Indlæg af aigh!

    Du glemmer lige en ting!!


    Nature test er en hurtig test i 3DMark03 som ja, kræver meget.
    MEN det der er med ATI-Tool, er at den har et system som heater kortet op konstant, efter et system man endda selv kan bygge videre på hvis man har lyst. Men alt imens den heater op presser man kortet mere og mere, og det er derfor den skal køre i minimum en time, da det først er stabilt når det kan klare alle former for pres ;)

    Prey tog doom 3 motoren som SKABELON, og viderebyggede på den. Når jeg siger oblivion er svær at sammenligne med, er det fordi oblivion er en helt anden type spil, og derfor ville den selv samme motor i oblivion nok slet ikke du ordentligt i spil som prey, og omvendt.

    så længe at det er et nvidia, ja.. Men Coolbits´ test service ting den er ikke ordentlig, det eneste der virker ordentligt som test er scan for artifacts i ati-tool

    Han viser et billede af sin processor og ram, så tror mest det er performancen af systemet han tænker på, og måske lidt mindre grafikkortet ;). Men anyway, coolbits 2 er rigtig godt at gøre det med, ja, dog vil jeg anbefale ATi-Tool beta 25

    Sorry, jeg så det stod under. Nu er det jo en preoverclocket version, så du får nok ikke meget ud af det, men prøv dig frem! De preoverclockede versioner plejer aldrig at komme særlig meget mere op, men det er meget forskelligt mener jeg

    Det der er grafikkort Overclocking du snakker om.


    Hvis du vil overclocke din processor skal du gøre sådan her:


    Tjek din bios og led efter et sted hvor du kan ændre på det der hedder FSB. Jo højere den kommer jo hurtigere bliver dit system, men pas på, for højere frekvens giver mere varme, og det gør den mere ustabil og mere sårbar. Så hvis du har tænkt dig det helt store overclock, skal du nok lede efter noget bedre køling til processoren ;) Vandkøling er det bedste...

    Med den udvidede Doom 3 motor, er Prey et af de flotteste spil i verden. Men er det så flot det ligger sig i spidsen.


    Med 4x antialiasing og 4x image aliasing og alt på højeste detaljer på et 7900GT måtte jeg indrømme at jeg var solgt, for hold da kæft hvor er det flot....
    Men er det nu også flottere end resten af konkurrenterne?

    Okay....Når det så er sagt, så har jeg ikke lyst til at brænde det af.


    Det skal kunne køre i lang tid, da jeg til august køber min egen og giver denne til forældrene. Sætter hastigheden ned over det hele..


    Derfor sætter jeg den ligesom dit, 555 og 850.
    Jeg kørte en ATI-Tool med 555 og 900 og der var ingen gule prikker, så den bestod, men jeg vil væde på, at om en uge, ville den lige pludselig give fejl. Så jeg sætter den på 555 og 850 som standard.

    På ikke engang 5 minutter steg temperaturen til 74 grader :O Dog ingen artifacts endnu, nu hvor jeg endelig ved hvad det er :D


    Forstår stadig ikke hvorfor den ikk vil køre 570 i dag når den ville igår!
    Men, nu står den altså på 560 og 900, hvilket er yderst tilfredsstillende for mit vedkomne, da jeg stadig mener det er et godt OC...Vil prøve at hæve memory en smule på et tidspunkt, som jeg lovede.


    Men, 74 grader på 5 minutter...for meget?