Crossrealm Battlegrounds - YEAH!

  • Hvad kan man sige? Det virker, det går pokkers stærkt og det er pisse skægt! Ikke de sædvanlige røvhuller man er i mod! ;)


    Men det beviser blot to ting. Horde's er overpowered i stor stil... alle jeg har været i, har været domineret af hordes, både WSG og AB ... og ved at mange af mine venner i forskellige lvl ranges har samme indstilling.


    Anden ting det beviser er, at Alliance ikke har en skid team-work. Hvad fanden sker der? G1 attack, g2 def, og de fatter stadig ikke noget... g1 st, g2, lm, g3 gm - hvad sker der? NADA! Alle går efter ST og der efter står de bare og glor... x|


    Det første en ally gør hvis han ser nogle hordes og de er outnumbered- trækker sig tilbage! I stedet for at tage kampen op, og få nogle tæsk, men stadig få horden smidt ned i health, så der kan komme en anden ally og jorde resten af ham, men næ nej.


    Men ellers, et kanont initiativ fra Blizzard! Så må vi alle bare til at få lavet nogle Horde pvp twinks, så vi også kan få følelsen af at pwne i bg's.... ;)

  • Quote

    Originally posted by fookhar
    Der er over fem millioner WoW-abonnenter og så sidder du og skærer samtlige hordes og alliances over en kam, ret svært at tage seriøst.


    Ikke alle... men generelt... og det er både horde og ally folk som siger det...


    Quote

    Originally posted by Deef
    Lyder som om du trænger til at spille lidt horde, de taber nu også. ;)


    Ja - vi vandt faktisk over dem i går... 10 mod 4 xD


    De taber også ja, men det er sq begrænset hvor tit... :)


    Bare i bg chatten sidder folk og piver over ally samarbejde, og prioriterer overfor folk HVORFOR hordes vinder - fordi de kan finde ud af at gå i deres teams...

  • Ret ligegyldigt hvad folk, som du har læst om, spillet eller snakket med, siger, du kan stadig ikke konkludere at det er sådan, udelukkende efter egen erfaring. På min server var der flere måneder, hvor Horde kun vandt AV et par gange i måneden. Det kommer udelukkende an på hvor gode hold, de forskellige servere har.


    Hvordan er horde overpowered?

  • jeg bliver nok også nød til at sige på vores server efter crossreal bg´s er startet, der er det meget lige med hvem der vinder, og i AV der finder alliance altid, og premaid groups er der ingen horde der har en chance når vi tager på guild-tur i battleground, hvilket forøvrigt gør det rigtig sjovt, og det er stensikker honor :)


    men før patch 1.12 der ville jeg sige der ownede horde også rimelig groft i ab, WSG men de vandt aldrig AV.
    og jo jeg ville nok godt give dig ret i at horde (tidligere) har haft et overtag i forhold til alliance, især i AB og WSG, min påstand er at horde ofte er i undertal på serveren (er de på stort set alle servere) og derfor havde de også før patchen sjældent ventetid for at komme ind, ergo fik de kørt mange flere battleground igennem, og fik derved mere træning.
    derudover kommer en jeg nok godt kan blive høvlet lidt ned på, men tror mange horde synes de mangler Paladin, end-game, og man kan jo også se hvis man kigger rundt det er alliance guilds, der er klart længst i PVE, og jeg tror mange der spiller horde synes det virker lidt håbløst for dem, fordi de ikke har paladinen, alle hans blessings, de gør altså rigtig meget i PVE.
    selvfølgelig raider de stadig, men tror mange hordes bruger mere tid på pvp end pve.
    it´s just a thought ;)

  • Tror bare horde tager pvp mere seriøst end alliance, sådan meget generalt set.. Tror sagtens alliance ville kunne vinde, de tager sig åbenbart ikke nok sammen, har vundet utallige kampe i bg med pugs, og andre noob grupper, hvis alliance tager sig samme har man sgu ingen chance i en pug.. :P

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Spillede lige lidt wsg i går, for første gang siden crossrealm, og det var bare fantastisk, ventede ikke i over 1 minut i nogle af de 5 jeg nåede,
    og vi vandt alle sammen ret over bevisende, 3 af dem blev 3-0. (spiller Horde) tror kun der var 1 af dem som varede mere end 20 min...

  • ..


    Der er monster vente tid på Al Akir. ~23 minutter i AV efter kl 6 om aftenen. og 13 minutter på AB. hele dagen :(


    Det stinker, men til gengældt pwner vi stort set alle hordes - med mindre der er Darkstorm fra alakir eller den anden store guild fra Warsong.

  • På Emeriss hvor jeg har min 60 warrior er der omkring 30 min ventetid for AV.


    Hvorimod på Sylvanas er der ca. 3 min på alle 3 BG's. :)


  • Sådan er det ikk på Shadow Moon :) Vi har crossrealm med Ravencrest, Earthen Ring, og nogle andre..
    Og de fleste der, er altså ikk retards :ph34r: En premade fra en af de 2 servers, tager højst 5-6 min. per BG :boxed:
    Men ok, de camper ved vores graveyard når de har alle baser.
    Perfekt team, alle sammen i samme guild, og er på ventrilo/team speak


    Syntes at Crossrealm PvP er meget bedre end det gamle system! Altid de samme premades, samme tactis, samme pwnage hver gang, 24/7..
    Kan også ske i Crossrealm, men der er også chancer for at de ikk er de samme, og ikk er premade!


    1-2 min. queue på alle BGs på Shadow Moon <3

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet 2 gange, sidst af Awokeneyes ().

  • Quote

    Originally posted by Jacob Hansen
    ..


    Der er monster vente tid på Al Akir. ~23 minutter i AV efter kl 6 om aftenen. og 13 minutter på AB. hele dagen :(


    Det stinker, men til gengældt pwner vi stort set alle hordes - med mindre der er Darkstorm fra alakir eller den anden store guild fra Warsong.


    Det er skidt.. I får smæk af russer? -.-
    Warsong, Drakthul, og Shadow Moon er fuldt med russer.

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."