[Hardstyle] Carnifex - Vampire (Final preview)


  • Gælder det os allesammen? For jeg tror ærligt talt jeg ved lige så meget om hardstyle "scenen" som du gør.


    Jeg halter måske efter på produktionssiden, men almen viden om de forskellige kunstnere og labels har jeg styr på.

  • Quote

    Originally posted by Vendetta


    Gælder det os allesammen? For jeg tror ærligt talt jeg ved lige så meget om hardstyle "scenen" som du gør.


    Jeg halter måske efter på produktionssiden, men almen viden om de forskellige kunstnere og labels har jeg styr på.


    hva er et label ? heh :boxing:

  • Vendetta: Tror nok han har ment at der er ikke mange herinde der kender til hardstyle verdene osv. Der er selvfølgelig nogle.. men ikk mange,.. Så har han bare antaget at de åbenbart ikk kender så meget til elektronisk musik :)

  • Quote

    Originally posted by Vendetta


    Du ka kalde det et pladeselskab .. Altså Scantraxx, Fusion records, Q-dance osv.


    kig lige en extra gang på min avatar :cheers: 80% af de indlæg jeg skriver i omhandler HS, det var skam bare lidt gas :crazyeyes: men fint svar for dem som ikke har helt inde i alle vores fagudtryk

  • Quote

    Originally posted by Firedog


    infected mushroom kan være længere om det og er nok de bedste :)


    infected er ikk engang af hardstyle genren. hva snakker du/i om? :S


    Og ang tracket der, så mangler der noget kick i bassen der får en op og køre.


    EDIT:læste replys igennem, og her er lidt andet: DOnkey Rollers bruger langt fra 2 mins på at komme på klimax, de fader kun sange hvis de laver live musik eller mixes!


  • Måske man fremover skulle lade være med at offentliggøre tingene hvis man ikke kan klare at få kritik ;)