Pool aften i aalborg d.9 dec.

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget
    Flabet? tjooo.. :D Ja, skal prøve og kigge på det! men ville jo være lidt hyggeligere at være med hvor der er mange andre også :P Transporten fra silkeborg er heller ikke helt nem, men det kan godt lade sig gøre..!


    i følge rejseplanen.dk kan du tage bus X-B960 X 10.09 og så være her 12.20, uden skift :)


    Det er jo smart

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Man kan også tage toget via. Århus. Så skal der godt nok skiftes på Århus banegård.


    Det er rigtig, men det er så træls at skifte :) ... (syns jeg ihvertfald). ... :P

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    i følge rejseplanen.dk kan du tage bus X-B960 X 10.09 og så være her 12.20, uden skift :)


    Det er jo smart


    Haha du lokker jo :D Ej det vidste jeg sku ikke.. gør det jo lige pludselig noget nemmere!

  • Quote

    Originally posted by Elmdulf
    Kunne skam os godt tænkes jeg smutter forbi i et par timer, men skal dog noget om aftenen.


    Det lyder kanon :)


    Kan jeg skrive dig på som at du kommer?


    For så lister jeg det op i første indlæg nemlig :)

  • Quote

    Originally posted by CheezEDippaH
    Puha... Lyder da som en møgfed aften!


    Håber da jeg kan overtale Grus til vi triller derop, og bruger lidt kvalitetstid på at blive fulde... :$


    Jeg er hermed overtalt!!
    Håber virkelig ikk jeg skal arbejde Søndag..


    Og hvis Bentzin (som skrevet i tidligere tråd) mangler et lift kan det da os godt arrangeres, hvis han da ikke tager alt for skarpt på hastighedsgrænserne, for det ka godt ske det går lidt stærkt i ny og næ..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by Grus


    Jeg er hermed overtalt!!
    Håber virkelig ikk jeg skal arbejde Søndag..


    Og hvis Bentzin (som skrevet i tidligere tråd) mangler et lift kan det da os godt arrangeres, hvis han da ikke tager alt for skarpt på hastighedsgrænserne, for det ka godt ske det går lidt stærkt i ny og næ..


    Du må KUN køre i 3. gear! :$


    Men lyder godt ven, skal nok betale noget benz!... Dog har jeres benzinpriser hjemme fået mig til at overveje om jeg ikke skulle smule lidt med hjem i kufferten. 0.70Can$/l (3.5-4kr/l) koster det herovre lige nu...

  • Jeg kommer måske :) Bor i Aalborg, så ikke så langt væk ;)

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Quote

    Originally posted by recruit



    Det kan du da godt. Dog er det ikke 100% sikkert endnu at jeg kommer.


    okay, renegade og dig kommer på måske :) ... men du må sige til så snart du ved noget :) Og det samme gælder dig renegade ;)

  • Det skal jeg gøre så snart jeg ved det med sikkerhed, er i gang med at flytte i lejlighed, så kommer an på hvordan det forløber sig :)

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Quote

    Originally posted by CheezEDippaH


    Du må KUN køre i 3. gear! :$


    Men lyder godt ven, skal nok betale noget benz!... Dog har jeres benzinpriser hjemme fået mig til at overveje om jeg ikke skulle smule lidt med hjem i kufferten. 0.70Can$/l (3.5-4kr/l) koster det herovre lige nu...


    Hæhæ.. Ja, bare fordi jeg først behøver skifte op i 4. ved 160km/t :D


    Tag du endelig et par tusinde liter benz med.. Det ville få min benz regning lidt ned til jorden :P

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Sidder lige og stener over mulighederne for fly og + evt. hotel/overnatning - priser, tidspunkter og placering (så det ikke er for besværligt). Er jo både lidt oppe i årene og ikke så holdbar, som jeg har været. ;)
    Så tror s.. at jeg dukker op, hvis helbredet tillader det og der er et rimeligt prisniveau + selvfølgelig pladser ledige.
    Trænger til, at se noget andet end Brøndbyøster ! Har snart "kværnet" hver en centimeter her - efter lidt over 1½ års sygeperiode. :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Sidder lige og stener over mulighederne for fly og + evt. hotel/overnatning - priser, tidspunkter og placering (så det ikke er for besværligt). Er jo både lidt oppe i årene og ikke så holdbar, som jeg har været. ;)
    Så tror s.. at jeg dukker op, hvis helbredet tillader det og der er et rimeligt prisniveau + selvfølgelig pladser ledige.
    Trænger til, at se noget andet end Brøndbyøster ! Har snart "kværnet" hver en centimeter her - efter lidt over 1½ års sygeperiode. :rolleyes:

    Må jeg egenligt sige er flot klaret! :cheers: At du er villig til at gøre den slags. Du klager i det mindste ikke over afstanden!


    Jeg kan desværre ikke komme af andre grunde :rolleyes: