Vis din Tattoo

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS


    Kan ikke helt huske om jeg må simi reklamere her på tweak :P så skal vi ikke bare sige at folk der vil vide hvor min shop ligger kan skrive en PM..


    Fed7haS


    Jeg er ihvertfald ret sikker på du godt må skrive din by som svar på et spørgsmål :)
    - og jeg tror heller ikke det er for meget reklame hvis du poster noget af det du selv har på, eller noget du selv har malet og er stolt af. Ville jeg ihvertfald være interesseret i at se.

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Jeg er ihvertfald ret sikker på du godt må skrive din by som svar på et spørgsmål :)
    - og jeg tror heller ikke det er for meget reklame hvis du poster noget af det du selv har på, eller noget du selv har malet og er stolt af. Ville jeg ihvertfald være interesseret i at se.


    2 sjæle, samme tanke ;)

  • overvejede længe at få skrevet: "Only god can judge me" hen over skuldrene, men bliver nok liiige langt nok så ender nok med noget i retningen af "Simon" hen mellem skuldrende

  • Quote

    Originally posted by SimonSKAT
    overvejede længe at få skrevet: "Only god can judge me" hen over skuldrene, men bliver nok liiige langt nok så ender nok med noget i retningen af "Simon" hen mellem skuldrende


    Hehe så vil jeg foreslå Såmæn. Det er lidt i den retning.

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Seriøst, det ville sguda også være noget sært noget :))
    Pigtråd her jeg dog set en del gange ;)
    Selv har jeg ikke en. Skal ikk have drager elelr tribals eller sådan noget. Det er ikke min stil, lissom.. Hvis det nu var skulle det være noget lidt mystisk. Noget tekst som enten er i kode eller et fremmed sprog kunne være en mulighed. Men er ikke lige noget jeg har plan om.


    jeg syntes også sådan noget som en Drage, scorpioner og kinisk tegn er gammeldags, ikke engang OldSchool, bare gammeldags.. det var 90'er agtigt hehe ( undskyld drenge der har sådan noget )
    Så heller ha noget tekst, en ordenlig triban, ikke sådan en lille tøse en der fylder 10x8cm på ens overarm, de er grimt i mine øjne... det samme med 8 små tatto rundt omkring på kroppen, det ødelægger det syntes jeg...


    Jeg vil også ha noget på min ryg, kunne godt tænke mig en dødsengle, hvor Len så går ud over den ene overarm lidt, har ikke lige fået tegnet den endnu... og måske noget på den anden arm, hvor der så skal komme noget Ud af huden, altså noget "3d" noget med noget tekst eller sådan noget :P

  • Quote

    Originally posted by BasHuus
    Her er er så min tattoo fra 2002.
    Tid: 11 timer i stolen - 2 gange á 4 timer og 1 gang á 3
    Pris: 2.000,-


    [Blocked Image: http://www.huuset.dk/tattoo.jpg]


    Hvis den har taget 11 timer at lave så har ham tatovøren endten været knold skæv eller en klovn uden lige.. det burde ikke tage mere end max. 2 timer at lave den tattoo.. og så måske 1 time extre 3 måneder efter for lige at retutche eventuelle huler


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS


    Hvis den har taget 11 timer at lave så har ham tatovøren endten været knold skæv eller en klovn uden lige.. det burde ikke tage mere end max. 2 timer at lave den tattoo.. og så måske 1 time extre 3 måneder efter for lige at retutche eventuelle huler


    Fed7haS


    Jeg tror ikke lige du ved, hvor omfattende den er. Den er tegnet selv i freehand og du kan ikke se det hele af den. Den første halvanden time brugte han på at tegne den op og lave smårettelser jeg ikke var tilfreds med. Så tegnede han omridset og spidserne op, og den sidste time brugte han på at lægge farve i. 2. gang jeg var der blev det hele farvelagt, og 3. gang fik det hele en omgang mere, for at fjerne evt. skygger osv.


    Jeg er også lige lidt glad med hvor lang tid det tog. Set i relation til Danmark, hvor jeg fik priser begyndende på kr. 5.000,- og opefter, så kunne jeg næppe have valgt mere professionelt sted.

  • Quote

    Originally posted by SeePee
    Det var mig der gav inspiration til Michael Scofields fra Prison Break's tatoo's :crazyeyes:


    Og det var mig som tussede ham :crazyeyes:
    Med en sprittus :P

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • haha lol. Koster den retusche ekstra egentlig?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.


  • Den er lavet af en tatovør jeg kender som hedder Jesper Block. Hvorfor?

  • Quote

    Originally posted by BasHuus


    Jeg tror ikke lige du ved, hvor omfattende den er. Den er tegnet selv i freehand og du kan ikke se det hele af den. Den første halvanden time brugte han på at tegne den op og lave smårettelser jeg ikke var tilfreds med. Så tegnede han omridset og spidserne op, og den sidste time brugte han på at lægge farve i. 2. gang jeg var der blev det hele farvelagt, og 3. gang fik det hele en omgang mere, for at fjerne evt. skygger osv.


    Jeg er også lige lidt glad med hvor lang tid det tog. Set i relation til Danmark, hvor jeg fik priser begyndende på kr. 5.000,- og opefter, så kunne jeg næppe have valgt mere professionelt sted.


    Hvis du har fået priser på 5k for den tatovering så har du jo også været de forkerte steder.. jeg vilde mene at en 2500 til 3000 vilde være max her i dk for en tattoo som den... den fylder en del på armen ja.. men der er også meget luft dvs. den tager ikke lang tid at lave kontra hvor stor den er..


    Fatter ikke hvordan du kan syndes 11 timer's smærte er ok hvis det kunde have været klaret med max 3.. hehe :P


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by tRuz


    Den er lavet af en tatovør jeg kender som hedder Jesper Block. Hvorfor?


    Så bare at du var fra esbjerg. Blev nysgerrige... :D


    Min lillebror har fået lavet en del hos kurt i esbjerg. Han laver også et flot stykke arbejde.

  • Quote

    Originally posted by recruit


    Så bare at du var fra esbjerg. Blev nysgerrige... :D


    Min lillebror har fået lavet en del hos kurt i esbjerg. Han laver også et flot stykke arbejde.


    Ahhh, well. Har ikke de bedste erfaringer fra Kurts. Eller, mine veninder har ikke. Så får også de næste lavet privat. Der kan jeg også se fjernsyn imens, haha.

  • her er min. lavet ved dickmann tattoo i Herning. har taget 1½ time. og kostede 1500kr.


    http://peecee.dk/?id=9506

    Main
    ->Asus Sabertooth P67 - Intel i7 2600K @ 4,5Ghz / H2O<-
    ->16Gb Corsair Vantage CL8 DDR3 1600mHz<-
    ->ASUS GTX570 DirectCU II<-
    ->Corsair Force Series 3 240Gb - 2 x Samsung 750Gb<-
    ->Lian Li PC-B25F - Corsair HX1000W<-
    Laptop ASUS N53SN-SZ174V
    ->Intel i7-2630QM 2,9Ghz<-
    ->8Gb DDR3 1333 MHz<-
    ->NVIDIA GeForce GT 550M<-
    ->SSD Kingston 128Gb - HDD 640 GB<-

    Rettet en gang, sidst af KEFiR ().