Pool aften i aalborg d.9 dec.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Sidder lige og stener over mulighederne for fly og + evt. hotel/overnatning - priser, tidspunkter og placering (så det ikke er for besværligt). Er jo både lidt oppe i årene og ikke så holdbar, som jeg har været. ;)
    Så tror s.. at jeg dukker op, hvis helbredet tillader det og der er et rimeligt prisniveau + selvfølgelig pladser ledige.
    Trænger til, at se noget andet end Brøndbyøster ! Har snart "kværnet" hver en centimeter her - efter lidt over 1½ års sygeperiode. :rolleyes:


    Bent - det er nemmere for dig at tage toget, du skal bare tage metroen til hovedbanegården og så går der et tog hver halve time frem og tilbage imellem aalborg og kbh :)


    Det her med at sove, der kan du snakke med dem nede på aalborg sømandshjem, der har de billige pladser (og så skal vi kun slæbe dig få hundrede meter når du nu har drukket for meget :P)

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    Bent - det er nemmere for dig at tage toget, du skal bare tage metroen til hovedbanegården og så går der et tog hver halve time frem og tilbage imellem aalborg og kbh :)


    Det her med at sove, der kan du snakke med dem nede på aalborg sømandshjem, der har de billige pladser (og så skal vi kun slæbe dig få hundrede meter når du nu har drukket for meget :P)


    Bare du slæber HAM:D eller rettere vi har casper til at passe på os:P

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    Bent - det er nemmere for dig at tage toget, du skal bare tage metroen til hovedbanegården og så går der et tog hver halve time frem og tilbage imellem aalborg og kbh :)


    Det her med at sove, der kan du snakke med dem nede på aalborg sømandshjem, der har de billige pladser (og så skal vi kun slæbe dig få hundrede meter når du nu har drukket for meget :P)


    Jeps - ved det godt det med togene. Men det var for at skåne ryggen, at jeg vil ta' et fly. Så holder jeg til mere, når jeg er kommet frem.
    Små 5 timer i tog for ca. 600 bobs - så vil jeg hellere gi' ca. 1800 for 2 overnatninger og fly frem og tilbage. Så lugter det en også af en lille slags ferie. :cheers:


    Og til det sidste - jaja den er go' med jer - nu får vi se hvem det er, der skal bæres. :))

  • Så er det ved at være sidste udkald for tilemelding:D


    Lad os så få nogle tilmeldinger.


    Alle der har skrevet i tråden som ved de kommer bedes smide SHOOQER en PM


    Jeg ønsker nemli at vide om jeg skal ud og hente nogen og evt. hvor.


  • Hvis helbredet tillader det, så kommer jeg. Tror jeg napper et par dage i Ålborg, nu når jeg alligevel er på farten. ;)
    Er der muligt, at du kan hente mig i lufthavnen evt. fredag (mod noget betaling selvfølgelig) evt. også derud søndag ? :$
    Tidspunktet har jeg ikke, da jeg ikke har bestilt endnu.


  • Yeah det var det, men lidt trist du tog så tidligt hjem :P

  • Tilmeldte er:
    FlexQ
    Shooqer
    CheezEDippaH
    Grus
    Bentzin
    Recruit
    Elmdulf


    Måske
    Exobit
    Renegade


    Dem der står under måske, bedes lige finde ud af om de kommer.


    Nogen jeg har glemt?


  • Der er planlagt at spise en æbleskive eller 2 inden det går løs kl 14.


    Derfor vil jeg bede folk om at stille hos mig kl 12. på min adresse.


    PM mig for at Adresse.

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    nogen der ved hvilket tidspunkt de kommer lørdag?


    Hvis jeg ka rive mig selv op af sengen så er mig og cheeze der ved 12-tiden, men lad nu være med at halshugge os hvis vi ikke klarer det til tidspunktet - fredags bytur ska os lige ud af systemet før jeg har tænkt mig at køre til Ålborg..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by Grus


    Hvis jeg ka rive mig selv op af sengen så er mig og cheeze der ved 12-tiden, men lad nu være med at halshugge os hvis vi ikke klarer det til tidspunktet - fredags bytur ska os lige ud af systemet før jeg har tænkt mig at køre til Ålborg..


    hehe godt nok, Jesper byder på æbleskiver og måske finder vi en åben pizzamand til frokost :) ... og så kan vi jo bare begive os der ned når vi får lyst :P

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler
    Føj hvor vilel jeg gerne afsted bare for at drille dig med min jakke Flex :P


    ja, det tror jeg gerne du ville, du kan jo bare komme, så ser vi om du har den med hjem, eller om du hare noget som helst med hjem, eller om jg har vundet alt hvad du ejer og har fra dig MUHAHAHAHA :D


    Quote

    Originally posted by recruit
    æbelskiver og pizza lyder da meget godt.... :D


    Tillader konen at du tager afsted så tidligt? :P

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    Det kan vi da hjælpe med :D ... :crazyeyes:



    Tør ikke helt tage dig og jesper med ind i fætter BR. Så kommer vi jo aldrig ned og spille pool... :$