Mus kan ikke lide ost.

  • åååh nej, det kan ikke passe 8o


    :P ej, men sjovt at det i så lang tid har været ost der har været musens livret når det i virkeligheden er søde sager...
    Ved faktisk ikk hvem der startede med at tro at mus ku li ost, for en ting er helt sikkert og det er at det nok ikk er musen der har selv sagt det ;)

  • Hvorfor bruger de ikke tiden på noget fornuftigt?


    Jeg er da fuldstændig ligeglad med om musen ikke kan lide ost og tror ikke jeg er den eneste. :razz:


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Hvorfor bruger de ikke tiden på noget fornuftigt?


    Jeg er da fuldstændig ligeglad med om musen ikke kan lide ost og tror ikke jeg er den eneste. :razz:


    Det jeg godtnok også.


    De forsker i alt muligt underligt.
    ________________________________


    Der er så mange skrøner om alle mulige ting og så mange ting man bildte børn ind i gammel dage, så det skulle ikke undre mig de ikke kan lide ost.

  • tjaa... - her hjemme har det altid virket upåklageligt med spegepølse..

    Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Hvorfor bruger de ikke tiden på noget fornuftigt?


    Jeg er da fuldstændig ligeglad med om musen ikke kan lide ost og tror ikke jeg er den eneste. :razz:


    Nej, så længe du bor et sted hvor musen ikke bryder sig om at komme ind. Men hvis man bor et sted tæt på skoven, vil musene prøve at komme indendørs inden vinter for at overleve. Og hvis du lægger ost i mussefælden, så fanger du ingen mus. Men hvis du lægger skinke, hasselnød, æble eller lign. så klapper fælden inden længe. 8o

    [SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

  • Quote

    Originally posted by Legolas


    Nej, så længe du bor et sted hvor musen ikke bryder sig om at komme ind. Men hvis man bor et sted tæt på skoven, vil musene prøve at komme indendørs inden vinter for at overleve. Og hvis du lægger ost i mussefælden, så fanger du ingen mus. Men hvis du lægger skinke, hasselnød, æble eller lign. så klapper fælden inden længe. 8o


    En ny Steve Irwin :finger: ?

  • Jeg ville ikke have det godt med at ha mit navn stående på den undersøgelse :))


    Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Hvorfor bruger de ikke tiden på noget fornuftigt?


    Jeg er da fuldstændig ligeglad med om musen ikke kan lide ost og tror ikke jeg er den eneste. :razz:


    Selvom undersøgelsen lyder dybt latterlig, så er den i det her tilfælde muligvis en smule interessant, men lige meget hvor uinteressant en undersøgelses konklusion måtte være, så er det tit man kan bygge videre på de teorier der er blevet fastslået ;)


    Bare fordi man ikke er vildt interesserede i hva mus ka li, så ligger der sikkert interessante metoder bag undersøgelsen, som kan bruges til at bestemme andre ting - som muligvis er mere nyttige for nogle

  • I Januar i år, fik Danmarks Tekniske Universitet doneret verdens kraftigste mikroskop af A. P. Møller, til en værdi afnæstn 100 millioner kroner.


    Det vil være i stand til at se helt ned til 0,07 nanometer (1 nanometer = 1 milliondel af 1 mm), hvilket svarer til et halvt kulstofatom.


    Det jeg vil frem til er at selv med dét mikroskop, ville jeg ikke kunne finde min interesse for denne fuldstændigt ligegyldige nyhed. :)) :roller:



    Hvorfor bruger de englændere dog ikke sine sparsomme ressourcer på nogle mere fornuftige projekter... ? :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Sethos
    Hvad er så det næste,


    at månen ikke er lavet af ost og Pia Kjærsgård er en kvinde?


    Haha :D en af de bedre Sethos ;) Pia er og bliver en stærk kvinde :P

  • Quote

    Originally posted by DXC
    yay, mere tekst til http://www.ubrugelig.dk/


    Den side er jo en guldgrube af viden. Den skal jeg da bruge noget mere.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by dna


    Den side er jo en guldgrube af viden. Den skal jeg da bruge noget mere.


    - Anders

    ,



    Ja jeg syntes også der stod mange´interessante ting.


    Nu kan man jo heller ikke bare definere viden som ubrugelig.
    Tit er det et spørgsmål om selv at vide noget for at kunne se det relevante i det.