Ja så er jeg sku på den igen
Har hørt den et par gange nu, men kan dælme ikk huske hvilken reklame det er
Den lyder lidt som om det er noget meget stille REM, og har et meget fængende piano-riff
U know it? Speak up !
Ja så er jeg sku på den igen
Har hørt den et par gange nu, men kan dælme ikk huske hvilken reklame det er
Den lyder lidt som om det er noget meget stille REM, og har et meget fængende piano-riff
U know it? Speak up !
hvilken reklame er der tale om ?
hmm er det den der fra danske bank som jeg lige har spurgt om? for så er det den her.
der er sådan lidt klaver i!
nas-i know i can
QuoteOriginally posted by Macimuz
hvilken reklame er der tale om ?
Ja, det er jo det der gør det lidt sværer.. kan ikke huske hvad det var en reklame for...
EDIT: Og nej, det er ikke nas... det er nemlig ikk rap
QuoteOriginally posted by TheNIX
Ja, det er jo det der gør det lidt sværer.. kan ikke huske hvad det var en reklame for...
EDIT: Og nej, det er ikke nas... det er nemlig ikk rap
Du kan ikke huske bare den mindste smule fra reklamen? et eller andet, farverne, temaet, noget i den stil?
QuoteOriginally posted by WebT
Du kan ikke huske bare den mindste smule fra reklamen? et eller andet, farverne, temaet, noget i den stil?
eg synes at minde, det var måske noget sort/hvid.. eller i hvert fald ikke en med mange farver... Men hvis jeg ser den ska jeg nok sige til
Kom lige til at tænke på en Tryg reklame (ved ikke om de stadig sender den) men der var i hvert fald noget klavermusik, af Sia - Breathe me, uden vokal. Du kan høre den (dog med vokal) på tdc
http://musik.tdconline.dk/serv…rack.htm&trackid=1099673#
Men det er jo bare et gæt men kan jo være man er heldig
QuoteOriginally posted by WebT
Kom lige til at tænke på en Tryg reklame (ved ikke om de stadig sender den) men der var i hvert fald noget klavermusik, af Sia - Breathe me, uden vokal. Du kan høre den (dog med vokal) på tdc
http://musik.tdconline.dk/serv…rack.htm&trackid=1099673#
Men det er jo bare et gæt
men kan jo være man er heldig
Nej desværre heller ikk den... Der er også lidt sang på den jeg søger...
Jeg også næste overbevist om at det er en sang fra rem... men har lyttet det rem jeg selv har igennem, men det er ikk noget af det..
Er det den der reklame for spillet Gears of War, hvor musikken ikke rigtig passer til billedet?
Edit: I så fald er det Gary Jules - Mad world.. Er næsten 100 % sikker på det er den du mener
QuoteOriginally posted by KennethB
Er det den der reklame for spillet Gears of War, hvor musikken ikke rigtig passer til billedet?
Edit: I så fald er det Gary Jules - Mad world.. Er næsten 100 % sikker på det er den du mener
Også brugt til CSI mener jeg.
QuoteOriginally posted by KennethB
Yes sir.. fantastisk !
Mange tak for hjælpen...
BTW: Har også lige set reklamen igen.. faktisk ret så fed
QuoteDisplay MoreOriginally posted by TheNIX
Yes sir.. fantastisk !
Mange tak for hjælpen...
BTW: Har også lige set reklamen igen.. faktisk ret så fed
Meget. Tror også spillet er ret ok
QuoteOriginally posted by Slacker
Meget. Tror også spillet er ret ok
Helt sikkert, men desværre ikke lige min type spil hehe.. for meget "stemning"
Spillet er for fedt. Flotteste grafik set til dags dato, imo. Gameplayet kunne være lidt bedre, det er lidt for meget at gemme sig og titte frem og skyde
Fed sang btw!