Vista RC2 JA TAK :D

• Har endelig fået taget mig sammen til at smide RC2 ind nu og de har da lige fået fixet et par små ting :)

Mit cs virker nu har det ikke gjort tidligere daemon tools fløj inden nogen problemer. Me glad :D

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Har endelig fået taget mig sammen til at smide RC2 ind nu og de har da lige fået fixet et par små ting :)

Mit cs virker nu har det ikke gjort tidligere daemon tools fløj inden nogen problemer. Me glad :D

Ka du li fortælle hvor meget ram det sluger ?

Og hvor får man RC2? Sys at have hørt man sku være med i noget beta fis der koster penge?

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Den sluger ca 400 ved mig. rc1 slugte 600 ved mig.

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Originally posted by Artisan
    Den sluger ca 400 ved mig. rc1 slugte 600 ved mig.

Ok, sys nu stadig det er i den høje ende.

Beta2 slugte mellem 600-800 hos mig :S Det meget, taget i betragning af at jeg kun har 1gb ram..

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by JuiCe

Ok, sys nu stadig det er i den høje ende.

Beta2 slugte mellem 600-800 hos mig :S Det meget, taget i betragning af at jeg kun har 1gb ram..

Samme problem havde jeg også. Efter man har smidt div. programmer osv. ind på den slugte min 800. Lidt træls når man kun har 1 gb ram :crazyeyes:

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

• You Have Pm ;)

• Er det noget invite halløj til RC2, for jeg har kunnet lure hvor man kan få fat i den?

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Originally posted by RAC
    Er det noget invite halløj til RC2, for jeg har kunnet lure hvor man kan få fat i den?

Nej, du skal bare have en licens key.

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Originally posted by Dumpen

Nej, du skal bare have en licens key.

Ja men man kan ikke lige umiddelbart downloade deres RC2 nogen steder. Har skam en licens nøgle.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe