ASUS P5W DH Deluxe med Core 2 Duo

  • Det der problem med at der slukkes helt ved genstart, er vel egentlig bare et BIOS problem. Ligesom med ratios til rammene ?

    Barebone + CPU og Ram sælges - PM MIG!
    Shutlle xPC SN25 | AMD64 +3200 @ 2.5Ghz Venice
    1Gb G.Skill F1 DDR400 | Asus x800XL VIVO |
    250GB Samsung SATAII | Samsung 193p plus |
    Logitech DiNivo Laser

  • Det problem har jeg også.. hmm


    Også selv om jeg har opdateret min bios til 1101..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Fik mit igår og det køre bare som en drøm total lækker IR fjernbetjening der er med kan ligge i sengen og tænde og slukke min computer er det bare for sjet eller hvad?

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • Quote

    Originally posted by ramses_1109
    Fik mit igår og det køre bare som en drøm total lækker IR fjernbetjening der er med kan ligge i sengen og tænde og slukke min computer er det bare for sjet eller hvad?


    Sejt:Ja. 8o 8o
    Unødvendigt:Ja :)) :)) :))
    Men sgu et lækkert board.




    The_Unforgiven

  • Quote

    Originally posted by Juvic
    Det der problem med at der slukkes helt ved genstart, er vel egentlig bare et BIOS problem. Ligesom med ratios til rammene ?


    Har lige læst et sted at det skal være sådan, det er ik en bug.

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog


  • Unødvendigt, nej, ikke når det er blevet en dårlig vane :P


    Kanon fedt med TV-tuner + den Asus remote, man tænder computeren om morgenen, sætter TV på, eller - som vækkeur, tænder noget medie afspilning og knalder op for lyden for så at sætte noget godmorgen musik på... Puha :D

  • Hvad for bugs er det ????


    Det med at den slukker når den skal reboote er ikke en bug, og det når man slukker at den kører/blæser lidt efter pc sluk af hd er ik en bug.


    Hvad er ellers ?? bare så jeg ved det, man lærer jo noget hver dag.. ;)

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Unødvendigt, nej, ikke når det er blevet en dårlig vane :P


    Kanon fedt med TV-tuner + den Asus remote, man tænder computeren om morgenen, sætter TV på, eller - som vækkeur, tænder noget medie afspilning og knalder op for lyden for så at sætte noget godmorgen musik på... Puha :D


    Så burde vi også trække alle gardiner for, og tænde alt lys i hele huset. Om vinteren kan vi lufte ud 24/7 hvis vi bare fyrer op for ovnen på grill.


    Got the point? ;)

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    Så burde vi også trække alle gardiner for, og tænde alt lys i hele huset. Om vinteren kan vi lufte ud 24/7 hvis vi bare fyrer op for ovnen på grill.


    Get the point? ;)


    nope :)

  • Der er nogle problemer med det board rundt omkring.


    Jeg har selv bøvl med at bios hænger i post nogen gange kommer den slet ikke videre andre gange tager det bare lang tid.


    Der virker ikke til at være nogen forklaring på dette desværre. Håber de fixer problemerne med en bios update for er sgu noget træls.


    Ellers virker det til at være et fedt nok board. Har intet installeret af alt det fjernbetjenings gøjl osv osv det er bare salgs gejl imo.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Jeg er i tvivl om hvor mange IDE/SATA kanaler der er ? Er det korrekt observeret / læst af mig, at der er 2*IDE og 3*SATA II + en ekstern SATA ? Ellers fin test, dejligt med et dansk review.


    IDE er jeg faktsik ikke 100% sikker på men er 99,9% på der er 2 stik altså mulighed for 4 drev.


    Sata er der 3 stik plus et lidt anderledes men alligevel sata. Du kan altså uden problemer smide 4 sata drev til... kører jeg selv med.


    Derudover er der jo så et eksternt stik til sata også.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • og 2 der bruges til raid helt udenom windows drivere osv....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Her ser vi et billede af bundkortet nederst til venstre, hvor man finder, 3x PCI porte, 1 PCI-X port, og 2x PCI-Express 16x porte. De to PCI-Express porte giver fuld mulighed for understøttelse af ATI’s Crossfire funktion. Ellers helt nederst til højre finder vi nogle ekstra USB indgange, hvis man har behøv for det.




    Tror nu ikke på at der er PCI-X port, men derimod 2 PCI-express porte (ud over PCI-e x16 portenene)




    Udmærket test, men jeg ville utroligt gerne have hørt noget mere til, hvad der i mine øjne er en ganske væsentlig del af boardets features taget i betragtning af at det er DH versionen, nemlig det trådløse NIC.


    Falder det ofte ud? Kører det perfekt? Hvordan er signalstyrken? Osv..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • [quote]Originally posted by spazoid
    Her ser vi et billede af bundkortet nederst til venstre, hvor man finder, 3x PCI porte, 1 PCI-X port, og 2x PCI-Express 16x porte. De to PCI-Express porte giver fuld mulighed for understøttelse af ATI’s Crossfire funktion. Ellers helt nederst til højre finder vi nogle ekstra USB indgange, hvis man har behøv for det.




    Tror nu ikke på at der er PCI-X port, men derimod 2 PCI-express porte (ud over PCI-e x16 portenene)




    Udmærket test, men jeg ville utroligt gerne have hørt noget mere til, hvad der i mine øjne er en ganske væsentlig del af boardets features taget i betragtning af at det er DH versionen, nemlig det trådløse NIC.


    Falder det ofte ud? Kører det perfekt? Hvordan er signalstyrken? Osv..[/quote]
    Det virker rigtig godt hos mig sammen med en Asus WL500G trådløs router.

  • Hmm.. Altså det der med at den slukker helt ved reboot, det er egentlig kun noget jeg oplever når jeg OC'er - ved fabrikshastighed (CPU/FSB/RAM) gør den det ikke her.. BIOS 1101 pt.


    Bare mine to cents :D