QuoteOriginally posted by Angelus
det er også en rigtig Tøse film WTC
Hvorfor mener du at det er en tøse film? Filmen har jo en sand historie og er bygget på noget som vi alle husker..
det er også en rigtig Tøse film WTC
Hvorfor mener du at det er en tøse film? Filmen har jo en sand historie og er bygget på noget som vi alle husker..
QuoteOriginally posted by KarGa
Hvorfor er det unfair?vi ka sagtens blive enige om at de måske godt ku ha givet dem mere... men da det ikke er dem der har lavet filmen, så syns jeg ikke man ka sige det er unfair... Nå men det må blive i en anden tråd
Kan ikke lade være med at citere dig
Mener blot hele overskudet skulle gå til de berørte af denne tragedie. Ikke noget nogen burde skulle tjene en masse penge på.
QuoteOriginally posted by Macimuz
Kan ikke lade være med at citere dig
Mener blot hele overskudet skulle gå til de berørte af denne tragedie. Ikke noget nogen burde skulle tjene en masse penge på.
Helt enig selv om det ikke burde stå her i denne tråd ..
Syntes ikke man skal lytte for meget til anmeldelserne !
syntes mange gange man får dårlige forventerninger i forhold til filmen hvis man ser anmeldelserne først !
Har da set nogle film der har fået dårlige anmeldelser som jeg syntes var gode
Men tøse film ... argh syntes nu ikke død og ødelæggelse er noget for piger hehe
Så skulle det da mere være supervoksen eller noget i den stil
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Greeneyeddevil
syntes mange gange man får dårlige forventerninger i forhold til filmen hvis man ser anmeldelserne først !
Men tøse film ... argh syntes nu ikke død og ødelæggelse er noget for piger hehe
Lige mine ord!
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Greeneyeddevil
Nu handler den jo ikke om død og ødelæggelse som sådan, men er derimod en følelses ladet historie om 2 politi-mænd der bliver fanget i ruinerne.
Klart tøse-film i mine øjne.
QuoteOriginally posted by Angel-Lover
siger ikke den ikke er go, har set den, og jeg brød mig ikke om den... syntes den var dårlig, men alle de piger jeg kender der har set den, var vildemed den og sad og tudet... der fra mine ord kommer
siger ikke den ikke er go, har set den, og jeg brød mig ikke om den... syntes den var dårlig, men alle de piger jeg kender der har set den, var vildemed den og sad og tudet... der fra mine ord kommer
Okay.. alle har også ret til at have deres egne meninger ..
Jeg vil personligt aldrig give penge for at se den.
Har meget forudindtagede meninger omkring den. Er sikker på det er en gang amerikansk "se-hvor-synd-det-er-for-os" film! Ikke fordi det ikke var en kæmpe katastrofe i sig selv, men det bliver bare alt for sentimentalt, kvalmt og selvmelident. Og så er der oven i købet nogen der tjener en masse penge på katastrofen. Top dollar
Men jeg er heller ikke så meget for USA i forvejen
QuoteOriginally posted by AtoM!C
Jeg vil personligt aldrig give penge for at se den.
Har meget forudindtagede meninger omkring den. Er sikker på det er en gang amerikansk "se-hvor-synd-det-er-for-os" film! Ikke fordi det ikke var en kæmpe katastrofe i sig selv, men det bliver bare alt for sentimentalt, kvalmt og selvmelident. Og så er der oven i købet nogen der tjener en masse penge på katastrofen. Top dollar
Men jeg er heller ikke så meget for USA i forvejen
Det er jo oz synd for dem? men som jeg sagde før.. alle har hver ens mening.. Jeg er nu spændt på at se den.. og vil nu gerne give penge for det
Det er jo oz synd for dem?
men som jeg sagde før.. alle har hver ens mening.. Jeg er nu spændt på at se den.. og vil nu gerne give penge for det
Jeg synes det er mere synd for alle de mennesker som USA selv har dræbt rundt omkring i verden
QuoteOriginally posted by BukkeMand
Har oss læst adskillige steder at WTC-filmen er skod, desværre. Selvom Oliver Stone ikke har verdens bedste filmliste bag sig, men hvordan kunne han finde på at skænke Nicolas Cage hovedrollen ? Det er jo næsten som at skyde sig selv i foden
Det er nice at jeg kender ejerne af Tønders biografer
Oliver Stone har da en lang række storfilm bag sig. Han er en af de mest respekterede instruktører/producere i verden.
Jeg er enig i at Nicolas Cage måske ikke er det oplagte valg (jeg er heller ikke selv særlig vild med ham), men i de klip jeg har set fra filmen klarer han det faktisk ret godt.
Til gengæld kunne jeg forestille mig at filmen godt kunne grænse til det kvalmende med hensyn til "amerikanskhed".
- Anders
Det skal vist snakkes om i en anden tråd ?:P
QuoteOriginally posted by dna
Oliver Stone har da en lang række storfilm bag sig. Han er en af de mest respekterede instruktører/producere i verden.
Jeg er enig i at Nicolas Cage måske ikke er det oplagte valg (jeg er heller ikke selv særlig vild med ham), men i de klip jeg har set fra filmen klarer han det faktisk ret godt.
Til gengæld kunne jeg forestille mig at filmen godt kunne grænse til det kvalmende med hensyn til "amerikanskhed".
- Anders
Hmm.. nu må vi se Kan jo skrive på søndag efter jeg har set den
..
Det skal vist snakkes om i en anden tråd ?:P
Maybe, ville bare lige give min mening med
Hmm.. nu må vi se
Kan jo skrive på søndag efter jeg har set den
..
Ja gør det. Så får vi da et førstehåndsbud.
- Anders
QuoteOriginally posted by AtoM!C
Maybe, ville bare lige give min mening med
hehe okay
Ja gør det. Så får vi da et førstehåndsbud.
- Anders
Jah det er jo det ..
- Anders
Ahh, han tabte vidst lidt med sin første rigtige store film, nemlig Alexander.
Jeg synes de begge er crap, alt for hollywood'ske..