World Trade Center

  • Så World Trade Center i går og for fanden den var kedelig...


    Jeg er personligt ligeglad hvor "Realistisk" den er.. jeg gik/går i biffen for at blive underholdt og det bliv jeg sgu ikke.. jeg vilde hellere ofre lidt realisme for noget mere underholdning.. for min skyld kunde de have omskrevet histiorien så det var 2 drager der angræb WTC og så spiste nogle politifolk osv.. måske fp en terminator agtig gut til at nakke dem med en hjemmelavet atom bazukka... vilde det have været realistisk og tro til de virkelige hendelser? nej da.. vilde det have været underholdende? HELL YEAH!!! hehe...


    Personligt syndes jeg det var langt mere underholdende at se WTC blive ramt og styrte i jorden Live på CNN i 2001.. og denne film er jo i virkeligheden ikke andet end en langtrukken hulkefest.. føj... ZzzzZZzzzzZ


    Fed7haS


  • Hvad havde du da forventet?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Ej :ohmy:


    Nu må vi se om jeg har samme opfattelse når jeg skal se den på lørdag..


  • :D
    Klasse anmeldelse, nu er jeg ihvertfald helt overbevist om at jeg ikke skal se WTC.

  • Filmen er baseret på den virkelige hændelse, og om hvordan personerne oplevede det..
    Filmen er jo ikke en lang udstækning om hvordan flyet ramler ind i WTC..


    Man ser det hele fra nogle personers side af, hvor man følger dem rundt osv.. Man får at vide hvor lidt info politiet får, og hvor lidt alle egentlig ved hvad der sker.


    Hvis man vil se filmen, skal man måske være opsat på at se en film om virkeligheden, og ikke en actionfilm..


    Man oplever hvordan folk reagerer, og ikke så meget med det at tårnene styrter sammen.


    -Jeg ville da gerne se den, uden tvivl..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb


  • Jah lige præcis. Derfor glæder jeg min enormt meget til at se den i aften :D

  • Quote

    Originally posted by Angel-Lover


    Jah lige præcis. Derfor glæder jeg min enormt meget til at se den i aften :D


    Nå hvordan var den så?
    Mine forældre har lige været inde og se den, og de var ret enige i hvad Fed7haS skrev.


  • Klart du bliver gevaldigt skuffet, hvis du går ind og forventer en stor stilet action-film hvor du tilmeld kan blive underholdt af sjove vitser og hvad nu ellers der fornøjer dig. Hvis du havde undersøgt sagen lidt inden du betalte for at se filmen ville du nok have opdaget hvad det var for en film.
    At du så tilmeld synes det var underholdende at se WTC styrte i jorden d 9/11-2001, siger vel bare noget om din form for "humor"..

  • Quote

    Originally posted by Marquis


    Klart du bliver gevaldigt skuffet, hvis du går ind og forventer en stor stilet action-film hvor du tilmeld kan blive underholdt af sjove vitser og hvad nu ellers der fornøjer dig. Hvis du havde undersøgt sagen lidt inden du betalte for at se filmen ville du nok have opdaget hvad det var for en film.
    At du så tilmeld synes det var underholdende at se WTC styrte i jorden d 9/11-2001, siger vel bare noget om din form for "humor"..


    Jøses, der er da ingen grund til sådan en "humor" sviner. Han siger jo bare at filmen ikke var spor underholdende, ikke at han sad og grinte da han så WTC styrte sammen. Slap dog af.
    For øvrigt fejler filmen da lidt hvis man kun kan blive underholdt af den ved at forvente det rigtige. Man skal sgu da ikke "undersøge sagen" sagen inden man tager ind og ser den for at blive underholdt.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Nå hvordan var den så?
    Mine forældre har lige været inde og se den, og de var ret enige i hvad Fed7haS skrev.


    Jeg synes personligt at den var ganske udmærket. Og må indrømme at der altså kom en enkelt tåre, men jeg synes nu ikke at det ligefrem var nogen tøsefilm :P


    Jeg havde lidt forventet at man så flyene flyve ind i tårnene, men synes nu at den var helt okay alligevel. Skuespillerne var også helt okay :) Så den kan du roligt tage ind og se.

  • Kan se at nogle folk tror jeg ikke kunde lide filmen pga. manglende information om hvad jeg gik ind til.. og det er alså ikke tilfældet.. jeg vidste 100% hvad jeg gik ind til.. en autentisk skildring af 2 politifolk og deres pårørende den 11 september... Men der var jo ingen grund til at gøre den enormt kedelig.. det er jo blevet bevist før at man godt kan lave autentiske film uden at det bliver kedeligt.. Efter min mening var WTC's største problem tempo... filmen snejlede sig afsted uden at have noget klimax eller regtigt moment..


    Vilde sgu have været bedre hvis de hade skildret begivenhederne set fra personerne på øverste etager af Tower 1 og 2... Det hade givet dem mere kunstnerisk frihed (da ingen jo 100% ved hvad der skete der oppe) og man kunde have lavet den mere stresset og klaustrofobisk...


    Men igen det er jo et spørgsmål om smag.. men jeg syndes personligt at den var et "none event".. glemt 1 sekund efter rulletexterne rullede...


    Fed7haS

  • Jeg har ligeledes set den.


    Så den da jeg var i New York her i sommers..


    Syntes filmen er rigtig rigtig god...


    Meget af det jeg oplevede under og efter filmen var mere de mennesker der var i bio udover mig..


    Det var virkelig rørende at være omringet af folk der alle begynder at græde og forlade bio i gråd da man ser tårnene styrte sammen. Det gav virkelig mig den ekstra opfattelse af hvordan de VIRKELIG har det derovre. Det var slet ikke sjovt at være "tilskuer" til.


    Selve filmen syntes jeg er lavet godt. Ikke den bedste jeg har set, men helt sikkert en jeg skal se igen..


  • Det ville jo ha været en temmelig kort film, da de jo bare hoppede ud af vinduet..
    Udsigten ville da være flot et kort øjeblik, meeeen.. :P


    Og til Gicls, det er helt sikkert noget helt helt andet at se den med nogle mennesker som har været pårørende til nogle personerne i tårnene, eller nogen som "bare" oplevede det live. I det tilfælde ville filmen i hvert fald gi' en hel anden mening, end når man sidder og ser den med en bunke Københavnere her hjemme.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • Undskyld jeg bringer en "gammel" tråd på banen igen.
    -Men..


    Har lige set United 93, og hvis nogen synes at WTC var kedelig, så var det måske en ide at sætte sig og se denne film.
    Den får 10 ud af 10 negle her fra.. For havde ærlig talt ikke meget negl tilbage efter filmen.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb