Netparty i Sønderjylland

  • hvilket så også ændrer på internettet formodentligt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Så er siden færdig og klar til brug http://www.testplads.dk/knet-tweak/



    For at slå ting fast med syv tommer søm bliver der et Party jeg ligger i forhandlinger omkring lokalerne så var sikker på at møde en stak tweakers til KnwT #01 :D

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • der er godt nok blivet lavet en del om + det koster 100kr nu og man ska overeføre pengende det tror jeg så ik mine venner vil så hellere betale ved ingangen dog lyder 17xkr vilt bare fordi man betale på en anden måde.
    Hmm vil lige se hvor mange der melder sig til først ;)
    Du har glemt at skrive hvor hurtig net der er :)

  • 150 ,- DKK ved indgang..
    Regner med at der enten bliver 10/6 elle 8/4 internet!!

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • mojn, måsker kommer jeg og slæber nok 4-5 personer med, hvis det bliver til noget, det er heldigt at det lige passer med at vi skal på skole i sønderborg igen ;P

    -E6600
    -Abit AW9D
    -Corsair pc5400c4
    -1X WD raptor 36GB..
    -2X Seagate 7200.10 250gb
    -ASUS 7900GT TOP 570:800
    -Thermaltake Armor + Bigwater

  • hehe mojn med jer i er alle velkommen se på hjemmesiden hvordan i tilmelder jer http://www.testplads.dk/knet-tweak/


    MVH. Kasper KneT crew

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • Jeg kan ikke sige andet end jeg er utrolig skuffet over tilmeldingerne fra bruger fra tweak, håber der kommer væsentlig flere her det næste døgns tid.


    tilmeld dig her http://www.testplads.dk/knet-tweak

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • Quote

    Originally posted by ramses_1109
    Jeg kan ikke sige andet end jeg er utrolig skuffet over tilmeldingerne fra bruger fra tweak, håber der kommer væsentlig flere her det næste døgns tid.


    tilmeld dig her http://www.testplads.dk/knet-tweak


    Nu er det jo ikke ligefrem fordi planlægningen af det har lagt op til, at man skulle skynde sig at tilmelde sig. Det hele virker som en hovsaløsning der ikke er ordentligt gennemarbejdet. Jeg har selv arrangeret en del computerparties, og det er ikke noget man bare gør med den ene arm bundet på ryggen.


    Men helt klart et godt initiativ - det er bare ikke altid nok til at få folk til at tilmelde sig ;)

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Nu er det jo ikke ligefrem fordi planlægningen af det har lagt op til, at man skulle skynde sig at tilmelde sig. Det hele virker som en hovsaløsning der ikke er ordentligt gennemarbejdet. Jeg har selv arrangeret en del computerparties, og det er ikke noget man bare gør med den ene arm bundet på ryggen.


    Men helt klart et godt initiativ - det er bare ikke altid nok til at få folk til at tilmelde sig ;)


    Tjah det kommer jo an på. Man kan nok godt regne med at der kommer folk der kan tingene. Noget af det der ofte er noget med er feks netværk. Skal nok være en som kan det. Jeg er feks ikke typen der gider spille 48 timer i streg, jeg regner bestemt med at skulle rundt og sniksnakke lidt osv. Det letter presset på en del ting.
    Det eneste jeg synes der er er at der bliver lovet en del her uden at der umiddelbart er noget at bakke det op med - feks med hensyn til lokaler og net :)

  • Der kommer en prof og sætter hele netwærket op.
    prisen er steget fordi jeg nu skal betale leje for lokalerne skulle jeg ikke før plus en masse andre små udgifter...
    Den eneste grund til at lokalerne ikke står på endnu er pga. vi stadig ligger i forhandlinger med pris, net osv.

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • Quote

    Originally posted by ramses_1109
    Den eneste grund til at lokalerne ikke står på endnu er pga. vi stadig ligger i forhandlinger med pris, net osv.


    Sådanne ting skal jo ligesom være på plads før man kan tillade sig at "brokke" sig over manglende tilmeldinger ;)


    Og igen, der er intet i vejen med initiativet, du er bare nødt til at vise forståelse for, hvorfor folk evt. ikke har tilmeldt sig endnu.

  • personligt så venter jeg på at få at vide om det overhovedet er muligt for mig at få fri om fredagen til det.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Sådanne ting skal jo ligesom være på plads før man kan tillade sig at "brokke" sig over manglende tilmeldinger ;)


    Og igen, der er intet i vejen med initiativet, du er bare nødt til at vise forståelse for, hvorfor folk evt. ikke har tilmeldt sig endnu.


    præcis!


    det er i hvert fald min undskyldning for ikke at have meldt til endnu..;)

    Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

  • Der er et andet Lan i sønderborg hvor der stadig er masser af plads..


    http://zerocontrol.dk/


    det kunne være en mulighed.. jeg personligt skal med..

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-