S: Nyere Computer - Update

  • Hey Tweakere! Eftersom jeg er startet på gymnasiet efter ferien, har jeg mere brug for en bærbar computer end en god stationær.


    Det drejer som om en Amd64 3000+, hbo 400


    2048 Crucial ballistix pc 3200 hbo 650 pr sæt


    Leadteak 7800GT hbo 1100


    Asus A8N Nforce 4 Sli bundkort hbo 400


    Maxtor 200GB Harddisk hbo 300


    Msi dvd-drev hbo 75


    400Watt chill innovation hbo 150


    Kabinetet er et sort tower med blåt lcd display foran. bud, det er noget skrammel :p


    17 tommer acer tft faldskærm. Der er desværre et par tordenfluer på indersiden af skærmen, som ellers er rigtig lækker og ikke har nogle pixelfejl så vil mene en 6-700 er rimelig for den. Det er en http://www.edbpriser.dk//Products/Listprices.asp?ID=105114


    Logitech tastatur og nogle andre småting.


    Der er kvittering med til næsten det hele så vidt jeg husker, og alt fungerer helt perfekt! Spørg endelig.


    Havde håbet på at skrabe små 4-5000,- sammen, da jeg kan købe en bærbar for de penge. At sælge den samlet vil jeg naturligvis foretrække, men bud på løsdele accepteres også, hvis jeg kan komme af med hele skidtet.


    Jeg sender lige så snart jeg kan se pengene er gået ind på min konto og jeg bestemmer naturligvis hvor vidt jeg vil sælge eller ej.


    UPDATE:


    dMITIJ: maxtor harddisk 300kr pp


    ostermark:: CPU, Psu og DVD drev 600 Afhentet.


    Green: Gfx og Mobo 1400kr. pp


    Xecuter: Rammene.




    Happy bidding og ot frabedes :)

  • Maxtor 200GB Harddisk hbo 300


    link? :clap:

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Desværre Green, du må lidt højere op ;)


    Begge dele er fra foråret og der er ikke sket nogen som helst former modificeringer på dem.


    Der er helt sikkert kvit på motherboard og mener os der er på gfx. skal lige have tjekket.

  • Quote

    Originally posted by ostermark
    jeg er interesseret i din cpu... hvilken stepping er den?


    Kan jeg kun finde stepping ved at kigge på cpuen? Troede jeg kunne finde den i cpuz eller lign hehe.


    Der er kvittering på:


    1 sæt af rammene, mener os jeg har på det andet men kan ikke lige finde den.


    Skærmen.


    Cpuen.


    Harddisken.


    Bundkortet.


    Kabinettet.

  • jeg ville bare vide om det er en 0.9 micron processor men det er det vel når det er winchester.


    jeg vil godt byde 600 for CPU PSU og DVD drev afhentet hos dig

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Quote

    Originally posted by EcoPa
    hvor mange pixelfejl er der på skærmen? og hvor henne?


    //Out - EcoPa



    Der er ingen pixelfejl så vidt jeg kan, men der sidder desværre nogle tordenfluer under skærmen fra i sommers >:[ Det er mest ovre i venstre side, mens også nogle lidt spredt. Man ligger ikke mærke til hvis man gamer eller ser film, mest hvis du har noget med en lys baggrund, word eller lign.


    Ostermark, det er noteret. Det er en 0.9 micron

  • Det drejer som om en Amd64 3000+, hbo 400


    2048 Crucial ballistix pc 3200 hbo 650 pr sæt


    Leadteak 7800GT hbo 1100


    Asus A8N Nforce 4 Sli bundkort hbo 400


    Maxtor 200GB Harddisk hbo 300


    Msi dvd-drev hbo 75


    400Watt chill innovation hbo 150


    Kabinetet er et sort tower med blåt lcd display foran. bud, det er noget skrammel :p


    er det noget der ligner 2900 kr samlet? Og hvad sidder der af CPU køler?

  • Quote

    Originally posted by Elmdulf
    Desværre Green, du må lidt højere op ;)


    Begge dele er fra foråret og der er ikke sket nogen som helst former modificeringer på dem.


    Der er helt sikkert kvit på motherboard og mener os der er på gfx. skal lige have tjekket.


    okay.. det var mest bare lige for at få noget igang.. men der er ikke nogen der bar budt på det ud over mig ser det ud til...




    Jeg går lidt højere op og siger 1400pp for:


    GFX og MOBO



    Green



    EDIT: Kører tråden andre steder end her??


  • Vil gerne en smule højere op (: Cpu køleren er en normal box køler, men har faktisk en hyper6 liggende, der venter på at blive solgt ;)


    Green, det er noteret! '


    Tråden kører ikke andre steder!