Indlæg af optix

    Hej søger et stort AGP grafikkort, gerne et X1950 pro, gt eller lignende


    Evt bytte med en god prof. makita akkuboremaskine med 2 akkuer + lynlader, i kuffert, som udgår lidt mere værdi et sådan grafikkort.

    Det drejer som om en Amd64 3000+, hbo 400


    2048 Crucial ballistix pc 3200 hbo 650 pr sæt


    Leadteak 7800GT hbo 1100


    Asus A8N Nforce 4 Sli bundkort hbo 400


    Maxtor 200GB Harddisk hbo 300


    Msi dvd-drev hbo 75


    400Watt chill innovation hbo 150


    Kabinetet er et sort tower med blåt lcd display foran. bud, det er noget skrammel :p


    er det noget der ligner 2900 kr samlet? Og hvad sidder der af CPU køler?

    Hej da min nuværende PC ikke kan klare nogle af de nyere spil længere, søger jeg efter en anden. Og I her inde skifter vist jævnligt til det aller nyeste, skulle der vel være chancer for at finde en mellem hurtig PC, uden skærm, tastatur eller mus, det har jeg.


    Primært er det det jo CPU, bundkort of RAM jeg mangler hurtigere, og evt uden grafikkort for mit nuværende 8x AGP kan lidt endnu. Men ellers et komplet kabinet med indhold vil også være en mulighed.


    Størrelse på CPU mininum en AMD Barton 2500 og så op til en anelse større, sådan der omkring, kommer jo an på hvad I har?


    Ikke noget mærke PC som IBM, Compaq, HP, og jeg foretrække AMD fremfor Intel.

    Quote

    Originally posted by Fragman
    stop tud...folk gider ikke købe det herinde længere er den vel ikke, ingen grund til at svine folk til fordi du er sur.


    Jeg er bare forundret over mange af jer, hvor dygtige I er med flotte PCer og diverse kreative løsninger inde i kabinet.
    Og giver så mulighed for at udvide tekniske evner på et andet område med teknik, som kan bruges med PC udstyret.


    Så det er et fair tilbud og mulighed for at bytte med andet.

    Det vil sige en stols historie er vigtigere for jer, end teknikken, og hvor smart og fiks man kan bruge teknikken?


    Hvad står IMO for?


    300 kr er for lidt for den gode teknik. Har kostet over 10000 kr som nyt og uden stol, der er jo avanceret styring på, hvis man skal dreje rundt, kører den ene motor fremad og den anden motor bak. Alt sammen meget trinløst.


    Jeg laver den om til et hæve/sænkebord med tilt, og skrivebordet kan selv
    kører rundt.


    Sjovt at I kan være så kreative med sammensætning at EDB udstyr med diverse lys, vandkøling og andre finesser, men så ikke på andre områder. 8o

    Det er teknikken i den som er værdi, og kostbar, derfor en fair pris.
    Det står jer jo frit for at ændre udseende til hvad I vil.


    Hvordan skulle den have set ud jeres jeres øjne for at være lige en luksus edb el kontorstol?
    Interessen er der jo....

    Sådan kan det være forskelligt hvor teknik bliver brugt henne. B&O Tv med drejesokkel er jo et hit, så man netop ikke får motion. Samt elektriske rullegardiner.
    Så denne stol kan jo køre rundt, hæve sænke sig, tilte vinklen. Og hvis I er lidt fikse til edb kan den nok også programmes til at køre rundt. Så den sælges som en god stol, sjov, med tekniske muligheder. ikke for at det skulle være en nødvendighed.
    Det var mening I skulle se muligheder, og I ikke lige havde sådan en selvkørende kontorstol.


    Men der måske ikke med trådløst programmering i jer? Var det kun den gang med Commadore og Amiga det var sjovt at programmerer?

    Der er jo et stigende marked for lænestole med elmotore i, senge med adskillige motorer i til at justerer sengen i den ønskede form. Hæve og sænke bord med meget mere.


    Og denne stol har jo også de tekniske finesser indbygget. Så hvor og hvad den har været brugt til er jo ligegyldig. Stolen er hvad man gør den til, alt virker, men kan friskes lidt op, til jeres formål.
    Prøv at se om I kan købe en lignende "direktør" specielt lige med alle de funktioner i som denne stol har. Så får I nok ikke den for under 15000 kr.


    Så synes det er et fair tilbud jeg har givet. til 2000 kr, eller bytte med barton 2500 PC.

    Ja det kan man godt. Har nogle fine 4" hjul, hækspoiler fra en lille speedbåd. Antenne hvilken type ønsker du, har 5 forskellige at vælge imellem. Men ekstra udstyr er mod en merpris.


    Men mangler rævehalen, den må du prøve at skaffe et andet sted.


    Hvad byder du da?

    Sikke en interesse der var i starten.
    Havde I forventet anderledes?


    Man sidder godt i den, og sjovt at køre rundt i, styres med joystik en som vennerne ikke har.
    I kan jo friske den op med lysdioder eller hvad I synes, så den får lidt mere hitech look.


    Hvad byder I?

    Hej



    AMD Duron 800 Mhz med køler cooler master på bundkort
    64 MB SDRAM pc 133
    både lydkort og netkort indbygget i bundkort.



    P3 650 MHz
    bundkort med indbygget Matrox grafikkort og lydkort
    Mangler dog SDRAM til den PC100



    AMD K6 233 MHz


    Alt virker


    Var det noget?

    Hej har taget 3 billeder, og uploade på dit link.
    Kan I/jeg se hvor de så ligger henne?
    Hedder elstol1.jpg elstol2.jpg elstol3.jpg


    har også sendt dem på dk.binaer , men synes ikke de synes endnu. ?

    "luksus" EDB el køre kontorstol


    24 V elkørestol, med el tilt, op og ned, ("luksus" sjov kontorstol) Styres med joystik
    Vil du have en el køre kontorstol som vennerne ikke har, er her muligheden.
    Betræk lidt falmet (du kan sætte en bilsædebetræk på hvis du vil), men teknik OK, nypris ca 10000 kr sælges for 2000 kr
    Eller bytte med PC/PC dele som CPU, RAM, bundkort omkring størrelse som AMD Barton 2500


    Torben


    Tbornholm@yahoo.dk

    Er på Bornholm. Bare et rimeligt bud, eller måske har du noget andet at bytte med, så er det også fint. Måske en HD, eller noget helt andet.


    Har desværre ikke messenger.