#40: Billederne | Sko

• Så er vi klar med billederne fra uge 40.

Karga
    [Blocked Image: http://www.karga.dk/tweak40.jpg]

Try-this
    [Blocked Image: http://www.try-this.dk/Billeder/forbedret-sko.jpg]

Brtlsn
    [Blocked Image: http://img228.imageshack.us/img228/9773/sko02zb0.jpg]

Berleburg
    [Blocked Image: http://img209.imageshack.us/img209/4848/pumacs7.jpg]

Madsass
    [Blocked Image: http://img214.imageshack.us/img214/1236/dsc00091ec1.jpg]

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |

Originally posted by Angelus
    ikke for noget, men hvorfor er mit billede ikke med, jeg fik da den den exfi fil med

Da jeg gik tråeden igennem kunne jeg ikke se noget exif på dit billede. Har lige prøvet at hente det ned også kan stadig ikke se noget.

Smid lige helt præcist link til dit billede i tråden så skal jeg gerne kigge endnu en ekstra gang.

Originally posted by Mikkel
    Jeg tillader mig lige at stille spørgsmålet om hvorfor det ikke er nok med én tråd til at kigge på sko-billederne? :)

Der er en hvor folk poster så lige som for at samle op på alle dem der er med i en uge. Poster jeg alle billeder øverst i en tråd. Så er det nemt hurtigt og overskueligt at se de billeder der var med i den uge. Istedet for folk skal igennem 3-4 sider eller flere.

Ene og alene derfor.

Originally posted by Mikkel
    Jeg tillader mig lige at stille spørgsmålet om hvorfor det ikke er nok med én tråd til at kigge på sko-billederne? :)

Den ene er en post/diskus/forslag den anden er facit/resultaterne, så man ikk skal bladre alle sider igennem for at finde dem..

Originally posted by Hardstyler

Den ene er en post/diskus/forslag den anden er facit/resultaterne, så man ikk skal bladre alle sider igennem for at finde dem..

Meget mere præcist kunne det vel egentlig ikke siges :9xo

• Synes da det er meget fornuftigt at lave en "opsummerende" tråd. Altså...det 2 tråde hver uge...hvad skader det?

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Berleburg
    Synes da det er meget fornuftigt at lave en "opsummerende" tråd. Altså...det 2 tråde hver uge...hvad skader det?

Nu er der jo ingen der har sagt at det skader noget, men jeg vil da være ærlig og sige at jeg faktisk synes det er ret unødvendigt. :)

Når det nu alligevel ikke er nogen konkurrence, hvorfor skal man så samle de endelige fotos? Det er jo lige så meget kommentarer og forbedringsforslag, som er interessante at læse og lære af.

Men hvis de absolut skal samles, så kan man vel samle dem i én tråd? ;)

• Er helt enig - det er også spild af server plads selv om det jo kun drejer sig om de 10 billeder pr. gang. Så vigtig et emne er det vist ikke, at der behøves dobbelt visning.

• De bliver jo netop samlet i en tråd... men jeg kan jo ikke editere (arbejds) tråden om og samle alle billeder øverst i den.

Fordelen ved at vise alle billeder samlet er at det er nemt at se hvad der er kommet af forskellige ting hvis det er en tråd med mange sider for 95% af brugerne herinde ikke set andet end den første og måske anden side.

Syntes ikke det er et problem med to tråde mener begge de har et formål, og vi for også resultat tråden også soteret dem fra som ikke har overholdt de regler der er sat for det.

Hvis det er fint at vise dem på den måde hvis det var konkurrence må det også være selvom det ikke er ;)

Originally posted by _WHAT_

Da jeg gik tråeden igennem kunne jeg ikke se noget exif på dit billede. Har lige prøvet at hente det ned også kan stadig ikke se noget.

Smid lige helt præcist link til dit billede i tråden så skal jeg gerne kigge endnu en ekstra gang.

nej det gider jeg ike til, det betyder sq ikke noget for mig

Originally posted by Bentzin

Er helt enig - det er også spild af server plads selv om det jo kun drejer sig om de 10 billeder pr. gang. Så vigtig et emne er det vist ikke, at der behøves dobbelt visning.

Jeg synes at det er én god måde det er lavet på, med de 2 tråde. :9xo

Hvis det er pga spild af server plads, så skal jeg nok lave en tråd mindre om ugen... Så er det problem jo løst... :D

• Jeg har det egentlig også helt fint med at der kun bliver brugt en tråd til det.
    Det er da også lidt sjovere at læse hvad folk har skrevet om deres eget og andres billeder, imens man kigger dem igennem.

• Hvor svært er det, at slutte den oprindelige tråd af med, at vise de 10 billeder det handler om eller et link til en side hvor alle kan ses. Imo så er det ikke noget specielt, som behøver særpleje.
    En tråd må være nok - så'n gælder det for alle emner - hvis jeg har forstået rigtigt. Længere er den vel ikke ?

Originally posted by Bentzin
    Hvor svært er det, at slutte den oprindelige tråd af med, at vise de 10 billeder det handler om eller et link til en side hvor alle kan ses. Imo så er det ikke noget specielt, som behøver særpleje.
    En tråd må være nok - så'n gælder det for alle emner - hvis jeg har forstået rigtigt. Længere er den vel ikke ?

Så vidt jeg ved er du ikke på nogen måde admin. Hvis du har lyst til at hyle så lav en rapport til admins.

Du tager sgu gennerelt glæden en del af at prøve og lave noget får folk herinde.