hva mener i at det ikke understøtter widescreen jeg køre det helt fint i 2560x1600 med et 7800GT kort og hele billedet er fyldt ud på skærmen
Battlefield 2142 demo ude nu
-
-
Kører også fint her.. 1440x900!
-
(hvilke servere spiller i på, gutter?)
-
Kører normalt 1280x1024, som min CRT ser bedst ud i. Men den størrelse kan jeg ikke vælge i spillet. Lur mig om der ikke er en Config fil et eller andet sted.
-
Originally posted by RAC
Kører normalt 1280x1024, som min CRT ser bedst ud i. Men den størrelse kan jeg ikke vælge i spillet. Lur mig om der ikke er en Config fil et eller andet sted.højreklik på genvejen til spillet > egenskaber > i linien "....\Battlefield 2142 Demo\BF2142.exe +menu 1 +fullscreen 1" tilføjer du "+szx 1280 +szy 1024"
Edit:
Til jer der vil bruge widescreen kan i tilføje:
+widescreen 1 +szx 1680 +szy 1050
-
Originally posted by RAC
Prøv at geninstaller eller updater din Direct X med den nyeste fra MS hp.er det en beta version eller hvad? for jeg kan heller ikke starte spillet selvom jeg har 9.0c hvilket skulle være den nyeste.
-
Originally posted by Von-Schlausen
er det en beta version eller hvad? for jeg kan heller ikke starte spillet selvom jeg har 9.0c hvilket skulle være den nyeste.
har du prøvet at fjerne windows updaten 'KB917422' som jeg skrev i en tidligere post?
-
Originally posted by Von-Schlausen
er det en beta version eller hvad? for jeg kan heller ikke starte spillet selvom jeg har 9.0c hvilket skulle være den nyeste.OSS'en ligger på http://www.ea.dk/games/8458/Faq/

-
tusind tak. det hjalp

-
Har spillet meget BF2 og nu prøvede jeg så lige 2142, og jeg synes det er kedeligt alt for langsomt etc.
-
Hvordan er jeres bedoemmelse af BF2142?
Min Joint Operations/BF2 klan, er hoppet over til WoW pga. EA's tendens til at opfoere sig som aber (er "heldigvis" i Canada, saa jeg slipper for at jagte fe'er og trolde indtil videre ;))
Er det blevet muligt at overleve mere end 5min af gangen, uden at skulle bruge tanks, fly osv?
xt0m - du ved ihvertfald hvad jeg mener...

-
QuoteDisplay More
Originally posted by CheezEDippaH
Hvordan er jeres bedoemmelse af BF2142?Min Joint Operations/BF2 klan, er hoppet over til WoW pga. EA's tendens til at opfoere sig som aber (er "heldigvis" i Canada, saa jeg slipper for at jagte fe'er og trolde indtil videre ;))
Er det blevet muligt at overleve mere end 5min af gangen, uden at skulle bruge tanks, fly osv?
xt0m - du ved ihvertfald hvad jeg mener...

Cheezie, din gamle skøge.. Hva render du og laver?

Altså tjah tjoeh.. Jeg ved sgu stadig ikke helt hva jeg synes om BF2142 tbh... På en måde er det som om gameplayet er langsommere end i BF2, men helt vildt er det da heller ikke.. Lidt tidligt at sige om jeg ku blive hooked på den gode gamle Joint Operations-måde..

Edit: Og ja, du kan godt overleve i 5 min uden at hoppe i en tank - men det er svært

-
Originally posted by xt0m
Cheezie, din gamle skøge.. Hva render du og laver?
Altså tjah tjoeh.. Jeg ved sgu stadig ikke helt hva jeg synes om BF2142 tbh... På en måde er det som om gameplayet er langsommere end i BF2, men helt vildt er det da heller ikke.. Lidt tidligt at sige om jeg ku blive hooked på den gode gamle Joint Operations-måde..

Edit: Og ja, du kan godt overleve i 5 min uden at hoppe i en tank - men det er svært

Haha, arbejder som en hest, herovre paa den anden side af Atlanten...

Men ja, ved ikke helt hvilket indtryk jeg har faaet af dit korte "review". Tror naesten jeg kan blive noedt til at proeve det selv, naar jeg kommer hjem.
Haaber bare UK.D fortryder sit skifte til WoW. Jeg ved at de andre helst saa Novalogic udkom med JO:2 - men det ser jo ikke ud til at det sker, inden for en overskuelig periode. -
Jeg synes sku at det spil er lidt for meget.
Tror ikke at det er noget som fanger mig i det lange løb. (Men det sagde jeg jo også da BF2 udkom) Savner sku lidt Gameplayet fra JO og BHD..... -
QuoteDisplay More
Haha, arbejder som en hest, herovre paa den anden side af Atlanten...

Men ja, ved ikke helt hvilket indtryk jeg har faaet af dit korte "review". Tror naesten jeg kan blive noedt til at proeve det selv, naar jeg kommer hjem.
Haaber bare UK.D fortryder sit skifte til WoW. Jeg ved at de andre helst saa Novalogic udkom med JO:2 - men det ser jo ikke ud til at det sker, inden for en overskuelig periode.hva kan jeg sige Cheeze..
WoW har nu fanget dem alt for meget.. hør dem på TS så ved du hva jeg mener 
men altså jeg har spillet BF 2142 i Beta og nu i demo. du kan samme exploits i BF 2142 som i BF 2... sørgeligt, men rigtigt.. der er dog de nye køretøjer og de nye infantry classes og de er kool.
men altså gameplay er lidt langsomere men ellers ligesom BF 2.
bf2 er sjovt, men ikke når du spawner du så for en nade i hovedet eller bliver blaffet ned af en tank der spawn camper.
dog i bf 2142 er jeg endnu ikke blevet nakket af noget lige efter jeg har spawnet.. jeg har da overlevet at tanks spammer osv.. det er stadig tank spammers og de andre gående ting.. fly syntes jeg ikke at har så meget at gøre. de er nemme at blaffe ned.. men altså nok et spil jeg skal have alligevel.. men jeg er hoppet med på WoW vognen sammen med clanen

-
Originally posted by recruit
Jeg synes sku at det spil er lidt for meget.
Tror ikke at det er noget som fanger mig i det lange løb. (Men det sagde jeg jo også da BF2 udkom) Savner sku lidt Gameplayet fra JO og BHD.....Uhm... Hva hed/hedder du på JO..?

-
Originally posted by xt0m
Uhm... Hva hed/hedder du på JO..?

Da jeg spillede JO/BHD hed jeg Recruit ¥DEK¥™
I dag spiller jeg stadig i DEK. Men nu er det jo BF2 vi spiller...
-
Haaber bare UK.D fortryder sit skifte til WoW. Jeg ved at de andre helst saa Novalogic udkom med JO:2 - men det ser jo ikke ud til at det sker, inden for en overskuelig periode.Well, nu fik du lidt uddybende kommentarer med på MSN også jo
..Jeg gad også godt se JO:2 komme, men altså seriously, den har været på vej for længe - de smider den jo nok i beta på NovaWorld ligesom med Escalation dengang?QuoteOriginally posted by recruit
Da jeg spillede JO/BHD hed jeg Recruit ¥DEK¥™
I dag spiller jeg stadig i DEK. Men nu er det jo BF2 vi spiller...Hmm, DEK tagget har jeg da set rundt om..

Er selv eks-ym-* og senest NEF**.. (*Yorkshire Mafia, **Nordic Elite Forces)
-
DEK?
Heh, dem kender jeg ihvertfald fra BHD, og har vidst ogsaa spillet sammen med jer gutter i Escalation - Mener endda jeg kan huske dig.
Startede ud i UK.D, flyttede senere til KIA. (jeg blev i JO, mens UK.D flyttede til BF2), og til sidst GI. Spiller dog med UK.D igen, her efter jeg flyttede til BF2 ogsaa.
-
BF2142 demoen er udkommet???
FINALLY
den skal da hentes efter jeg kommer hjem fra Prag