Har I hentet F.E.A.R. Combat?

  • Hei


    Vil bare lige høre om I har hentet F.E.A.R. Combat... Jeg er lige blevet færdig med at hente det, ved dog ikke lige hvornår jeg får tid til at prøve det... :|


    Men jeg vil da gerne høre hvad folk synes om det. Kunne jo være man skulle spille sammen en aften hvis det er godt! :)

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Havde li glemt det var idag, og har stadig ikk fået min key endnu :S


    Men er da igang med at hente på fileplanet.com

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Havde li glemt det var idag, og har stadig ikk fået min key endnu :S


    Men er da igang med at hente på fileplanet.com


    Har heller ikk fået min key...

  • Quote

    Originally posted by købkøb


    Har heller ikk fået min key...


    Jeg fandt ud af at de har ændret registrerings siden og addet flere ting du skal svare på, så jeg gjorde det igen og modtog straks en key :D



    Så:


    Hvis i ikke har modtaget jeres key efter flere dage, så gå ind og re-registrer på http://www.joinfear.com igen!


    Og så bare skrive "crap" som by osv...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer
    Er nummer 1156 i køen såå mon ikke jeg for den om et par år. Modtog mit key efter, at have re-registreret.


    Muhahah er 664 :D Læææær deeet :finger:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Fandens :crazyeyes:


    Nåå, men håber ihvertfald det kommer sikkert ned til min bette computer :D


    Gennemførte li det rigtige F.E.A.R med en ven idag, fuuuck det skummelt til tider...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • ehm... der er 3 steps i registreringsprocessen - jeg kan ikke komme videre fra step 2.... når jeg trykker submit kommer jeg tilbage til step 1.... hvad gør jeg galt???


    *edit - nvm - der er åbenbart ikke et step 3 - har lige modtaget cd key

  • Quote

    Originally posted by xenon
    ehm... der er 3 steps i registreringsprocessen - jeg kan ikke komme videre fra step 2.... når jeg trykker submit kommer jeg tilbage til step 1.... hvad gør jeg galt???


    Tror det "3" er en fejl....tjek din mail istedet :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by xenon


    hvor lang tid går der før boomtown sender en aktiverings instruktionerne? har ventet på at modtage en mail på min hotmail adresse i snart et kvarter... men de tager i det mindste ikke penge for deres sevice - det gør fileplanet og gamespot (fandt jeg ud af)


    Det er ikke så tit jeg opretter bruger derinde ;) Så det ska du ikke spørge mig om...


    Jeg er city member... Derfor jeg altid bruger bt til at hente filer, da de af en eller anden grund er lige så hurtige som de store filsider

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Fik endelig dl igang på fileplanet :D


    ca. 3 timer tilbage.... :cheers:


    og du betaler membership?



    btw...det lader til at en del af os er ved at hente det her spil - vi kunne evt lave mailaccounts dedikeret til spillet - og så logge på messenger/trillian/whatever med den konto når vi er in the mood til at spille fear combat... andre forslag til måder at danne sådan et lille fear combat community er meget velkomne (mit forslag har en del bagdele - er nok ikke lige måden)