Har den i sort, bestilte den før den overhovedet var kommet ud, og der var kun den sorte model at vælge :), gør ikke så meget for mig, tror jeg ville få snavset den hvide til alt alt for hurtigt.
Og burger, bare roligt, hvis dit utopi skulle blive virkelighed, så skal jeg nok sørger for du har lidt at lave - anyways, vist nok en filosof der engang har sagt at utopia ikke findes, da forestillingen om utopia vil ændre sig gradvist, dvs når alt er fryd og gammen på tweak og alle er artige, ja så vil ønsket om utopia indebære "mere gang i den"
- men du skal jo også altid ønske de besværlige ting
Ellers også nogle ret fine ønsker i denne liste, ret smart hvis man lige skal ha' sin egen liste udbygget lidt
QuoteOriginally posted by Hardstyler
Jeg er egentlig ret godt tilfreds med den bror jeg har
Jeg er egentlig ret godt tilfreds med den bror jeg har
men det er jeg ikke?
Jeg ønsker for alt i Verden at vores familie tur til Cap Verde bliver suveræn og at min mormor bliver glad for turen. Samt at jeg består min svendeprøve til September, og lige hende her med en sløjfe på ..
Og så håber jeg vi bliver færdige med at bygge min brors hus inden september.
QuoteOriginally posted by Jacob Hansen
Jeg ønsker for alt i Verden at vores familie tur til Cap Verde bliver suveræn og at min mormor bliver glad for turen. Samt at jeg består min svendeprøve til September, og lige hende her med en sløjfe på ..
Og så håber jeg vi bliver færdige med at bygge min brors hus inden september.
Jeg melder mig frivilligt til at være sløjfen!
QuoteOriginally posted by Hardstyler
men det er jeg ikke?
Såer det jo godt han ikke er din bror
ANDESTEG!!!
LianLi PC-(007B/65B/V600B)
AMD DC Opteron 175
X-Fi XGF
ASUS Ageia PhysX
2Gb ram af en hardcore art.
Og mere ANDESTEG!!!
Såer det jo godt han ikke er din bror
så ville det være brødreslåkamp konstant
QuoteDisplay MoreOriginally posted by WebT
Har den i sort, bestilte den før den overhovedet var kommet ud, og der var kun den sorte model at vælge :), gør ikke så meget for mig, tror jeg ville få snavset den hvide til alt alt for hurtigt.
Og burger, bare roligt, hvis dit utopi skulle blive virkelighed, så skal jeg nok sørger for du har lidt at lave
- anyways, vist nok en filosof der engang har sagt at utopia ikke findes, da forestillingen om utopia vil ændre sig gradvist, dvs når alt er fryd og gammen på tweak og alle er artige, ja så vil ønsket om utopia indebære "mere gang i den"
- men du skal jo også altid ønske de besværlige ting
Ellers også nogle ret fine ønsker i denne liste, ret smart hvis man lige skal ha' sin egen liste udbygget lidt
Okaay.. Jeg har liige fået den hvide idag i en tidligere julegave Og ville helst ha' den i hvid da jeg sys at det er den flotteste.. men det er jo bare smag og behag
.. Jeg er nu SÅ glad for den.. kan slet ikke slippe den lige nu