Boxer HVALP !!!

  • hey jeg søger, en boxer hvalp.


    gerne en tigerstriber, der behøves ikk være papirer på den.


    hvis i kender, en der har en hvalp som sælges så send mail til timtba(@hotmail).com (fjern () først :))
    eller hvis i ved hvor man kan købe en så skriv lige.



    mvh Teis... :)

  • hmm.. nu er det her jo ik Hundegalleri.dk ... hvilket nok ville være et bedre sted og efterspørge en hund af sådan race og afstamning..


    Må nok indrømme at man kan få mistanke om hvorvidt du egentlig burde anskaffe dig sådan en hund når du efterspørger den på et Hardware forum, virker lidt som om du ik helt er klar over hva du går ind til.


    håber virkelig du har sat dig 10000% ind i hvad den race kræver før du så meget som OVERVEJER at anskaffe dig en..

  • har jeg sat mig ind i :D og denne efterspørgsel på boxer'en er osse inde på hundegalleri men jo flere steder det står jo større chance for at finde en. og nej er ikk en eller teenager der bar vil have hund i en uge det her er noget jeg har tænkt på i meget lang tid, og har snakket meget min familie og venner, om det. så jeg mener det her 10000% sikkert. bar rolig, og det er ikke min første hund.

  • Jeg har lige ryddet lidt op i tråden. Har folk ikke noget relevant at poste, så undlad venligst at gøre dette.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Zalam
    http://www.dansk-kennel-klub.dk


    der kan du se hvilke kenler der er oprettede også kan du ringe og høre om de har nogen hvalpe.


    Dansk kennel klub har faktisk også en hvalpeliste, hvor du kan se om der er nogen der har hvalpe til salg i øjeblikket (hvis de har skrevet sig på).


    Ellers så kan du også finde ret gode hunde på dba.dk
    Bare husk at ta ud og besøg moren inden du køber noget, så du kan se hvordan hun er. Det er lidt vigtigt.


    Men dansk kennel klub har vist også en liste over hvad du skal sørge for at se på når du køber en hund.


    EDIT
    http://www.dansk-kennel-klub.dk/page.php?menu=424

  • hej ville lige sige at jeg har fundet, en boxer hvalp nu.
    så i må gerne henvede jer men er ikke sikkert jeg er intra
    og hvis i har nogen hundeting i ikke bruger mere kan det godt være jeg vil købe det