#40: Billederne | Sko

Originally posted by _WHAT_

Så vidt jeg ved er du ikke på nogen måde admin. Hvis du har lyst til at hyle så lav en rapport til admins.

Du tager sgu gennerelt glæden en del af at prøve og lave noget får folk herinde.

Hvem hyler lige nu - mester. Hvem er det der bli'r fornærmet, fordi nogen sætter lidt ?-tegn og kommer med lidt kritik ???
    Og det har da intet med at være admin el. ej. Utrolig indfaldsvinkel fordi der bli'r pillet lidt ved dit såkaldte projekt. Og nu var det jo bare kun det, at jeg var enig med en admin. Men det er måske ikke kommet ind på lystavlen ? :rolleyes:
    Udover det så "Kors i hytten" - man har vel lov at have en mening og give udtryk for den ? - eller det skal du måske bestemme? [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/34.gif]

Over & out ! Gider sgutte spilde mere tid på sådan en gang pladder. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/bloed_2.gif]

• Jeg er enig, 1 tråd burde være nok, når det jo ikke er en konkurrence.

Og hvorfor er mit billede ikke med, det overholder størrelsen, og der er EXIF data?

Ok jeg kan godt se datoen er forkert, og det er altså mit kamera som ikke havde dato og tid sat korrekt - jeg kan sagtens se rimeligheden i at det ikke kommer med, men det er godt nok synd at sådan noget teknisk pjat skal spolere det som det hele handler om, nemlig billederne.

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Rettet en gang, sidst af MvK ().

• Er bedøvende ligeglad med om der er een eller to tråde. Synes det er rart nok at det er adskildt, da man hurtigt kan få et overblik over de indsendte billeder i tråd nr 2, men det kunne måske også være godt nok at have det samlet. Nu er foto og grafik sektionen ikke ligefrem oversvømmet af tråde, så det skader efter min mening ingen. Ellers ville man fra admins side nok også have grebet ind.

-

Bentzin, jeg tror ikke der er kliker på tweak.dk. Ikke af hvad jeg har hørt ihvertfald.

Originally posted by Carlsen
    Er bedøvende ligeglad med om der er een eller to tråde. Synes det er rart nok at det er adskildt, da man hurtigt kan få et overblik over de indsendte billeder i tråd nr 2, men det kunne måske også være godt nok at have det samlet. Nu er foto og grafik sektionen ikke ligefrem oversvømmet af tråde, så det skader efter min mening ingen. Ellers ville man fra admins side nok også have grebet ind.
    -

Bentzin, jeg tror ikke der er kliker på tweak.dk. Ikke af hvad jeg har hørt ihvertfald.

Nej det var også bare "et lille øf herfra", ift. dem som kender hinanden og altid bagger hinanden op, lige meget hvad. Så det ska' bare tolkes, som man nu har lyst. No offense herfra, bare en konstatering.
    Edit: har fjernet det, så det ikkke bliver misforstået !

• Synes det er totalt unødvendigt at føre den diskussion. Der er tale om ét indlæg ekstra hver uge. Uha uha! Det tager jo ikke en skid ekstra server-plads. Kan slet ikke se hvorfor server-plads skal inddrages som argument. Billederne fylder jo ikke mere af den grund. De ligger jo på samme host hele tiden!?

Synes det er en skam, at et seriøst og innovativt indslag skal gøres til skamme på dén måde. Det er da noget nært det mest kreative der har været på dette forum i rigtig lang tid synes jeg.

Det er da ikke sjovt at skulle bladre 3-4 sider igennem for at finde billederne. Man kan heller ikke sætte dem overfor hinanden. Desuden er der jo nogle her på forumet der "spammer" tråden med ligegyldige og fjollede billeder i form af en intern joke e.lign. Det er da rart at de lige så fint bliver sprunget over.

Synes bare folk skal tage en slapper og nyde de billeder der bliver taget. Måske bruge energien på at kommentere disse i stedet.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

• Ja det ville da være frygtelig hvis vi fik lidt at grine af engang imellem.

For mig betyder det nu ikke det helt store, om der er en eller to tråde. Som jeg nævnte tidligere, syntes jeg det er meget sjovt at læse folks kommentarer imens man kigger billederne igennem, så en tråd er rigelig for mig. Jeg har ikke rigtig det store behov for at sammenligne billederne og stille dem overfor hinanden. Det er et fint initiativ, og meget spas at udtænke nogle sjove billeder, men det er jo ikke en konkurrence. Jeg ser absolut ingen grundlag for at sammenligne billederne. Det er jo mere eller mindre bare motivet det handler om, ikke billedet som sådan. Ihvertfald for mig.

Men om der er en ekstra tråd, rører mig sådan set ikke. Mine tvangstanker omfatter ikke at jeg skal klikke mig ind på hver eneste tråd på tweak.dk, så mon ikke jeg overlever.

Originally posted by Happy^
    Hvorfor ikke bare edit første indlæg i den anden tråd når ugen er ved at være slut?

Hvis en person vil have hjælp til at samle en pc på fx edbpriser, så opretter han da heller ikke en ny tråd når han har fået nogle forslag, bare for at samle de forskellige forslag - vel?

Én tråd må være rigeligt.

Ville også være fint at nok at redigere første indlæg, hvis ikke det var grundet begrænsningen af billeder pr. indlæg.

Originally posted by MvK

Ok jeg kan godt se datoen er forkert, og det er altså mit kamera som ikke havde dato og tid sat korrekt - jeg kan sagtens se rimeligheden i at det ikke kommer med, men det er godt nok synd at sådan noget teknisk pjat skal spolere det som det hele handler om, nemlig billederne.

Kan bare ikke være mere enig, altså, hvis folk siger de har taget et billed nu her, så har de vel det, og hvis man siger at der er fejl på kameraets dato, så tror man vel på manden/damen der har taget billedet, synes som MvK siger at det er direkte plat at nogle tekniske fejl skal spolere det at tage billeder.. hvis folk ikke tror på at MvK har taget billedet, så er man bare for underlig, eller også stoler man ikke på folk.

Synes tilgengæld også det er plat at _WHAT_ ikke kan lave den her tråd uden at han bliver flamet, der ligger tråde her på tweak serveren der er direkte latterligt, og når folk siger at det fylder serveren at _WHAT_ laver en til ekstra tråd om de her billeder, så kig dog Off Topic forummet igennem, hvis der er noget der fylder serveren op med unødvændige ting, så må det da være der det kommer fra, har aldrig set så mange ligegyldige topics samlet på et sted.
    Men kan vi ikke bare få kommenteret på de her billeder?

• lol... det her har da godt nok udviklet sig til en gang mudderkast.

Mht til kommentareren om den unødvendig brug af serverplads, den kommentar tog næsten mere plads end tråden :D

Desuden synes jeg at det er kanon at billederne bliver samlet, man slipper for at se på alle kommentarerne for lige hurtigt at se hvad folk fandt frem til!

Fortsæt endelig det gode arbejde WHAT - altid rart med nogle aktiviteter som man kan følge med i. ;)

Og WHAT, tag piveriet med et smil, du gør os andre glade ved at lave sådan nogle tråde....

• Tak for det input zlinky det er da dejligt at nogen af dem der sætter pris på det også lige åbner munden lidt :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_

Tak for det input zlinky det er da dejligt at nogen af dem der sætter pris på det også lige åbner munden lidt :)

Nåh ja, jeg syntes da at der er mange der skriver at det er en god ide, med de her emner. Om det skal være en eller to tråde er da lidt en bagatel som egentlig ikke har noget med ideen at gøre.
    Ja argumentet med server plads er lidt ringe, og jeg er også ret sikker på at folk nok skal overleve at der er to tråde.
    Jeg har lidt indtryk af at nogle folk måske tolkede Mikkels forslag lidt anderledes end det var meningen (eller også har jeg tolket det anderledes), men jeg har ikke indtryk at det var andet end et spørgsmål/forslag, og ikke et krav.

Så vil jeg også lige erklære mig enig med The_Black_Bird. Jeg syntes det er lidt tamt ikke at godkende folks billeder bare fordi datoen er forkert. Man må sgu stole på at folk har taget billedet når de siger det har, og selv hvis de ikke har, er det ikke jordens undergang. Jeg syntes der bliver lagt meget vægt på at det ikke er en konkurrence, så jeg syntes ikke man behøver at gå amok med reglerne, som om det var en konkurrence. Det er fint nok at der er nogle krav der skal overholdes (EXIF, størrelse osv), men man må altså også stole på folk.

Anyway, så kan jeg da lige tilslutte mig Zlinky her til sidst og give lidt mere kudos til WHAT. Det er da vild sjovt at udtænke motiver til de her emner, og se andre folks ideer, uanset hvor mange tråde vi skal begrænse os til.

• /agree

• Jeg står nu godt nok med WHAT, en opsamlings tråd er meget dejlig! Og herregud, der biver lavet så mange tråde herinde alligevel :S

Originally posted by Carsten_DK
    For mig betyder det ikke noget, om der er én eller to tråde. Jeg er bare glad for, at der er én, der gider udfordre os andre til at finde de kreative sider frem, og samtidig kan bidrage med kvalificeret, konstruktiv kritik.
    Det betyder i hvert fald meget for mig, som nybegynder.

What :9xo

Syn's også idéen er fin nok. Ingen tvivl om det. Måske når den bare ikke langt nok ud, som den imo burde - pga. restriktionerne - sammenholdt med nogle folks, noget mindre kendskab til det tekniske og måden billeder kan og skal bearbejdes på.
    Det er ihf. min teori til, at der er ikke er flere der deltager og at nogle måske ytrer sig lidt kritiske.
    Syn's det er ærgeligt, at ikke flere deltager - da det er en fin måde, for selv de nyeste nybegyndere, de moderate amatører og så de mere garvede kan vise hinandens kreative evner. :rolleyes:

Ift. det med de 2 tråde, som Mikkel(Mod) spurgte til, så handler det for mit vedkommende ikke om selve idéen, men bare om hvordan flere tråde med samme emne normalt behandles her på tweak.dk

Min overbevisning er også, så'n overordnet, at det er smartest hvis de regler der nu en gang er bliver fulgt, for at sådan et - efterhånden rimeligt stort sted - skal fungere på bedste vis. Det holder jo ikke i længden, hvis vi alle efterhånden gør, som det passer os ift. reglerne. That's all.

PS. Det har intet med bestemte personer at gøre - det er min egne genrelle betragtninger. Remember that.

• Berleburg’s billede er IMO det fedeste, specielt fordi at lysstriben fra vinduet rammer lige på kanten af skoen, og laver en fed effekt. Dog kunne det godt have været lidt skarpere nede, til højre for midten, ved de der ”dupper”. Ellers et superfedt billede :9xo

THe_BLacK_BIrd’s billede er også fedt, dog savner jeg lidt kontrast… tror måske, at billedet havde været federe i farver, men ved ikke rigtigt…

Carsten_DK’s billede synes jeg, er, undskyld det måske lidt hårde udtryk, amatøragtigt. Hvis du skal have så prangende en baggrund, skal den laves meget flot! Selve vinklen på skoen bryder jeg mig heller ikke om, og måske ville billedet også se bedre ud på højkant. (konstruktiv kritik, du kan ta det J )

Brtlsn synes jeg godt kunne have lidt mere fokus på det forreste fordaftryk, jeg lægger næsten ikke mærke til det. Måske skulle det være taget fra en anden vinkel? Men ellers ganske godt opstillet!

Lidt kritik fra mig :P

• Det var da rart at få lidt kritik, mange tak! Er glad for at du kan lide billedet.

Det er i øvrigt denne sko jeg købte for nylig. :P

[Blocked Image: http://www.sneakersnstuff.com/data/product/images/4683200661318948593269_L.jpg]

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless