Indlæg af MrKenny

    Quote

    Originally posted by Aerial


    Men igen ingen grund til at fylde sin comp med unødvendige programmer, når det kan klares uden ;)

    der vil jeg giver dig fuldstændig ret... jeg hader sådanne programmer over alt på jorden, programmer som fx history cleaner til IE og Half-Life CD-key changer... det er virkeligt lamt og så koster nogen af dem endda penge :rolleyes:

    Quote

    Originally posted by cla


    Hvor kunne man finde matrix hoppet henne????


    Og hva er speedhack?

    Prøv at søg på google kan ikke lige huske det på dette tidspunkt...

    Men det har jo ikke noget med selve programmet at gøre, det er jo administratoren af den side du vil lave et direkte link til der bestemmer det ;)


    nu kan det godt være det bare er mig men rigtigt freeware er der da copyright på??


    Jeg bruger mange freewares i stedet for shareware der er mange af programmerne der er mindst lige så gode... 8)

    hvis du ikke har en mappe der fylder 7,1gb, som du ikke ved hvad er... så ville jeg gætte på at det er en fejl i M$... men har du en mappe der fylder 7,1gb... så er jeg overrasket over at du ikke har slettet den endnu... det er jo sygt.. der er da ikke noget program der fylder 7,1 gb.. ikke nogen jeg har råd til da ;)

    hvis der er nogen stykker her inde (nok incl. mig selv) der lyder sure og totalt negative, så er der nok fordi at dette sker alt for tit til at man kan holde det ud ;) men bare rolig den næste der snakker om warez for det også at vide :] og måske blive tonen igen lidt skrappere men det er igen fordi man lige har forklaret en at man ikke må så er der en anden der gør præcis det samme igen og det bliver trættende i længden så at du måske fik nogen ikke så behagelige svar er ikke fordi at vi vil skælde dig ud personligt men genneralt dem der snakker om warez... :))

    Quote

    Originally posted by AlfeN
    JAMEN JEG ER JO NOOB!!!!


    tak for hjælpen i hvert fald... skal nok prøve at huske det til senere.

    tja dette ville vel være løgn at påstå andet ;) ej jeg skal nok lade vær... men det er jo svært at komme af med en vane :] men du burde vide bedre end at snakke om de "ting" her inde...

    okey nu ved jeg hvad der er galt... du kan ikke se vi siger det for at h-j-æ-l-p-e dig... ikke for at stikke, melde (eller hvad du nu vil kalde det) dig... vi vil jo bare fortælle dig det nok ikke er så smart gjort...

    Jeg kan virkelig ikke fatte at der stadig bliver snakket om warez osv... argh jeg tror jeg får dårligt hjerte af det her.. ikke bare lave du en kæmpe brøler, men du vil ikke indse det... dette er et offentligt forum, hvis det skulle ske at nogen fra apg eller en anden form for underudviklede folkefærd, så skal tweak.dk udgive din ip til politiet.. jeg siger ikke dermed at der vil ske noget, men du lader vel heller ikke et lille barn løbe med sakse ;)