Konkurrencer på Tweak.dk?

• Nu må jeg være ærlig med jer og fortælle at jeg ærlig talt ikke bruger tweak.dk så meget... Det er kun tweak.dk/forum der er bookmarket! Så hvis der er noget der her er gået forbi min næse må I undskylde.

Men jeg tænkte på... Kunne det ikke være sjovt (og muligt?) at lave nogle konkurrencer (med fysiske gevinster, selvfølgelig) på siden? Evt. nogle sponsorer hvor man skal ind på deres side og finde svaret (så de på den måde får nogle gode besøgstal)?.. Jeg ved EDBPriser har noget kalenderkonkurrence (havde de ihvertfald nogle år tilbage) hvor man har mulighed for at vinde noget... Kunne det ikke være muligt at lave lidt konkurrence her på sitet, hvor kun medlemmer af tweak.dk kunne deltage!? Og ingen siger det behøver være en ny computer der er gevinsten, men evt. noget testet hardware som ikke kan sendes tilbage (hvis i da ikke selv gir det væk eller beholder det) eller bare et eller andet...

Ville bare høre folks meninger om det! Hvad synes I om det?

• Det findes allerede :)

Dog ikke vildt tit det sker, men der har været konkurrencer før.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Vi har vist aldrig fået en vinder dengang tweak var nede, eller??

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Originally posted by Søndergård
    Vi har vist aldrig fået en vinder dengang tweak var nede, eller??

Fra en anden tråd tidligere i dag: På lørdag får vi at vide hvilke præmier vores host har stillet på højkant til jer. Og søndag vil nogle af jeg være heldige.

Originally posted by Martin

Fra en anden tråd tidligere i dag: På lørdag får vi at vide hvilke præmier vores host har stillet på højkant til jer. Og søndag vil nogle af jeg være heldige.

Vil det forgå ved en helt normal lodtrækning? :) altså alle er ligestillet...

• Det bliver sikkert Falsk som altid :(

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

Originally posted by Mikkel

Falsk deltager ikke, så vidt jeg kan se. ;) Men han vinder sikkert alligevel :))

Det er jo det jeg siger, den mand vinder alt - selv hvis han ikke stiller op! :(

Men jeg krydser nu fingre for mig selv. Denne konkurrence må bare ikke gå til Falsk igen! :razz:

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

• jeg håber på mig selv :D :D

For så vil det være det første ever jeg vinder hvor held er det eneste der spiller ind (hvis man deltager)

krydser fingre for mig selv... bare et lille diplom ... et eller andet, bare at vinde vil være total optur :)