Har endelig fået taget mig sammen til at smide RC2 ind nu og de har da lige fået fixet et par små ting
Mit cs virker nu har det ikke gjort tidligere daemon tools fløj inden nogen problemer. Me glad
Har endelig fået taget mig sammen til at smide RC2 ind nu og de har da lige fået fixet et par små ting
Mit cs virker nu har det ikke gjort tidligere daemon tools fløj inden nogen problemer. Me glad
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Ka du li fortælle hvor meget ram det sluger ?
Og hvor får man RC2? Sys at have hørt man sku være med i noget beta fis der koster penge?
Den sluger ca 400 ved mig. rc1 slugte 600 ved mig.
QuoteOriginally posted by Artisan
Den sluger ca 400 ved mig. rc1 slugte 600 ved mig.
Ok, sys nu stadig det er i den høje ende.
Beta2 slugte mellem 600-800 hos mig Det meget, taget i betragning af at jeg kun har 1gb ram..
QuoteOriginally posted by JuiCe
Ok, sys nu stadig det er i den høje ende.
Beta2 slugte mellem 600-800 hos mig
Det meget, taget i betragning af at jeg kun har 1gb ram..
Samme problem havde jeg også. Efter man har smidt div. programmer osv. ind på den slugte min 800. Lidt træls når man kun har 1 gb ram
QuoteDisplay MoreOriginally posted by JuiCe
Ka du li fortælle hvor meget ram det sluger ?
Og hvor får man RC2? Sys at have hørt man sku være med i noget beta fis der koster penge?
You Have Pm
det koster gratis....
Er det noget invite halløj til RC2, for jeg har kunnet lure hvor man kan få fat i den?
QuoteOriginally posted by RAC
Er det noget invite halløj til RC2, for jeg har kunnet lure hvor man kan få fat i den?
Nej, du skal bare have en licens key.
QuoteOriginally posted by Dumpen
Nej, du skal bare have en licens key.
Ja men man kan ikke lige umiddelbart downloade deres RC2 nogen steder. Har skam en licens nøgle.
Selvom det er en RC, så er der jo nok en grund til, at den ikke kan downloades mere, så derfor har jeg ryddet lidt op i tråden.
Det betyder også, at sådanne informationer ikke skal udveksles her på tweak.dk.