Hvilken mail?

Originally posted by Burger

Sendt :D

Me too - thx. Ska' lige se om det er bedre end min ellers udemærkede yahoo konto. (Masser af plads, nem og overskuelig, egen selvkonstrueret startside o.a.)

• Gmail er ganske udemærket, men jeg foretrækker staadig hotmail til dagligt brug.

Jeg er også tilmeldt livemail fra microsoft, hvilket giver en lang række muligheder. Kalender, Opgaver osv. er jo også med i dette. Samtidig er den synkroniseret med Msn Live Messenger, og det er forbundet til passportkontoen på min computer, så jeg altid kan se når jeg har fået mail. Derfor er hotmail lækkert..

Jeg bruger ganske vist gmail, men dette er kun til lagring af data og ikke direkte mail.

Til dagligt bruger man naturligvis Outlook på arbejdet med udbygget exchangeserver, så man kan komme på hjemmefra. Fungere fuldstændigt optimalt.

• Bryder "Windows Live Mail" på noget som Gmail ikke gør ? ... Eller er det bare et ripoff ? :))

Med hensyn til andre POP3-emailkontoer, så kan det nu også godt fungere med MSN hvis man ønsker det (incl Gmail).

[Blocked Image: http://img61.imageshack.us/img61/5105/screenshot033mq0.png]

Personligt har jeg min email tilknyttet min browser (FireFox + Gmail Notifier) hvor jeg kan se om jeg har fået mail, så jeg holder min MSN fri for "email-features"

Originally posted by mrflashbag: (...) og det er forbundet til passportkontoen på min computer, så jeg altid kan se når jeg har fået mail. Derfor er hotmail lækkert (...)

Med Gmail Notifier får du integreret Gmail på din Windows PC, præcist som med en hvilken som helst anden mail-klient. Der er et lille ikon i proceslinjen, som indeholder de samme funktioner som Outlook og Thunderbird - altså visning af nye mails. Derudover bliver Gmail også sat som standard mail-klient på PCen, hvilket betyder at du kommer til et nyt Gmail vindue i din browser hver gang du benytter et hyperlink til en mail-adresse.

EDIT: Prøv det, det er virkeligt lækkert og eliminerer også din omtalte bariære, som jeg kan se GrillRotten også siger det =)

Link: http://mail.google.com/mail/he…ier/notifier_windows.html

• Bliver sgu helt misundelig nu... Kan jeg også få et invite? Vil vildt gerne se hvor godt det er....

* Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *