Hvilken mail?

Originally posted by WebT

Tak fordi du kalder mig smuk :D - jeg kom lige forbi og tillod mig at sende en til dig - denne gang var jeg hurtigere end en Burger (plejer at være omvendt)

*LOL*

Jeg skal ikke til Århus før senere, hvor den står på julefrokost, så tillader mig at sove lidt længere end normalt :P

Johnni: Hvis WebT's ikke er god nok, så siger du bare til :D

[SIZE=7]Tweak.dk er fuld af tosser *G*[/SIZE]

• WebT , tak :9xo

Burger , den kan bruges :dance:

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

Originally posted by Maverick
    Gmail lyder faktisk godt. Vil godt have en, så inviter mig...
    Bruger mail fra eget webhotel og har så en DSB-mail til work.
    Kunne godt bruge en ny, for trods Spamfighter osv. bliver min indbakke fyldt med alt muligt lort...

Gmail er übernice. Jeg har sendt en invite... :)

• Nogen der vil sende en invite til mig? Hvis jeg skal tale for MS Live mail må jeg jo også holde mig ajour med Gmails... :D

Det lyder til at begge er rigtig gode mails. Dog tvivler jeg meget at gmail kan måle sig med ms nye live mail, men det må komme an på en prøver.

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• Bruger selv Gmail som jeg er godt tilfreds med :9xo

Originally posted by Søndergård
    Nogen der vil sende en invite til mig? Hvis jeg skal tale for MS Live mail må jeg jo også holde mig ajour med Gmails... :D

Det lyder til at begge er rigtig gode mails. Dog tvivler jeg meget at gmail kan måle sig med ms nye live mail, men det må komme an på en prøver.

done

• Der findes et glimrende projekt på http://bytetest.com/, som hjælper folk uden om problemer med de personlige invites. Da jeg synes godt om tiltaget vil jeg opfordre folk til at ligge nogle invites i køén, så servicen også kan kørere i fremtiden =)

Visse folk kritisere GMail for at krænke privatlivet på et niveau andre tjenester ikke gør det. Jeg har ikke selv sat mig ind i problematikken, men interesserede kan eventuelt læse http://gmail-is-too-creepy.com/ og måske komme med nogle tanker om emnet. Jeg har selv skiftet til GMail for ganske nyligt og er meget positivt overrasket, efter min mening - ud fra hvad jeg har prøvet - findes der ikke bedre løsninger, hverken på gratis- eller betalingsmarkedet. Jeg lader mig derfor heller ikke afskrække af kritikere, i første omgang i hvertfald, men vil da uden tvivl sætte mig bedre ind i emnet når jeg får tid.

• Gmail er godt og dejligt ja.. men at man ikke selv kan lave mapper så man kan kategorisere er godt nok tåbeligt.. hvem sige man kan huske alle sine mails?

På den led er Hotmail klart bedre ;)

Jeg bruger dog begge 2.

Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

Originally posted by Azjo
    Gmail er godt og dejligt ja.. men at man ikke selv kan lave mapper så man kan kategorisere er godt nok tåbeligt.. hvem sige man kan huske alle sine mails?

På den led er Hotmail klart bedre ;)

Jeg bruger dog begge 2.

Hvad vil du med mapper når du kan oprette etiketter og derefter arkivere dem? ;)

Og ellers er der jo også den fantastiske søgefunktion.

• Jeg tjekkede ellers lige igen for at finde en funktion der ligesom passede til det.. men etiketter? Den har jeg ikke lige set, gider du forklare hvordan? :)

Det med at søge, min pointe med at huske alt mente jeg med, at man kan jo ikke huske alle de kontoer fx man har lavet ;)

Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

Originally posted by Burger

Hvad vil du med mapper når du kan oprette etiketter og derefter arkivere dem? ;)

Og ellers er der jo også den fantastiske søgefunktion.

Jep, det at googles søgemaskine er bygget ind i gmail er jo suverænt. Det er da så meget nemmere at søge på en mail, som at lede sit arkiv igennem, manuelt.

Angående det med at krænke privatlivet, så syntes jeg overhovedet ikke google gør noget forkert med gmail. Man vælger jo selv at bruge det, og de skjuler jo ikke hvad de gør, samtid med at det jo kun er en maskine der læser dine mails. Jeg syntes det er ret genialt, fordi det gør lige pludselig reklamerne for relevante fremfor at de bare er en irritation.