Indlæg af KennethB

    Hejsa.


    Jeg har lige et hurtigt spørgsmål. Er det muligt at installere Windows XP på en Acer Aspire One (linux-versionen), der jo ikke har en harddisk, men et 8 GB flash-modul?


    På forhånd tak,
    Kenneth

    Hejsa!


    Jeg har netop fået en Zepto Titan B15 ind ad døren i dag. Jeg vil gerne køre XP på computeren, og derfor er jeg ved at lede rundt omkring efter de drivere, jeg skal bruge (da Zepto ikke selv yder support på XP-drivere). Mit problem er, at jeg ikke kan finde en XP-driver til grafikkortet, SiS Mirage 3+. Eller dvs. det kan jeg godt, men jeg ikke til SiS M672-chipsettet.


    På et andet debatforum fandt jeg en tråd, hvor en skrev, at han kunne køre med driveren til M671-chipsettet, men så blev kortet kun tildelt 128 mb hukommelse (det burde tildeles 256). Nu er mit spørgsmål så: er der nogen, der har et forslag til, hvordan jeg får mit grafikkort til at virke med XP? Eller er jeg bare nødt til at køre med Vista?


    Med venlig hilsen - og på forhånd tak!
    Kenneth Baadsgaard

    Hejsa. :D


    Håber at nogen her kan hjælpe mig. Vil gerne begynde at bruge programmet Mathtype (vers. 5.2c), men jeg har et problem.
    Når jeg i Word trykker på equation-knappen, og skriver noget i Mathtype, der fylder mere end en side, kan jeg ikke får det hele vist i Word (2003). Den "beskærer" ikke objektet, så det fortsætter på næste side. Den lader det bare fortsætte ud ad siden.


    Er der nogen måde, hvorpå jeg Word kan beskære objektet? Samtidig sådan, at den ikke skærer midt i en linie eller noget.


    Med venlig hilsen
    Kenneth Baadsgaard

    Står og mangler en bærbar til når jeg starter på gymnasiet om en måneds tid. Men er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge.


    Har kigget lidt på følgende:


    http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=386714


    http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=255029
    (Smider selv en ekstra blok ram i Aceren)


    Ved ikke hvad T5500 og T7100 betyder, og hvilket der er bedst.
    Det skal lige siges at den kun skal bruges til skolearbejde og til at surfe på nettet, så grafik har ikke det store at sige.


    I er selvfølgelig velkomne til at foreslå andet til en 5-6000. 8)


    Mvh. Kenneth Baadsgaard

    Er det den der reklame for spillet Gears of War, hvor musikken ikke rigtig passer til billedet?


    Edit: I så fald er det Gary Jules - Mad world.. Er næsten 100 % sikker på det er den du mener :D

    Jeg har lige downloaded xlobby, på xlobby.com, men når jeg har installeret det, og jeg prøver at åbne det, får jeg besken:


    Det lykkedes ikke at initialisere programmet korrekt (0xc0000135). Klik på OK for at afslutte programmet.


    Hvad er det jeg gør forkert :ohmy:

    Jeg har et sæt Dali Evidence 370 i kirsebær. De er i rigtig fin stand næsten uden ridser.


    Ved godt det ikke helt er det rigtige sted, men tænkte der måske var nogen hifi interesserede herinde :D


    Nypris: 6000


    Ide: 3000

    Jo det er rigtigt, men lommeregneren siger jo 7,48, men jeg skal finde ud af hvordan man regner sig frem til det :D

    Jeg har en ligning som jeg simpelthen ikke kan regne ud :ohmy:
    3000 = 168000*X^-2
    X=7,48
    Problemet er at jeg ikke har nogle mellemregninger :ohmy: Nogen der kan fortælle mig hvordan den kan regnes ud?


    Mvh KennethB

    Jeg har solgt min comp, og kigger nu efter en laptop. Her er kravene:


    Min. 512 mb ram.


    Helst Pentium M eller Dothan.


    Helst widescreen.


    Maxpris: 5000,-


    Har du en der ikke lever helt op til alle kravene, så skriv alligevel, da det kan være jeg stadig er int.


    Mvh KennethB

    Hejsa :D
    Jeg overvejer at sælge min stationære, og købe en bærbar, da jeg aldrig spiller længere, og den fylder ikke så meget :crazyeyes:
    I den forbindelse skal jeg lige vide hvor meget jeg kan få for min computer, så jeg ved hvad jeg skal lægge til :D


    Hardware:
    Gfx: POV Geforce 6600GT
    Cpu: Amd Athlon 64 3500+ winchester
    Mobo: Asus A8N-SLI
    Ram: 512 Mb Kingston Value
    Cd-drev: Samsung CD-brænder
    Hdd: Maxtor 200 GB 8 MB Cache
    Kabi: CO-8010-C43 Sort/sølv med en del ridser


    Skærm:
    Philips 190S5


    Køling:
    Cpu: Cooler Master Ultra Vortex
    Gfx: Zalman VF-700 Cu
    Chipsæt: Standard


    Andet:
    Skærm: Philips 190S5
    Mus: Logitech MX-510
    Tastatur: Labtec Ultraflat Keyboard






    Håber i kan give mig en ide om hvad jeg kan få for det, og eventuelt byde på det :)


    Mvh KennethB :D