Hey...
nogle der ved hvornår at MTV EMA begynder i aften, inde på tvguide.dk siger den fra kl 13 hehe... men hvornår begynder selve shoowet ??
Hey...
nogle der ved hvornår at MTV EMA begynder i aften, inde på tvguide.dk siger den fra kl 13 hehe... men hvornår begynder selve shoowet ??
Flyttet til Film og Musik.
Det starter i Bella Centret klokken 20.
Kilde: mtvema.com
Sendes det egentlig ikke direkte i tv? jeg synes ikke jeg kan finde det...
20:40 på tv2 mener jeg , og dr1 er også med på vognen..
Vi ses på Rådhuspladsen.
kanon... 20:40 sidder jeg forand tv'et med chips, popkorn, Cola og en 6pack carlsberg i køleren
btw: beklager Burger, troede ikke den her hørte under film/musik, da det var tv
Og sjovt nok bliver det også vist på MTV
MTV sender det live tv2 viser det lørdag aften.
QuoteOriginally posted by _WHAT_
MTV sender det live tv2 viser det lørdag aften.
ved du hva kl det begynder på mtv?
også 20:40?
"21.00 MTV Europe Music Awards 2006 LIVE!!!"
http://www.tvguide.dk/channel_display.php#bluetop
Smart side ..
20:00 , Red Carpet live, På MTV ..
Så den er god nok.
Yikes! Jeg blir sgu oss siddende foran tossekassen.. *brrrr* koldt koldt udenfor..
QuoteOriginally posted by xt0m
Yikes! Jeg blir sgu oss siddende foran tossekassen.. *brrrr* koldt koldt udenfor..
Hvad skulle du da lave udenfor?
QuoteOriginally posted by KarGa
Hvad skulle du da lave udenfor?
Um.. Rådhuspladsen?
Hjælp kan ikke se MTV, nogle der ved om det bliver streamet.. kan ikke lige finde det på MTV sitet.
har fundet det:
http://ema.denmark.mtve.com/index.jhtml
tror det kommer her
QuoteOriginally posted by Avartar
Hjælp kan ikke se MTV, nogle der ved om det bliver streamet.. kan ikke lige finde det på MTV sitet.
har fundet det:
http://ema.denmark.mtve.com/index.jhtml
tror det kommer her
Kanon, så kan man lige se JET live nu her
En skam jeg ikke kunne komme derover og se det. Ville med glæde have frosset mig halvt ihjel for at opleve dem og det show derude.
Ja det var såmen udemærket, men hvad sker der for at man kan høre rådhuspladsen i bella centeret og omvendt? tror da lige de skal have fixet det...
Så det sku igang med "carpet live" eller hva det heder....
Optager self....Nå, men er lyden ikk lidt underlig? Man kan høre de andre værter tale lavt i baggrunden mens man ser på den aktive vært hvis i forstår?
Og så passer lyd og video ikk helt sammen nogle gange?
QuoteOriginally posted by JuiCe
Så det sku igang med "carpet live" eller hva det heder....
Optager self....Nå, men er lyden ikk lidt underlig? Man kan høre de andre værter tale lavt i baggrunden mens man ser på den aktive vært hvis i forstår?
Og så passer lyd og video ikk helt sammen nogle gange?
Det var også det jeg havde skrevet i posten lige over dig
Følger også med på MTV, med at halvt øje, syntes det sejt nok det i KBH
Kan ikke lade være med at grine når jeg ser Snoop Dogg. For mig er han simpelthen bare det tætteste man kommer på "Pimp" og stodder, ved ik hvorfor, kan bare ikke ta ham seriøst Men cool nok arrangement, dog synes jeg godt de kunne skære lidt ned på alt det pladder med save the enviroment. Forstår mig ret, jeg synes også vi skal passe vores jord. Men når Timberlake står der og sssh på tøserne bagved, for at prøve og virke seriøs fordi han skal snakke om at passe på miljøet. Den går ikke ind hos mig, vis dog at der ligger noget bag ordene først.
Som Moby sagde i sit interview på P3 idag ;
"It's called the MTV European award show, but the musicians are from America. It's a silly awardshow for dumb musicians. We have a war in Iraq , we cant take pop music serious , nobody care if Christina Aguilera wins an award , shes just a dumb popmusician."