Kørte egentlig ok på min bærbar, men hold da op hvor tog det lang tid før jeg kom på serveren til at oprette en ny account. Men spillet er da rigtig fint, vil dog også sige at BF2 er bedre/mere realistisk, men når først granaterne springer omkring en, så bemærker man det ikke. Men det bedste ved spillet er vel, at nu bliver BF2 vel snart lidt billigere...

Battlefield 2142 demo ude nu
-
-
bf2142 er meget ustabilt på mit system..min pc genstartet efter 10-15 min.
Ja det er faktisk det eneste spil som jeg har problemer med.
Håber sgu den endelige version er noget bedre -
Nu har jeg fjenet den der update til Windows, og lagt DirectX C, ind igen.. og det hjælper NADA!!
Den laver både den fejl med DirectX MAY help hvis man installere igen og send eller undlad at send fejlrapport..
SÅDAN EA GAMES
Jeres BF2 er nu meget fee alligevel!Mvh Mads
-
Så virker det sku.. sku bare lige ligge den der lille direcx fil ind, som de fede hoveder har glemt..
amatører..Mvh Mads
-
Noget helt andet... Nogen af jer der kan få punkbuster til at virke?? kan sq ikke finde bf 2142 under "add a game"
-
og selvom jeg har fjernet den sikkerheds opdate crasher jeg stadig i conquest mode
-
Hvor kan jeg opdatere min dx jeg har i forvejen 9.0c men jeg kan ikke engang startet spillet op før den kommer med en fejl report.
-
Originally posted by Sektor
Hvor kan jeg opdatere min dx jeg har i forvejen 9.0c men jeg kan ikke engang startet spillet op før den kommer med en fejl report.Hvis du støder på denne fejl, har andre kunder anbefalet, at det løser problemet, hvis man downloader følgende nedenstående link og download filen:
http://www.dll-files.com/search.php?s=d3dx9_29Den fil skal du så ligge i din Battlefield 2142 installationsmappe, så burde spillet starte korrekt.
-
hva for en server spiller i på?
-
Originally posted by DK-RedLion
hva for en server spiller i på?Jeg er som regel på TV2 Norge's maskiner.. Eller EA DE'erne..
-
weeee.. fik lige en fejl i den fulde version
-
-
yup yup, det var efter jeg havde opdateret.
virkede dog efter en genstart..
og efter ½ time med spillet, så slettede jeg det igen.. føj.. -
There is a problem with your connection
Gad vide hvor man har hørt det før. desuden er det ikke blevet bedre.