Henrettelse af Saddam Hussein

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Sikkert midt i aftensmaden ...


    For en god ordens skyld kan man jo spise helstegt svin den dag :crazyeyes:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Nej vil gerne se det, føler intet for ham.


    Det at du vil se ham dø virker for mig underligt. For hvad får du ud af det?


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    En god smag i munden.


    Tsk tsk. Hvordan kan du få det af det? Godt nok har manden gjort meget lort, men dødsstraf er da det bedste der kan ske for ham.


    Men som sagt så forstår jeg dig ikke lige nu.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Synes vi stopper den snak nu. For vi er påvej hen mod et sted der er uegnet til dette forum. Hvis man finder nydelse i et andet menneskes død, bør man søge hjælp.


    Jeg melder mig 100% ud af den her tråd nu, for jeg synes simpelthen det er for ekstremt og sygt det jeg læser.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Synes vi stopper den snak nu. For vi er påvej hen mod et sted der er uegnet til dette forum. Hvis man finder nydelse i et andet menneskes død, bør man søge hjælp.


    Jeg melder mig 100% ud af den her tråd nu, for jeg synes simpelthen det er for ekstremt og sygt det jeg læser.


    Jeg tror kun jeg kan give dig ret. Læste hele tråden omme i skolen i dag og blev godt nok chokertet.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Synes vi stopper den snak nu. For vi er påvej hen mod et sted der er uegnet til dette forum. Hvis man finder nydelse i et andet menneskes død, bør man søge hjælp.
    Jeg melder mig 100% ud af den her tråd nu, for jeg synes simpelthen det er for ekstremt og sygt det jeg læser.


    Kan bare ikke være mere enig!

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Careface >.<


    Sæt dig nu ind i hvad den mand har lavet.


    Det er stadig noget pjat at sige.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • ja selvfølgelig skal han henrettes... men jeg syntes ikke bare han skal hænges... han skulle lige ha ørene revet af derefter dadlerne hvorefter at han skulle ned til nogle sultne hajer

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    .. Efter din opfattelse


    .. Og alle andre normale menneskers opfattelse :idea:


    Det er da muligt manden er syg i roen, men det er så endnu mere sygt, at du har lyst til at se manden dø...

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    .. Og alle andre normale menneskers opfattelse :idea:


    Det er da muligt manden er syg i roen, men det er så endnu mere sygt, at du har lyst til at se manden dø...


    "Det er da muligt manden er syg i roen, men det er så endnu mere sygt, at du har lyst til at se manden dø..."


    Jeg er simpelhend værrere end Samdam Hussein? :crazyeyes:


    Pas på hvad du siger knægt ;)

  • Dødsstraf hører fortiden til, og uanset hvad det drejer sig om, er henrettelse simpelthen for primitivt og inhumant. Han skal have tid til grundigt at tænke over tingene bag tremmer, indtil han dør på naturlig vis. At dræbe ham, eller udsætte ham for fysisk lidelse, hjælper ikke en skid. Jeg ved godt det heller ikke hjælper at smide ham bag tremmer, men det er langt det mest rigtige og mest proffesionelle at foretage sig. Vi er ikke homo erectus primater længere, så alle burde efterhånden være klar over at det der "Du har dræbt, så derfor skal du dø" princip ikke holder en meter, og ikke vil gavne andre end de folk som lystes ved andres død.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com