Hvad ryger du?


  • Hvor er det lige præcis, at du ser han opfordrer nogle til at ryge? Man må altså ikke diskuterer rygning her i off-topic sektionen? Det er strengt forbudt oder was? Jeg kan heller ikke se, at han skriver at man er sej/smart hvis man ryger, nogle steder?


    Jeg erindrer ikke, at du brokkede dig, dengang Mikkel lavede en tråd, hvori han spurgte om der var nogle der har prøvet at tage / stadig tager stoffer? Jeg går da ud fra, at du mener, at det er mere "provokerende"?

  • Hulefanden> hvorfor ikk..? må du ik eller har det noget med religion? forstår ik hvordan du overlever.. drikker i gennemsnit en halv kasse bajere hver eneste weekend ryger ca. 15-20 smøger om dagen.. :drink:

  • Prøvede det herrens år, da jeg var 10 år bag en lade :P.. Næste gang blev en cigar til sidste skoledag, og mon ikke jeg også snupper en næste nytår? :P


    - Hvorfor kan man ikke vælge Cigar :))

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Niller
    Hulefanden> hvorfor ikk..? må du ik eller har det noget med religion? forstår ik hvordan du overlever.. drikker i gennemsnit en halv kasse bajere hver eneste weekend ryger ca. 15-20 smøger om dagen.. :drink:


    Kunne jeg ikke overleve uden øl, eller ikke forstå hvorfor nogen har det fint uden at drikke alkohol, så ville jeg da for alvor overveje om jeg havde et problem.


    Jeg har da prøvet at ryge et par gange, men det sagde mig egentlig ikke rigtig noget, og dengang kunne jeg ikke se det seje i det at ryge, og det kan jeg forøvrigt stadig ikke, men det er naturligvis folks egen sag om de ønsker at ryge. Alkohol nyder jeg af og til, men der går lang tid imellem, og har ikke behov for at drikke mig vildt fuld, når jeg er til fester.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Kunne jeg ikke overleve uden øl, eller ikke forstå hvorfor nogen har det fint uden at drikke alkohol, så ville jeg da for alvor overveje om jeg havde et problem.


    Jeg har da prøvet at ryge et par gange, men det sagde mig egentlig ikke rigtig noget, og dengang kunne jeg ikke se det seje i det at ryge, og det kan jeg forøvrigt stadig ikke, men det er naturligvis folks egen sag om de ønsker at ryge. Alkohol nyder jeg af og til, men der går lang tid imellem, og har ikke behov for at drikke mig vildt fuld, når jeg er til fester.


    har jeg heller ikk men det gør det hele meget sjover når man kåger rundt i sin egen brannert.. :D

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Kunne jeg ikke overleve uden øl, eller ikke forstå hvorfor nogen har det fint uden at drikke alkohol, så ville jeg da for alvor overveje om jeg havde et problem.


    Jeg har da prøvet at ryge et par gange, men det sagde mig egentlig ikke rigtig noget, og dengang kunne jeg ikke se det seje i det at ryge, og det kan jeg forøvrigt stadig ikke, men det er naturligvis folks egen sag om de ønsker at ryge. Alkohol nyder jeg af og til, men der går lang tid imellem, og har ikke behov for at drikke mig vildt fuld, når jeg er til fester.


    Må sige mig enig.


    Forstår heller ikke pointen i, at drikke sig fattig og hammer lam hver weekend (lidt overdrivelse).

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Kunne jeg ikke overleve uden øl, eller ikke forstå hvorfor nogen har det fint uden at drikke alkohol, så ville jeg da for alvor overveje om jeg havde et problem.


    Jeg har da prøvet at ryge et par gange, men det sagde mig egentlig ikke rigtig noget, og dengang kunne jeg ikke se det seje i det at ryge, og det kan jeg forøvrigt stadig ikke, men det er naturligvis folks egen sag om de ønsker at ryge. Alkohol nyder jeg af og til, men der går lang tid imellem, og har ikke behov for at drikke mig vildt fuld, når jeg er til fester.


    Enig.



    Niller --> Du siger lige til når du har fået en hund, og sidder nede på bænken sammen med de andre. Husk en 6-pack med guldøl - det er vigtigt at den holder til ca. kl. 11.00 - 12.00

  • Mine venner og jeg ryger vandpibe, ofte hver anden dag, nogle gange mere nogle gange mindre.
    Vi har ofte holdt længere pauser (3-4uger) fordi vi bare har lavet alt muligt andet..
    Så vi er ikke afhængige. Grunden til vi gør det er at det er virkeligt hyggeligt at sidde rundt om piben, snakke, høre musik og ha det sjovt.
    Vi har 4 piber ialt nu her.. Vi ka godt li at købe ny og prøve noget nyt ;)
    Vi har røget regelmæssigt i ca. 3 år nu.


    Mvh Mads :T

  • Røg marlboro lights indtil for 14 dage siden, hvor jeg røg ind i en omgang salmonella.. hver gang jeg røg, så kastede jeg op.. så lysten forsvandt helt naturligt............
    Nu er jeg så hooked på ananas sodavand.. (da jeg ikke kan have andet i maven)


  • wow nice, lyder fed... :) er der kun snak om tobak ? eller :finger: