Fjerne Negotin

• Hej. jeg har netop købt et 32" CRT TV af den billigste kvalitet. Meningen er at det skal holde til jeg får et godt LCD eller Laser TV. Problemer er, at det er overdrevet tilsvinet i negotin og at jeg ikke ved om det kan fjernes, og i så fald, hvordan?

Håber I har nogle gode råd!

Se hvor klamt det er :D

[Blocked Image: http://images.dba.dk/images/3/20/46806420_18102006085249_8593_3.jpg]

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• Kanon. Men hvor køber man sådan noget?

• Føj..
    Det ser ikke ligefrem lækkert ud.. Vi plejer at bruge en super stærk grundrens.. Det napper det hele.
    Evt. fylde et badekar med halv vand, og halv grundrens, og så lade flimmeren ligge i blød et par timer :crazyeyes:

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Det kan jeg desværre ikke prale af nej :O

Well jeg var lige ovre i Jem & Fim. De havde det. 3 Dobbelt ligesom de anbefalede i linket. Die negotine Die!!

Tak for hjælpen lads

• Min onkel er maler, og i hjem hvor der har været røget, bruger han en speciel rens til væggene. Så prøv at hoppe ned i en malerbutik og spørg efter noget af den slags.

• Ja okay det vil jeg prøve, men giver salmiakken et forsøg først. Ja, smider et billede når det er som nyt. Krydser fingre... :P

Btw Happy så står der på flasken at salmiakken er godt til brug på vægge før maling, så det burde kunne bruges.

Rettet 2 gange, sidst af Søndergård ().

Originally posted by Happy^

Min onkel er maler, og i hjem hvor der har været røget, bruger han en speciel rens til væggene. Så prøv at hoppe ned i en malerbutik og spørg efter noget af den slags.

Jep, det er det fantastiske rense middel: Grundrens.

Søndergård> Til at fjerne cigaretrøg, kan du bruge: Grundrens - Rodalon (indendørs) Alm rengørings midler såsom Ajax o.s.v kan godt bruges men skal blandes kraftigt op.

Salmiak 3 DB. ville jeg ikke bruge, da det har en meget kraftig luft som kan gi hovedpine. ;)

• Yup, der står også at man skal bruge gummihansker og have åbne vinduer. Så jeg prøver først med det salmiak, nu har jeg trods alt købt det og har ikke den bedste økonomi (Som I nok kan se på TVét :) ) Men det er fedt med alle rådene - nu må det da kunne komme af på den ene eller anden måde. Henter tvet om en times tid...

Originally posted by Humpeligimp
    Salmiakspirirtus er en rimelig stærk base. Det skal nok fortyndes lidt.

Ja læs lige "brugsanvisningen". På bagsiden af flasken er der anbefalede mængder til forskelligt brug ;)

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

• Det går ellers stærkt mod min religion at læse brugsanvisninger og manualer men okay da..

Originally posted by Søndergård
    Det går ellers stærkt mod min religion at læse brugsanvisninger og manualer men okay da..

Nemlig! man prøver først! og så lurer man i manualen hvis der er noget der går galt eller siger knæk :))

Mvh Mads :T

• ´Ja ok hvis man er til det store salmiaksnifferchock :T så bare kør løs med ren salmiakspiritus. Jeg er sikker på du nok skal få varmen i kinderne :))

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

Originally posted by Fruitloop
    ´Ja ok hvis man er til det store salmiaksnifferchock :T så bare kør løs med ren salmiakspiritus. Jeg er sikker på du nok skal få varmen i kinderne :))

åh ja! har jeg prøvet ... puføj! det var ikke det mest behagelige man har prøvet ..

Men ja , læs brugsforvirringen først! Og luft godt ud!! Så skal det nok gå væk

• Det kunne du godt have sagt før. Jeg åbnede flasken og skulle da lige prøve at lugte helt nede ved flashen. Det gav godt nok et hiv i hele kroppen - damn! Anyway så virkede det perfekt og fjernsynes ser ud som nyt (Dog med få ridser :( )

Har ikke kameraet her, men kan klart anbefale salmiakken.

• RTFM (Google) problemer støder man på tit :$